Studiaza concurenta si fii primul pe motoarele de cautare
Dupa toate schimbarile de algoritm Google, a devenit si mai greu sa te impui in fata competitiei in rezultatele afisate de motorul de cautare. Orice greseala costa mai mult acum. Incepe sa iti studiezi competitia cu atentie si descopera cuvintele cheie ideale pentru tine. Vezi pe un studiu de caz cum poti proceda si ce tool-uri poti folosi.

Dezvolta concursuri cu priza la public
Concursurile prind si atrag cititori, indiferent ca vorbim de un blog, un site de nisa sau de un magazin online. Asigura-te insa ca cele derulate de tine iti si aduc rezultate si interactiune cu publicul vizat de tine. Dezvolta o comunitate cu ajutorul concursurilor, implica-i si ulterior fidelizeaza-i.

SEO important pentru WordPress
Chiar daca ai deja site pe WordPress, urmareste cateva recomandari actuale legate de optimizarea lui pentru motoarele de cautare. Vezi la ce setari trebuie neaparat sa fii atent, de la structura link-urilor la meta description si paginile duplicate. Plus unelte care iti sunt de ajutor.

Tactici inovatoare de retargeting
Retargetingul iti permite sa te adresezi exact celor interesati de brandul sau produsele tale. Nu trebuie insa sa te rezumi la a retargeta vizitatorii de pe homepage, de exemplu, nu uita de potentialii clienti care iti viziteaza blogul sau pagina de Facebook. Ai la indemana cateva tactici prin care poti face retargeting in social media, poti folosi link building-ul sau site-uri partenere.

5 greseli in social media. Plus sugestii pentru a le indrepta
Social media a inceput sa fie tot mai folosita si pentru a atrage trafic in afiliere. Important e sa folositi si eficient Facebook si Twitter, de exemplu. Urmareste ce se vorbeste despre site-ul tau si pe nisa pe care o acoperi. Atrage prin call-to-action-uri motivante si axate pe beneficii. Si da, focus pe imagini si video la nivel de continut.

Spor la conversii!

Comentează

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>