SEM Days, prima conferinta din .ro dedicata SEO si PPC, revine. Pe 18-19 septembrie va asteptam la a doua editie a SEM Days cu solutii, recomandari si studii de caz despre masurarea rezultatelor SEO si PPC, rate de conversie, social search, AdWords si multe altele.

Dupa doua zile de idei si discutii cu cei 17 speakeri romani si internationali de la SEM Days 2012, dupa doua zile de interactiune in cele 15 panel-uri si workshop-uri, dupa feedback-ul pozitiv primit de la participanti, am decis sa continuam SEM Days si in 2013. Avem alaturi echipa de la SEO monitor, care a preluat mare parte dintre prerogativele de organizare, avand avantajul experientei in tot ce inseamna solutii de promovare pe motoarele de cautare.

sem_days_2013_site

SEM Days 2013: tot ce trebuie sa stii despre vizibilitate, interactiune si vanzari online

Conferinta va urma structura initiala, cu doua zile de discutii productive, speram noi. Prima zi e dedicata prezentarilor si dezbaterilor care vor oferi acces participantilor la know-how-ul unor specialisti cu experienta in SEO, AdWords, strategii de marketing, reputation management, content marketing si alte modalitati pentru cresterea conversiilor. In cea de-a doua zi, participantii vor asista la workshop-uri cu studii de caz, idei creative si alte metode pentru consolidarea prezentei online si cresterea vanzarilor. Agenda va fi disponibila pe semdays.ro din aceasta luna.

SEM Days 2013 aduce mai multe noutati pentru participanti.

◊ Public. Editia din acest an vizeaza in principal antreprenorii din online si managerii, de la cei specializati in marketing si branding la social media si online, pentru care vine cu cele mai actuale si populare subiecte din PPC si SEO, dezbatute impreuna cu lideri locali si internationali din domeniu.

◊ Solutii si oportunitati de business. In conditiile in care peste 90% dintre romani cauta pe Google informatii despre produse și servicii, inainte de a le achizitiona, orice afacere cu prezenta online va gasi la SEM Days solutii pentru cresterea vizibilitatii si vanzarilor online. Va fi o buna ocazie de a interactiona cu specialistii din domeniu si de a gasi noi oportunitati pentru cresterea business-ului.

◊ Informatii adaptate experientei. Workshop-urile din acest an sunt structurate pe nivele de experienta si interes in domeniu, in ideea de a permite tuturor participantilor sa plece cu idei si solutii practice pentru o mai buna vizibilitate online.

20% reducere pentru voi

Cei care stiu sa profite de ocazii se pot inscrie online pe semdays.ro, pe lista de asteptare, si vor beneficia de un voucher ce ofera o reducere de 20% din pretul integral al biletului. Inscrierile efective vor fi lansate cel mai probabil in a doua parte a lunii iunie, cand vom avea si surprize pentru partenerii 2Parale.

Pana atunci, notati in agenda SEM Days 2013, 18-19 septembrie, si urmariti-ne pentru update-uri.

  1. Ana-Maria Popa says:

    Ar fi interesant sa aflu mai multe detalii despre eveniment si mai ales sa stiu care este tariful, inainte de a aplica pentru un oarecare discount, nu credeti ca acesta ar fi parcursul firesc?

    Din informatiile oferite pe site aflu ca veti aborda subiecte revolutionare, ca voi vedea prezentari de exceptie, dar nu reusesc sa gasesc informatii despre editia de anul trecut. Acel feedback pozitiv vine din partea unei singure persoane.

    Asadar:

    1. Cat costa participarea anul acesta, astfel imi pot da seama daca acel discount ma avantajeaza
    2. Unde gasesc poze/articole/teme abordate anul trecut? Ma scuzati daca au fost prea bine ascunse pe semdays.ro…

    De-a dreptul interesata de SEO,
    Ana-Maria

  2. Ana-Maria Popa says:

    Ar fi interesant sa aflu mai multe detalii despre eveniment si mai ales sa stiu care este tariful, inainte de a aplica pentru un oarecare discount, nu credeti ca acesta ar fi parcursul firesc?

    Din informatiile oferite pe site aflu ca veti aborda subiecte revolutionare, ca voi vedea prezentari de exceptie, dar nu reusesc sa gasesc informatii despre editia de anul trecut. Acel feedback pozitiv vine din partea unei singure persoane.

    Asadar:

    1. Cat costa participarea anul acesta, astfel imi pot da seama daca acel discount ma avantajeaza
    2. Unde gasesc poze/articole/teme abordate anul trecut? Ma scuzati daca au fost prea bine ascunse pe semdays.ro…

    De-a dreptul interesata de SEO,
    Ana-Maria

  3. @Ana-Maria Popa
    Multumim, ma bucur ca evenimentul ajunge la oameni interesati de SEO. Si PPC.
    Vom reveni cu mai multe detalii legate de agenda si speakeri la finele lunii, am lansat mai intai landing page-ul pentru a permite tuturor sa isi treaca in agenda evenimentul, se anunta a fi o toamna plina :). Inscrierea pentru discount nu te obliga la nimic, vei lua ulterior o decizie legata de inscrierea efectiva.

    Vor fi disponibile cel mai probabil si informatii despre editia de anul trecut, dupa actualizarea site-ului. Pana atunci, cateva informatii utile sunt aici:

    https://blog.2parale.ro/2012/05/cum-atragi-trafic-doua-zile-de-seoppc-la-sem-days/

    https://www.krumel.ro/follow-up-sem-days-2012/

    https://www.bogdanabutnar.ro/sem-days-prima-conferinta-de-search-engine-marketing-din-ro/

  4. @Ana-Maria Popa
    Multumim, ma bucur ca evenimentul ajunge la oameni interesati de SEO. Si PPC.
    Vom reveni cu mai multe detalii legate de agenda si speakeri la finele lunii, am lansat mai intai landing page-ul pentru a permite tuturor sa isi treaca in agenda evenimentul, se anunta a fi o toamna plina :). Inscrierea pentru discount nu te obliga la nimic, vei lua ulterior o decizie legata de inscrierea efectiva.

    Vor fi disponibile cel mai probabil si informatii despre editia de anul trecut, dupa actualizarea site-ului. Pana atunci, cateva informatii utile sunt aici:

    https://blog.2parale.ro/2012/05/cum-atragi-trafic-doua-zile-de-seoppc-la-sem-days/

    https://www.krumel.ro/follow-up-sem-days-2012/

    https://www.bogdanabutnar.ro/sem-days-prima-conferinta-de-search-engine-marketing-din-ro/

Comentează

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>