Tehnici SEO eficiente pentru un site e-commerce
Pe orice site de e-commerce ai la indemana cateva tehnici SEO care aduc rezultate bune in timp. Focus pe optimizarea paginilor de produs, de la titlu la cuvinte cheie si foto. Stii cat de util e sa dezvolti o pagina diferita pentru fiecare culoare a unui produs? Ai grija si la structura interna a site-ului si la link building-ul specific.

Cum iti ucizi traficul pe blog
Nu postezi suficient de frecvent si constant? Este un motiv important pentru care pierzi cititori. Axeaza-te pe anumite domenii pe care le stapanesti, ai grija la interactiune si la accesibilitatea continutului de pe blogul tau. Vezi mai multe greseli prin care risti sa pierzi trafic pretios.

Conversii si SEO la pachet
Multe din schimbarile de algoritm Google au apropiat SEO de optimizarea conversiilor. Urmareste cativa pasi care iti pot aduce deopotriva si pozitii bune la cautari si conversii. Simplifica: redu numarul de link-uri per pagina, ofera mai multe detalii in review-uri, de exemplu, si ai grija la continutul similar.

Foloseste eficient reteaua de display Google
Daca derulezi campanii AdWords ar trebui sa ai in vedere si promovarea in reteaua de display Google. Obtii rezultate foarte bune cu cateva optimizari: nu folosi in acelasi grup reclamele text si bannerele si profita de avantajele remarketingului.

Afiliere: Unelte de promovare focus pe vanzari
Dupa ce ai atras afiliati in campania ta, asigura-te ca te promoveaza eficient si iti aduc vanzari. In functie de tipul site-ului afiliatului, ai in vedere cat mai multe tipuri de unelte de promovare, de la bannerele clasice la branding si deep linking. Ai grija sa sa axeze pe vanzare, ci nu pe branding. Este un proces continuu care te va ajuta sa vinzi mai mult.

Spor la conversii!

Comentează

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>