A 8-lea iPhone 5 oferit de noi a plecat spre alte tari. Nu departe, ci in Bulgaria, o piata unde afilierea face pasi mici, dar siguri, tinand cont ca in jur de 11% dintre utilizatorii bulgari de internet sunt cumparatori online, spre deosebire de 9% in Romania, potrivit unor date mai vechi Eurostat.

Sunt deja aproape 2.000 de afiliati din 2Leva.bg care profita de acest potential de castig pe care il ofera comertul online din Bulgaria. 4 dintre ei au incheiat anul 2012 nu numai cu banii din comisioane, ci si cu premiile de peste 2000 de leva pentru cei mai performanti afiliati din luna noiembrie, oferite in competitia Xmas Affiliate Challenge.

Ca sa ii cunoasteti si voi si sa ii felicitam impreuna, castigatorii din Xmas Affiliate Challenge sunt:

  1. Valentin Ianev – iPhone 5 (oferit de 2Leva.bg)
  2. Sanoma Bliasak – 500 leva (premiu oferit de 3Suisses)
  3. LubomirStanimirov – 250 leva ( premiu oferit de Blancheporte).
  4. BONUS pentru afiliatul cu cele mai multe lead-uri valide: Dimitar Dimitrov -100 leva (premiu oferit de 2Leva.bg).

Partea cea mai interesanta este ca acesti afiliati au reusit sa castige fara a se baza pe o experienta indelungata in marketingul afiliat. Au tratat Xmas Affiliate Challenge ca pe o provocare de a atrage mai multe beneficii directe, precum si de a isi dovedi priceperea in afiliere.

Ce i-a motivat sa se implice? Dincolo de premii au stat  satisfactia de a castiga intr-o competitie de afiliere si dorinta de a experimenta ceva nou.

Valentin IanevPrincipala mea motivatie a fost sansa de a castiga un astfel de concurs. Toti vrem sa ajungem primii, sa devenim lideri si ne straduim sa obtinem acest lucru intr-un fel sau altul.

marturiseste marele castigator al iPhone-ului 5, Valentin Ianev.

Si se pare ca Valentin a facut ce trebuie, mai ales ca s-a impus in competitie fara a beneficia de avantajul experientei in domeniu. A invatat din mers si a mizat pe proiectele sale dedicate de afiliere, inclusiv de tip agregator de oferte.

Tot fara background in marketingul afiliat, dar cu avantajul unor comunitati relevante pe anumite nise si cu multa dorinta de a experimenta, Sanoma Bliasak Bulgaria si-a adjudecat premiul de 500 de leva, plus banii din comisioane. Velina Dimitrova ne spune si cum a reusit:

Velina Dimitrova Sanoma BulgariaProfilul publicului nostru favorizeaza marketingul afiliat, pentru ca vorbim in cea mai mare parte de femei si stim ca ele influenteaza de obicei noile achizitii dintr-o gospodarie. Prin urmare, advertiserii care ofera o mare varietate de articole de fashion (haine, pantofi, accesorii, parfumuri) s-au bucurat de cel mai mare succes in campaniile noastre.

Marketingul afiliat asigura o multime de instrumente pentru a promova oferte si pentru a genera conversii si comisioane. Depinde de publisheri cat sunt de flexibili pentru a afla cel mai bun mod de a utiliza aceste instrumente.
Velina Dimitrova, Sanoma Bliasak Bulgaria.

Viitorul in Bulgaria suna bine in conditiile in care afiliatii marturisesc ca au beneficiat de mai mult decat de castigul material imediat.

Cu un iPhone 5 in buzunar, Valentin Ianev spune ca “ e un sentiment grozav cand esti cel mai bun”. Si se asteapta ca site-urile sale sa castige popularitate si, prin urmare, mai multi vizitatori, o conditie prealabila pentru alte beneficii suplimentare. Nu in ultimul rand, competitia i-a adus idei noi despre cum isi poate dezvolta pe deplin potentialul de afiliat.

Experienta obtinuta in afiliere este principalul avantaj despre care vorbeste afiliatul Lubomir Stanimirov.

Pentru Sanoma, stimularea performantelor cu recompense suplimentare comisioanelor sta in topul listei beneficiilor din cadrul Xmass Affiliate Challenge. Pentru profitabilitate, se asteapta la cresterea pietei de e-commerce din Bulgaria, chiar daca sub auspiciile unei intarzieri fata de pietele dezvoltare din Europa de Vest, Statele Unite si Canada.

Sper ca situatia se va imbunatati si mai multi oameni vor avea ocazia de a incepe sa cumpere online, mai ales cand se asigura corectitudinea comerciantilor si calitatea produselor.
Velina Dimitrova, Sanoma Bliasak Bulgaria

Increzator este si Valentin Ianev, care spune ca, desi multi specialisti online bulgari nici nu incearca afilierea in contextul in care cumparaturile online nu sunt atat de populare, ultimii ani au adus schimbari semnificative.

Si noi pariem pe cresterea pietei de comert online din Bulgaria, planetele sunt aliniate in aceasta directie. Daca nu ati testat pana acum piata vecina, e momentul sa incercati si sa va fructificati experienta de pe piata din .ro.

  1. Totusi, nu ati raspuns la intrebarea din titlu…
    Am crezut ca ne oferiti ceva ponturi pentru extinderea pe piata de afiliere din Bulgaria (in conditiile in care, cei mai multi dintre noi, nu cunoastem limba bulgara).

Comentează

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>