O luna mai tarziu dupa primul articol dedicat celor mai performante campanii,  ma bucur sa vad ca s-au produs cateva schimbari destul de interesante in Top 10 programe de afiliere in 2Parale.

Lansat recent, programul de afiliere (leads) al celor de la Cord Blood a ajuns rapid pe locul 1, avand o rata de conversie extrem de buna si un target extins.

sigla Cord Blood Center-MedicalCORD BLOOD

  • Comision lead: 3 lei
  • Durata Cookie: 1 luna
  • Banca de celule stem #1 in Romania.

Top 10 astazi arata asa:

  • Cord Blood
  • Elefant
  • MyCloset
  • Kurtmann
  • FashionUp
  • Starshiners
  • evoMAG
  • TinaR
  • Vivre
  • dEpurtat.

FashionUp si evoMAG au coborat cateva pozitii, dar raman fara discutie in top. Programul de afiliere dEpurtat.ro a urcat foarte repede in ultimele saptamani, fiind astazi pe locul 10.

Overall s-a mentinut tendinta de crestere a categoriei Fashion (ce am estimat si in postul precedent) si cred ca, in perioada urmatoare, categoria Home&Deco va produce comisioane frumoase. Pe langa Vivre (campanie aflata a doua luna in Top 10), avem si 4interior pe locul 14 in clasamentul general – un advertiser cu traditie la noi, aflat in crestere buna in ultima perioada – precum si alte 5 programe cu potential.

Daca nu ati remarcat, am redenumit directorul de campanii Clasament 🙂 si va previn ca in aprilie vom lansa foarte multe programe noi pe baza pachetului 99, anuntat la ecomTIM.

Spor la conversii si o primavara frumoasa!

  1. Cred ca toti avem de invatat de la domnul Serban Cristian in ceea ce priveste marketingul afiliat.
    L-am contactat odata cerandu-i un sfat cum sa vand niste domenii web. Mi-a spus ca „domeniile sunt praf” sau ceva de genul asta. Prima data, recunosc, l-am injurat in gand (scuze!), eram tare mandru de domeniile mele.
    Stiam ca se pricepe extraordinar la marketing afiliat, fiind unul dintre cei care castiga sume mari din asta, totusi, mi se parea increzut.
    Mi-am zis apoi: ‘hai sa vad ce scrie increzutul asta” si i-am citit site-ul. Ei bine, de atunci il citesc si nu ma mai satur.
    Cateodata ai nevoie de o palma ca sa te trezesti. Mie acea „palma” mi-a dat-o Serban Cristian. Ii multumesc pentru asta.
    Acum sunt in curs de a scapa de domeniile acelea si a face ce am citit pe website-ul acestui om.

  2. Cred ca toti avem de invatat de la domnul Serban Cristian in ceea ce priveste marketingul afiliat.
    L-am contactat odata cerandu-i un sfat cum sa vand niste domenii web. Mi-a spus ca „domeniile sunt praf” sau ceva de genul asta. Prima data, recunosc, l-am injurat in gand (scuze!), eram tare mandru de domeniile mele.
    Stiam ca se pricepe extraordinar la marketing afiliat, fiind unul dintre cei care castiga sume mari din asta, totusi, mi se parea increzut.
    Mi-am zis apoi: ‘hai sa vad ce scrie increzutul asta” si i-am citit site-ul. Ei bine, de atunci il citesc si nu ma mai satur.
    Cateodata ai nevoie de o palma ca sa te trezesti. Mie acea „palma” mi-a dat-o Serban Cristian. Ii multumesc pentru asta.
    Acum sunt in curs de a scapa de domeniile acelea si a face ce am citit pe website-ul acestui om.

  3. Daca cei de la ARCA (cei ce construiesc un motor de racheta) ar intra in programul 2parale si ar oferi un comision celor ce aduc sponsori, cred ca Romania va ajunge pe luna in urmatorii 5-6 ani (la cum merg treburile in programul de afiliere) 🙂

  4. Daca cei de la ARCA (cei ce construiesc un motor de racheta) ar intra in programul 2parale si ar oferi un comision celor ce aduc sponsori, cred ca Romania va ajunge pe luna in urmatorii 5-6 ani (la cum merg treburile in programul de afiliere) 🙂

  5. Rugaminte:
    in cazul in care o campanie iese din sistemul 2parale, linkurile de redirectionare afiseaza aceasta pagina:

    El te-ar fi dus pe site-ul unui advertiser inregistrat in sistemul 2Parale, unde – odata ajuns – puteai incheia o actiune. Cel care te-a trimis (afiliatul) ar fi castigat o suma de bani. Acest proces se numeste marketing afiliat. Afla mai mult

    Click aici
    ca sa revii pe pagina anterioara.
    SAU
    Daca ai un site, daca esti activ pe o retea de socializare (spre exemplu, Facebook) sau daca ai multe contacte in lista de Messenger, poti chiar si tu sa castigi bani stand acasa!

    Intrebare: exista posibilitatea ca direct pagina de notool error sa redirectioneze catre pagina originara, sau eventual sa apara un mesaj mai putin comercial?

    Multi vizitatori se pot considera dezamagiti vazand in pagina unde cred ca vor gasi produsul recomandat sau amintit ca totul se reduce la bani, bani bani cam de 3 ori mentionati pe landing page-ul de eroare, cu efecte negative asupra site-ului de pe care au dat respectivul click, mai exact de pe site-urile noastre.

    Propun un mesaj de directionare cu timing: pagina respectiva nu poate fi accesata, si apoi sa se revina la pagina initiala.

    Inteleg ca este in interesul 2parale sa isi faca reclama pentru noi afiliati dar totodata nu vad interesul afiliatilor ca linkurile invalide datorita iesitilor din sistem sa se transforme in mesaje cu posibile efecte negative.

    Deja ma gandesc cand apar noi advertiseri, in functie de brand daca are sens sa le fie promovate produsele intrucat:

    1. cei puternici isi pot face propriul sistem (de ex. altex)
    2. cei nou intrati pe piata, poate nu vor sta mult in sistem sau vor incepe sa nu plateasca (vezi toyz.ro)

    => efect si asupra advertiserilor noi carora le va fi destul de greu sa vada beneficiile intrarii in sistem daca nu sunt promovati, pentru a nu se ajunge la cazuri similare in care ori trebuie sa schimbi manual toate linkurile catre altii, ori preferi sa nu mai apara asemenea mesaje (bani bani bani) odata ce cineva a dat un click de pe site-ul tau.

    Sau gresesc undeva?

  6. Rugaminte:
    in cazul in care o campanie iese din sistemul 2parale, linkurile de redirectionare afiseaza aceasta pagina:

    El te-ar fi dus pe site-ul unui advertiser inregistrat in sistemul 2Parale, unde – odata ajuns – puteai incheia o actiune. Cel care te-a trimis (afiliatul) ar fi castigat o suma de bani. Acest proces se numeste marketing afiliat. Afla mai mult

    Click aici
    ca sa revii pe pagina anterioara.
    SAU
    Daca ai un site, daca esti activ pe o retea de socializare (spre exemplu, Facebook) sau daca ai multe contacte in lista de Messenger, poti chiar si tu sa castigi bani stand acasa!

    Intrebare: exista posibilitatea ca direct pagina de notool error sa redirectioneze catre pagina originara, sau eventual sa apara un mesaj mai putin comercial?

    Multi vizitatori se pot considera dezamagiti vazand in pagina unde cred ca vor gasi produsul recomandat sau amintit ca totul se reduce la bani, bani bani cam de 3 ori mentionati pe landing page-ul de eroare, cu efecte negative asupra site-ului de pe care au dat respectivul click, mai exact de pe site-urile noastre.

    Propun un mesaj de directionare cu timing: pagina respectiva nu poate fi accesata, si apoi sa se revina la pagina initiala.

    Inteleg ca este in interesul 2parale sa isi faca reclama pentru noi afiliati dar totodata nu vad interesul afiliatilor ca linkurile invalide datorita iesitilor din sistem sa se transforme in mesaje cu posibile efecte negative.

    Deja ma gandesc cand apar noi advertiseri, in functie de brand daca are sens sa le fie promovate produsele intrucat:

    1. cei puternici isi pot face propriul sistem (de ex. altex)
    2. cei nou intrati pe piata, poate nu vor sta mult in sistem sau vor incepe sa nu plateasca (vezi toyz.ro)

    => efect si asupra advertiserilor noi carora le va fi destul de greu sa vada beneficiile intrarii in sistem daca nu sunt promovati, pentru a nu se ajunge la cazuri similare in care ori trebuie sa schimbi manual toate linkurile catre altii, ori preferi sa nu mai apara asemenea mesaje (bani bani bani) odata ce cineva a dat un click de pe site-ul tau.

    Sau gresesc undeva?

  7. @Farcas Gelu Danut
    Felicitari pentru exercitiul de sinceritate :). Intr-adevar, poti invata multe din experienta lui Cristian Serban in afiliere, cu cat afiliatii si advertiserii se vor implica mai mult in educarea pietei, cu atat beneficiile comune vor fi mai mari.

    @Isabela
    :), ne-ar placea ca programele de atragere a sponsorilor sa beneficieze de cel putin jumatate din eficienta afilierii.

    @SuperMamici
    Multumim pentru feedback. Acum ceva timp am modificat sistemul de redirect pentru campaniile care nu mai sunt active in 2Parale, in ideea de a folosi eficient aceste oportunitati, atat in folosul utilizatorului, cat si al afiliatului. Daca ai avut situatii punctuale in care utilizatorii au revenit cu feedback negativ la tine, ne-ar ajuta sa stim.

    Legat de noii advertiseri: orice campanie, indiferent de canalul folosit (TV, radio, online, PPC, afiliere etc.), ajunge la un moment dat la final. Avantajul afilierii e ca o campanie de lunga durata se traduce de obicei prin rezultate concrete, un buget mai mare inseamna pentru ei mai multe vanzari.

    In 2Parale avem si campanii punctuale, pentru o perioada determinata, dar si campanii de vanzari active deja de peste 4 ani de zile. Decizia colaborarii e la tine, credem ca nu perioada este determinanta intr-o campanie, ci mai degraba posibilitatile de castig din timpul in care este activa. Ca exemplu, sunt afiliati care au facut mii sau sute de comisioane din campaniile de lead cu perioada determinata. Totul e sa profiti de moment.

  8. @Farcas Gelu Danut
    Felicitari pentru exercitiul de sinceritate :). Intr-adevar, poti invata multe din experienta lui Cristian Serban in afiliere, cu cat afiliatii si advertiserii se vor implica mai mult in educarea pietei, cu atat beneficiile comune vor fi mai mari.

    @Isabela
    :), ne-ar placea ca programele de atragere a sponsorilor sa beneficieze de cel putin jumatate din eficienta afilierii.

    @SuperMamici
    Multumim pentru feedback. Acum ceva timp am modificat sistemul de redirect pentru campaniile care nu mai sunt active in 2Parale, in ideea de a folosi eficient aceste oportunitati, atat in folosul utilizatorului, cat si al afiliatului. Daca ai avut situatii punctuale in care utilizatorii au revenit cu feedback negativ la tine, ne-ar ajuta sa stim.

    Legat de noii advertiseri: orice campanie, indiferent de canalul folosit (TV, radio, online, PPC, afiliere etc.), ajunge la un moment dat la final. Avantajul afilierii e ca o campanie de lunga durata se traduce de obicei prin rezultate concrete, un buget mai mare inseamna pentru ei mai multe vanzari.

    In 2Parale avem si campanii punctuale, pentru o perioada determinata, dar si campanii de vanzari active deja de peste 4 ani de zile. Decizia colaborarii e la tine, credem ca nu perioada este determinanta intr-o campanie, ci mai degraba posibilitatile de castig din timpul in care este activa. Ca exemplu, sunt afiliati care au facut mii sau sute de comisioane din campaniile de lead cu perioada determinata. Totul e sa profiti de moment.

  9. Buna … daca s-a modificat sistemul de redirect, am avut o remarci la adresa sistemului actual, nu la altul care a fost deja schimbat.
    Cum pot fi gestionate zeci, sau la altii sute sau mii de linkuri invalide?
    multumesc

  10. Buna … daca s-a modificat sistemul de redirect, am avut o remarci la adresa sistemului actual, nu la altul care a fost deja schimbat.
    Cum pot fi gestionate zeci, sau la altii sute sau mii de linkuri invalide?
    multumesc

  11. @SuperMamici
    Recomandarile sunt binevenite :). Vroiam doar sa punctez ca am modificat redirectul tocmai in ideea eficientizarii. Ne gandim si la alt proces daca vor exista mai multe recomandari in acest sens.

    O solutie pentru o „actualizarea” link-urilor este Link2. Sunt afiliati care au apelat si la alte solutii similare, gasite sau dezvoltate de ei.

  12. @SuperMamici
    Recomandarile sunt binevenite :). Vroiam doar sa punctez ca am modificat redirectul tocmai in ideea eficientizarii. Ne gandim si la alt proces daca vor exista mai multe recomandari in acest sens.

    O solutie pentru o „actualizarea” link-urilor este Link2. Sunt afiliati care au apelat si la alte solutii similare, gasite sau dezvoltate de ei.

Comentează

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>