Creste rata de click la cautarile organice
Nu te concentra doar pe obiectivul de a atinge pozitii de top la cautarile pe anumite cuvinte cheie, ai grija ca mesajele si link-urile afisate la rezultate sa convinga si sa genereze click-uri. Vezi cateva idei – de la afisarea corecta a url-urilor la sitelinks – prin care iti poti optimiza conversia la cautarile organice.

SEO pentru pagini de produs
Afisarea review-urilor cumparatorilor si URL-urile unice sunt doua elemente care ajuta la optimizarea unei pagini de produs pentru cautarile online. Vezi la ce alte nivele trebuie sa faci schimbari, plus cateva sugestii pentru optimizari eficiente.

Castiga clienti prin social media
Un concurs pe Facebook pentru clientii actuali, promovat prin e-mail, de exemplu, sau customer support pe Twitter sunt modalitati prin care poti dezvolta experiente memorabile pentru clientii site-ului tau. Citeste mai multe sugestii pentru a iti multumi cumparatorii prin social media.

Nu rata nici 4 pasi utili daca vrei sa vinzi prin retele sociale.

Optimizeaza-ti rapid site-ul pentru sarbatori
Magazinele online sunt a doua sursa de inspiratie pentru cadourile de Craciun. Vanzarile online cresc intr-un ritm mai accelerat decat cele offline, mai ales in aceasta perioada. Concentreaza-te mai mult pe e-commerce si vezi cateva idei pentru a iti optimiza site-ul pentru urmatoarele luni.

Exemple si criterii pentru un sidebar reusit
Un sidebar bun trebuie sa convinga vizitatorii sa faca un pas mai departe, sa incerce mai multe articole sau sa se aboneze la RSS, de exemplu. Vezi pe cateva exemple cum iti poti imbunatati si eficientiza sidebar-ul.

Spor la conversii!

Comentează

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>