Sugestii marketing online, 11 – 17 martie

19.03.2013

Postat in Stiri din piata

0

next_levelNe place sa evoluam permanent, atat la capitolul competente individuale in echipa 2Parale, cat si impreuna, la nivel de retea si performante. Pe de alta parte, ne bucuram sa lucram cu afiliati si advertiseri determinati si profesionisti, care au crescut si invatat constant si acum sunt la un nivel superior in afiliere si marketingul online. Un nivel pe care ne dorim sa il atingeti toti.

Motiv pentru care, saptamana aceasta ne concentram pe recomandari din afiliere, SEO, PPC, blogging si ecommerce, utile pentru a evolua si a ajunge la the next level.

Afiliere

10 recomandari pentru afilierea pe blog
Afilierea pe blog are particularitatile ei, vorbim in primul rand de o relatie mai stransa cu cititorii. Ai grija nu doar la recomandarile pentru cititori, ci si la pozitionarea reclamelor, alegerea produselor promovate si monitorizarea rezultatelor.

Cum treci la the next level in afiliere
Cateodata esti prea obosit sau pur si simplu nu ai chef sa te ocupi de afiliere? Mai sunt si altii in aceasta situatie, insa se trateaza :). Citeste povestea unui afiliat in drumul sau spre un nivel superior in afiliere, cu esecuri, obiective si recomandari.

Strategii social media pentru site-uri de afiliere
3 idei bune de pus in aplicare.

SEO

De la 0 la 1,4 milioane de vizitatori
Un studiu de caz despre cum dezvolti  o strategie pentru a atrage trafic consistent din cautarile organice. Cu pasi urmati, evolutie, schimbari…

Dincolo de cuvinte cheie: foloseste brandul pentru SEO
Indiferent ca vorbim de un site de afiliere, de un site de magazin sau alt tip de advertiser, poti folosi brandul in mai multe forme pentru a obtine mai mult trafic din motoarele de cautare.

PPC

10 lucruri exceptionale pe care le poti face prin PPC
De la Cristian Ignat citire, sugestii de notat.

Costuri mai mici la AdWords
Cu siguranta nu ai vrea sa pierzi bani din cauza gestionarii deficitare a bid-urilor in campania ta AdWords. Ce trebuie sa stii despre licitarea pe cuvintele cheie vizate in campaniile AdWords, de la strategii la softuri de management. Totul in ideea de a cheltui mai putin, cu rezultate mai bune.

Ecommerce

Un pas simplu pentru +20% la conversii
Recunosc ca nu ma asteptam ca o simpla optimizare in zona de review-uri sa aduca rezultate atat de bune.

11 pasi pentru un call to action castigator
Indiferent cat ai citit pe subiect, Neil Patel reuseste sa vina cu exemple si recomandari extrem de utile si bine structurate.

Locurile unde pierzi clienti pe site-ul tau
Un titlu confuz poate anula toata munca de a aduce trafic pe site daca vizitatorii se simt “inselati”, de exemplu. Un articol cu o serie de greseli de pe o pagina care pierde cumparatori in loc sa ii converteasca.

Blogging

Top greseli de design pe blog
Si nu numai design. Lipsa fotografie autorului sau titlurile vagi iti pot aduce mai multe deservicii decat ai crede. E bine de stiut si testat.

Despre ce scrii azi
Stim ca esti creativ :), e bine insa sa stii cum poti veni cu articole relevante pentru cititorii tai cand esti in pana de subiecte. Preventiv. Articol cu recomandari punctuale si tema pentru acasa, ne place.

BONUS

Ce putem invata de la Richard Branson
Fondatorul Virgin Group a creat peste 100 de branduri in mai bine de 40 de ani de antreprenoriat! E o mica enciclopedie de business, antreprenoriat, marketing, management… Sa profitam de experienta lui, nu? Daca v-au placut si alte povesti similare, ne-ar placea un link – doua :).

Spor la conversii!

Cu un simplu share/like/tweet puteti distribui usor si rapid informatiile care v-au placut.




Fa bani pe net

Fie ca ai un site, te pricepi la marketing online, programare sau reusesti sa-ti convingi prietenii sa cumpere ceva, prin 2Parale castigi bani.


» Afla mai mult

Vinde mai mult

Fie ca ai un magazin online, vinzi un serviciu online sau vrei sa-ti faci o baza de date cu lead-uri prin 2Parale iti cresti performanta si platesti in functie de rezultate.

» Afla mai mult
Autor: Roxana Ivan
Content&Communication Manager 2Parale. Te astept si pe Twitter (@roxanaiv) si Google+ (Roxana Ivan).

Lasa un comentariu

*