ecomtim_2013_speakeri_UPDATE: Multumim participantilor, foarte utile abordarile voastre.

Castigatorul invitatiei la conferinta si workshop-ul de afiliere este Flystef, pentru articolul Trackingul vinzarilor offsite vs MK Affiliate. Felicitari.

In doua saptamani, pe 13-14 martie, industria romaneasca de comert electronic interactioneaza la ecomTIM 2013. Ne asteapta doua zile de recomandari, studii de caz si tendinte din SEO, afiliere, AdWords, usability, plati online, curierat, social media si aproape tot ce inseamna dezvoltarea unui business online axat pe e-commerce.

V-am spus deja ca este un eveniment pe care va recomandam sa nu il ratati daca vreti sa castigati mai mult din online in acest an.

– Cei mai bine de 30 de speakeri romani si internationali,

– subiectele hot,

– workshop-urile,

– posibilitatile de networking si de business,

-voucherele Google

– si informatiile in premiera

sunt cateva dintre argumentele noastre pentru a va rezerva un loc la conferinta si workshop-uri. Va puteti chiar crea un pachet personalizat, in functie de interesele voastre.

Recunoastem ca suntem curiosi sa vedem si rezultatele complete ale studiului realizat de Daedalus Millward Brown, in luna februarie a acestui an. Ni s-a reconfirmat ca plata utilitatilor conduce in topul activitatilor de comert electronic din randul cumparatorilor online din Romania (cu 42,8%). Concret, cei mai multi cumparatori isi platesc online impozitele, facturile la telefon, curent, gaze ori cablu. Si apoi cumpara produse. Articolele de imbracaminte/incaltaminte (38%) si electronicele (37%) sunt preferatele romanilor.

Studiul ne va oferi si date pretioase despre plusurile si minusurile magazinelor online. Pana atunci insa, am vrea sa ne spuneti voi mai multe pe acest subiect. Si noi va premiem cu o invitatie la ecomTIM.

Cum castigi invitatia la ecomTIM

Am pregatit pentru voi o invitatie cu acces complet in prima zi a conferintei. Plusam si cu acces in cea de-a doua zi, la workshop-ul de afiliere unde colegul nostru, Vlad Stanila, va veni cu strategii utile in afiliere.

Intrati in cursa pentru invitatie in  cativa pasi simpli:

  • Povestiti-ne pe blogul personal la ce capitol ar trebui sa munceasca mai mult magazinele online din Romania. Nu uitati sa precizati ca ati dori sa aflati mai multe despre subiectul atins de voi in cadrul  ecomTIM (inclusiv cu link-ul). Daca nu aveti blog, va dam o sansa si acceptam si o postare publica pe contul vostru de Facebook (nu uitati de link, da?).
  • Dati-ne de veste si aratati-ne articolul vostru  prin postarea link-ului aici, in zona de comentarii.
  • Cea mai pertinenta si argumentata poveste va primi invitatia de la noi. Fara tragere la sorti. Echipa 2Parale va decide castigatorul, trebuie doar sa ne cuceriti.
  • Asteptam povestile voastre pana luni, 4 martie, ora 14.00. In aceeasi zi vom anunta si castigatorul.
  • Vom lua in considerare doar posturile care respecta prevederile de mai sus.

Sa va spunem si ca Timisoara este un oras extrem de primitor?

Asteptam povestile voastre, inspiratie maxima.

  1. Multumim tuturor, interesante abordari pentru dezvoltarea magazinelor online. Andrei, din pacate postarea ta a fost putin peste deadline.

    Castigatorul invitatiei la conferinta si workshop-ul de afiliere este Flystef, pentru articolul Trackingul vinzarilor offsite vs MK Affiliate. Felicitari, am facut si update articolului.

    Vreau sa va reamintesc ca beneficiati de reducerea de 20% ca partener 2Parale, ne-am bucura sa va fie de folos.

Comentează

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>