In 2Parale acceptam toate modalitatile puse la dispozitie in cadrul platformei si detaliate in postul anterior.

Fiecare furnizor isi poate impune insa propriile restrictii privind promovarea prin 2Parale si este dator sa le comunice afiliatilor in cadrul descrierii fiecarei campanii.

Daca un Afiliat incalca politica unui Furnizor privind modalitatile de promovare acceptate, Furnizorul respectiv are dreptul sa il suspende din campanie sau sa respinga comisioanele generate prin metode care incalca politica proprie.

Furnizorii nu pot respinge comisioane obtinute prin modalitati permise/neinterzise specific la momentul generarii lor. Daca isi modifica/completeaza politica de acceptare a comisioanelor au datoria sa informeze afiliatii si sa le atraga atentia ca din acel moment au o noua politica. Afiliatii care continua campania isi dau in mod implicit acceptul cu privire la noua politica.

Recomandam furnizorilor care au o politica restrictiva de promovare sa urmareasca cu atentie acceptarea Afiliatilor in campanii si sa le comunice acestora corect modalitatile acceptate de promovare.

In momentul in care Furnizorul a acceptat un Afiliat in campanie nu il poate suspenda decat cu o notificare prealabila de 7 zile.

Furnizorii au obligatia de a informa 2Parale atunci cand intentioneaza sa suspende un Afiliat, specificand motivul.

Recomandam tuturor Afiliatilor sa citeasca cu atentie descrierea fiecarei campanii in care intentioneaza sa intre si sa se tina la curent cu modificarile ulterioare ale politicii fiecarui Furnizor.

Afiliatii sunt rugati sa informeze 2Parale cu privire la suspiciunile de abuz din partea Furnizorilor in privinta respingerii de comisioane sau a suspendarilor din campanie.

Daca suspiciunile respective se dovedesc a fi intemeiate, 2Parale va intreprinde demersurile necesare de a rezolva situatia si a obliga Furnizorul sa plateasca comisioanele generate in mod corect.

Va rugam sa cititi cu atentie Termenii si conditiile serviciului 2Parale.

Marketingul afiliat este un domeniu nou in Romania, motiv pentru care respectivul document se va actualiza permanent – Afiliatii si Furnizorii vor fi informati de fiecare data cand completam/modificam termenii serviciului.

Cel mai important lucru este insa comunicarea directa. Recomandam sa folositi serviciul de mesaje interne ori de cate ori aveti o problema sau sugestie de imbunatatire a unei campanii.

Invitam Furnizorii sa comunice cu Afiliatii si Afiliatii sa comunice cu Furnizorii cu conditia ca mesajele sa fie relevante si fara sa atinga un ritm care ar putea fi deranjant. Nimanui nu-i place spamul.

Spor la conversii!

Suntem aici pentru orice intrebari sau informatii.
Echipa 2Parale.

  1. Cum s-ar putea rezolva problema site-urilor de genul celor care in pagina produsului afiseaza numarul de telefon pentru comanda telefonica.
    In aceste cazuri chiar daca eu ca afiliat trimit 50 de vizitatori/zi catre un site partener si sa presupunem ca 1 vizitator face comanda prin telefon comisionul meu este pierdut.

    Exista vreo solutie care sa rezolve aceasta problema?

  2. Cum s-ar putea rezolva problema site-urilor de genul celor care in pagina produsului afiseaza numarul de telefon pentru comanda telefonica.
    In aceste cazuri chiar daca eu ca afiliat trimit 50 de vizitatori/zi catre un site partener si sa presupunem ca 1 vizitator face comanda prin telefon comisionul meu este pierdut.

    Exista vreo solutie care sa rezolve aceasta problema?

  3. Inainte de integrarea unui nou furnizor in sistem, noi verificam in detaliu toate aceste lucruri si cautam furnizori cu o rata foarte mare de comenzi online. De asemenea, vom lua masuri cu privire la campaniile deja active, care nu au rezultatele asteptate. Pot sa te asigur ca avem deja in sistem furnizori care au ascuns numarul de telefon utilizatorilor veniti prin 2Parale, sau care ofera doar suport telefonic pentru ca utilizatorii sa comande online.

  4. Inainte de integrarea unui nou furnizor in sistem, noi verificam in detaliu toate aceste lucruri si cautam furnizori cu o rata foarte mare de comenzi online. De asemenea, vom lua masuri cu privire la campaniile deja active, care nu au rezultatele asteptate. Pot sa te asigur ca avem deja in sistem furnizori care au ascuns numarul de telefon utilizatorilor veniti prin 2Parale, sau care ofera doar suport telefonic pentru ca utilizatorii sa comande online.

Comentează

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>