Zece dintre cei mai importanti publisheri, regii de vanzari interactive si companii online au anuntat recent ca au adoptat un set de principii care sa reglementeze derularea campaniilor de performance marketing pe toate site-urile pe care le reprezinta.

Asadar, daca doriti sa fiti promovati pe site-urile editate sau reprezentate de AdEvolution, Apropo Media, ARBOinteractive, Digital Ads, F5, Intact Interactive, InternetCorp, Neogen, Sanoma Hearst Romania si Splendid Interactive, trebuie sa adaptati bannerele la noile cerinte.

Recomandarea grupului de initiativa este de a se folosi imagini care prezinta produsul sau serviciul promovat (doar in situatii exceptionale si logo-ul clientului de publicitate) insotite de prezenta obligatorie a unui mesaj (call-to-action) care sa determine utilizatorii sa acceseze linkul propus pentru a primi mai multe detalii despre oferta promovata, fapt care va creste eficienta si rata de raspuns.

Se face practic o diferentiere clara intre campaniile de branding si cele de performanta. Diferentierea se aplica si la nivel de spatiu publicitar, anumite spatii fiind destinate campaniilor CPM, de branding.

Prin urmare, pana pe 1 mai, furnizorii din 2Parale care sunt deja sau vor sa fie promovati pe site-urile publisherilor si companiilor de mai sus, trebuie sa adauge bannere cu produs, pret si mesaj call-to-action. Fara URL si brand. Va recomandam ca bannerele sa fie la toate dimensiunile standard.

2Parale a sustinut inca de la inceput promovarea eficienta si renuntarea la postarea URL-ului magazinului in mesaje publicitare. Noi credem insa ca brandul face de multe ori diferenta si influenteaza deciziile de cumparare ale utilizatorilor. Trebuie insa sa fie relevant pentru public in respectiva comunicare.

Daca aveti nevoie de detalii, informatii suplimentare, suntem aici.

Comentează

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>