Post adresat furnizorilor

Dimensiunile bannerelor

Toate campaniile ar fi bine sa contina un set minim de formate standard IAB, folosite de marea majoritate a publisherilor/bloggerilor, pentru a usura preluarea lor.

Formatele standard de bannere recomandate de 2Parale sunt:

728×90
300×250
160×600

La care se pot adauga:

468×60
125×125
250×250

precum si alte formate, la solicitarea expresa a unor afiliati.

La toate formatele de mai sus primul numar reprezinta dimensiunea orizontala a bannerului (in pixeli) iar al doilea dimensiunea verticala.

Dimensiunea maxima a fisierelor n-ar trebui sa depaseasca 100kb (preferabil chiar mai putin) pentru a nu ingreuna incarcarea pe site-urile afiliatilor.


Continut/creatie/design

Marketingul afiliat, mai mult ca oricare alta forma a marketingului, este orientat catre obtinerea de vanzari sau, mai general, pentru obtinerea unor actiuni clar definite din partea userilor.

Din acest motiv este recomandat ca bannerele folosite in marketingul afiliat sa contina imagini cat mai clare cu produsele promovate si preferabil si pretul.

Cel mai bine este sa existe un template grafic general (cu identitatea vizuala a magazinului promovat – la nivel de culori si design) iar produsele (sau gamele de produse) sa fie prezentate cat mai clar in banner, cu imagini cat mai mari si sugestive.

Adaugarea de informatii suplimentare despre produse (mai ales pretul) poate creste mult rata de conversie, bineinteles daca formatul bannerelor permite acest lucru.

In cazul campaniilor per lead (orientate spre obtinerea unor actiuni specifice din partea utilizatorilor pe site-ul promovat), bannerele ar trebui sa spuna foarte clar ce actiune este asteptata din partea userilor si care sunt avantajele acestora daca indeplinesc actiunea (ex.: „aboneaza-te si vei primi un voucher de X RON”, „fa-ti cont si vei avea o reducere de x%”, „completeaza sondajul si intri in tragerea la sorti pentru ….” etc.) – tot pentru a creste rata de conversie.

Linkuri

Pentru orice tip de campanie functioneaza cel mai bine trimiterea userilor direct in pagina dedicata produsului/serviciului/actiunii promovate. Nu puneti link catre homepage decat pe bannerele generaliste, folositi cu incredere deep-linkurile in rest, cresc mult rata de conversie.

Informatiile de mai sus sunt cu titlu de recomandari. Deciziile apartin fiecarui furnizor si trebuiesc luate pe baza rezultatelor obtinute de bannerele folosite in fiecare campanie in parte.

Comentează

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>