Asa cum v-am obisnuit, 2Parale sustine performanta si incearca sa construiasca o relatie cat mai transparenta cu toate partile implicate in marketingul afiliat.

Asadar, incepand de astazi, punem la dispozitia afiliatilor nostri o serie de statistici legate de fiecare campanie in care ei au fost aprobati, statistici care sa ii ajute sa discearna intre campaniile care le vor aduce cat mai mult profit.

Concret, fiecare afiliat va vedea un box similar cu cel din imagine, in care poate afla cat de repede isi proceseaza un advertiser comisioanele si cat de multe comisioane respinge, atat ca numar cat si ca valoare. Intrucat aceste cifre depind de industria in care activeaza advertiserul, am pus „la pachet” si media pe categorie, pentru o comparatie cat mai relevanta. Aceleasi informatii aditionale ajuta si advertiserii sa stie cat de bine se pozitioneaza in cadrul categoriei in care au campania. Multumim comunitatii Seopedia pentru sugestiile foarte bune primite in acest sens!

Schimbarea vine la cateva zile dupa ce pe homepage-ul 2Parale am introdus zona cu cel mai mare comision / cea mai mare vanzare inregistrate in ziua precedenta. Si veti vedea ca nu ne oprim aici cu surprizele placute.

Speram ca aceste informatii sa va fie de folos si asteptam feedback in comentarii. Spor la conversii!

  1. Statisticile de comisioane respinse intr-o campanie sunt doar ale afiliatului sau ptr toti afiliati din 2p ?
    Cum va fi actualizarea? Adica situatia pe iulie cand va fi on ?

    • Statisticile sunt pentru toti afiliatii campaniei respective si sunt afisate pentru penultima luna calendaristica interaga trecuta. Asta inseamna ca pentru iulie vei vedea statistici incepand cu 1 septembrie.

      Motivele pentru care am ales acest interval sunt:
      1. trebuie sa treaca o perioada relevanta de timp dupa care sa consideram comisioanele cat de cat procesate. Minim o luna este mai mult decat OK
      2. am fi putut face un „rolling time window”, care incepe acum 60 de zile si se termina acum 30 de zile, insa denumirea acestui indicator ar fi luat vreo 3 randuri de explicatii, asa ca am decit sa facem ceva mai simplu de descris 🙂

  2. Nu inteleg de ce doar cei care au aplicat la o campanie pot vedea noile statistici, ele isi au relevanta si cand decizi la ce campanii sa aplici. Altfel, aceste statistici nu sunt bune decat ca sa decizi ce campanie vrei sa nu mai promovezi nu si cand cauti campanii nepromovate inca. Asta nu va duce decat la timp pierdut de toate partile implicate, vor fi multe cereri de aplicare doar ca sa putem vedea cifrele.

    Noile cifre sunt un pas inainte in directia corecta insa acest pas vine dupa multi pasi inapoi, din cate imi amintesc au fost multe statistici mult mai importante scoase din interfata 2parale, statistici pe care le gasesti in orice retea de afiliere mai mare din afara.

  3. @AM motivul pentru care afisam aceste statistici doar afiliatilor aprobati intr-o campanie este ca in momentul aprobarii (automate sau manuale), advertiserul isi da consimtamantul ca permite unui anumit afiliat sa aiba acces la date despre campania sa. Mai important, odata respins un afiliat dintr-o campanie, afiliatul respectiv nu mai are acces la datele pe care advertiserul le considera sensibile.

    Nu-ti face griji, doar un advertiser neperformant ar avea motive sa-si ascunda astfel de statistici.

    Cat priveste celelalte statistici mai importante scoase din interfata 2Parale, as prefera sa discutam pe cazuri concrete. Este foarte usor sa amintim de acei „multi indicatori valorosi” pentru ca apoi sa ne dam seama ca au fost, de fapt, doi („2” este cu titlu de exemplu, nu stiu care si cati sunt).

Comentează

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>