In luna iulie am facut un sondaj prin care va intrebam pentru ce nise doriti sugestii de targetare si advertiseri.

A venit randul site-urilor dedicate femeilor si barbatilor, site-uri care pot acoperi, ca domeniu de promovare, produse si servicii diversificate. Ramane valabila ideea de a cunoaste publicul, idee discutata la workshop-ul din Iasi.

Prin faptul ca reusiti sa va cunoasteti audienta, de fapt reusiti sa aflati ce tip de produse si servicii afiliate sa promovati.

Imaginea de mai jos reprezinta o schema simulata cu potentiale produse afiliate de recomandat. Click pe imagine si incercati sa o vedeti fara suprapunere, imaginea e in format mare (click dreapta> view image).

Am impartit structurarea de interese pe produse in functie de folosirea lor si interesul general. Am omis in mod intentionat promovarea produselor de nisa, ele necesita un mediu de promovare mai special (mini site, site dedicat cu recenzii etc).

Categoriile de produse au subcategorii structurate dupa evenimente, perioade de timp, zone de interes si alte criterii ce e bine sa le dezvoltati in functie de site si specific.

Am introdus interesul pentru produsele de lux, produse ce au o frecventa destul de mica da achizitionare, dar o valoare mai mare. Structurarea produselor ca folosire sau interes cuprinde subinterese ce pot starni intentia de cumparare, daca sint recomandate corespunzator.

Site-urile dedicate femeilor si barbatilor au o gama larga de produse ce pot fi recomandate vizitatorilor, depinde foarte mult de tipul de instrumente de promovare pe care il folositi. Bannerul sau link-ul text, in functie de site, devine un instrument de promovare ce creste interesul pentru produsele promovate.

Tot ceea ce trebuie sa faceti e sa analizati vizitatorii, sa vedeti tipurile de produse care se potrivesc comportamentului si profilului  lor si sa faceti conversii. 🙂

Comentează

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>