Notorietatea advertiserului si comisionul oferit sunt principalii factori care influenteaza alegerea unei campanii de catre afiliatii americani, potrivit Affiliate Summit AffStat Report 2011.

Studiul reflecta preferintele a peste 1.400 de afiliati de peste Ocean si este deja o traditie pentru piata de afiliere americana.

Spre deosebire de editia din 2010 a raportului, despre care am discutat mai multe la momentul lansarii, editia din acest an aduce in discutie mai mult relatia afiliat-advertiser, dar pierde la capitolul complexitate, multe grafice foarte utile lipsind din editia publica a raportului. Nu mai stim de exemplu cat castiga in medie afiliatii americani. Dar aflam noi ;).

Atat pentru afiliati, cat si pentru advertiseri, e important de stiut ca notorietatea magazinului conteaza tot mai mult in alegerea unei campanii, detronand la aceasta editie comisionul oferit per actiune. In topul factorilor de influenta se numara si managementul campaniei si relatiei cu afiliatii, o informatie care reconfirma recomandarile noastre catre advertiseri: implicati-va in campanie, actualizati-va uneltele de promovare, interactionati cu afiliatii, atrageti-i in campanie si ajutati-i sa vanda mai mult.

Lipsesc, dupa cum ziceam, informatii pretioase legate de categoriile de produse pe care afiliatii aleg sa le promoveze, insa ne putem face o idee din studiul de anul trecut.

Metode de promovare

Bannerele (30%) si quicklink-urile (21%) sunt metodele de promovare preferate de catre afiliati, urmate de landing pages (12%) si feed-urile de produse (10%).

Peste 70% dintre afiliati folosesc social media in strategia de marketing, in crestere fata de 2010. Cum era probabil de asteptat, Facebook (33%) si Twitter (28%) sunt in topul retelelor sociale catre care se orienteaza afiliatii, prima avand cea mai buna evolutie.

O treime dintre respondenti folosesc plugin-uri WordPress si alte widget-uri care sa le usureze si eficientizeze munca. Ceea ce va recomandam si voua. Pe de alta parte, in jur de 30% au inclus in strategia lor de afiliere si video-ul. Uneori chiar nu presupune foarte mult efort si rezultatul e mult mai atractiv pentru cititori.

Intr-adevar, studiul dezvaluie informatii despre o piata care ruleaza cateva sute de miliarde de dolari numai in e-commerce, insa cu siguranta datele sunt utile celor care vor sa vada oportunitatile.

La voi ce criterii conteaza in alegerea unei campanii?

 

2011 Affiliate Summit AffStat Report

Comentează

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>