campanii_iulie_3Cautarile de verighete au crescut in aceasta luna comparativ cu perioada similara din iunie, la fel si interesul fata de bijuterii diamante. Sunt doar doua exemple de informatii (oferite de Google AdWords Keyword Planner) care pot fi folosite in afiliere, pentru a atrage mai multe comisioane. Ocazii de castig sunt, mai ales ca extindem reteaua 2Parale cu 4 noi programe de afiliere.

Se pare ca in 2Parale este saptamana noilor campanii de Bijuterii, categorie care creste cu 3 programe de afiliere pentru mai multe categorii de public. In plus, afiliatii au noi optiuni de promovare si castig din segmentul Home Deco.

L-parfumate.ro, magazin online axat pe vanzarea lumanarilor parfumate, decorative si de evenimente, recompenseaza afiliatii cu un comision de 10% din valoarea fiecarei vanzari valide, plus 50 de lei bonus de performanta.

Dupa cum ziceam, categoria Bijuterii se consolideaza cu 3 campanii noi. Cu un portofoliu de produse care include bijuterii handmade, bijuterii argint si accesorii, Glam Bazaar propune afiliatilor o campanie cu 10% comision, care poate creste la 15% in cazul in care valoarea vanzarilor lunare depaseste 500 de lei.

Prin colaborarea cu Royal Diamante, afiliatii pot promova bijuterii cu diamante si pietre pretioase, de la inele si cercei la pandantive si lantisoare. Pot castiga astfel un comision de 5%, o valoare medie a unui produs fiind de 4.500 de lei.

Pe de alta parte, magazinul Debby vine cu o oferta de bijuterii, accesorii si genti care pot aduce afiliatilor un castig de 12%.

Inainte de a colabora cu aceste magazine va recomandam sa studiati oferta de produse si sa folositi in promovare informatiile din paginile dedicate fiecarei campanii. Puteti cauta in intreg portofoliul de campanii de afiliere active in 2Parale, sunt peste 340, aveti in ajutorul vostru mai multe optiuni de filtrare, in functie de criteriile importante pentru voi (de la categorie la comisioane aprobate).

TIP OF THE WEEK: Puteti promova fara probleme mai multe campanii din acelasi segment de piata, incercati sa adaptati mesajele la categoriile de public vizate de fiecare advertiser in parte. Cei interesati de inele cu diamante vor fi abordati diferit fata de potentialii cumparatori ai colierelor handmade, de exemplu. Atentie si la cuvintele cheie si canalele de promovare folosite. Pentru mai multe conversii, testati o targetare cat mai exacta, pe cuvinte cheie long tail.

DEBBY.ro
Tip campanie
: Sale
Categorie: Bijuterii
Comision: 12%
Perioada de recurenta: 2 luni.

GLAMBAZAAR.ro
Tip campanie: Sale
Categorie: Bijuterii
Comision: 10%
Perioada de recurenta: 3 luni.
Bonus de performanta.

L-PARFUMATE.ro
Tip campanie: Sale
Categorie: Home Deco
Comision: 10%
Perioada de recurenta: 1 luna.
Bonus de performanta.

ROYALDIAMANTE.ro
Tip campanie: Sale
Categorie: Bijuterii
Comision: 5%
Perioada de recurenta: 1 luna.
Feed de produse disponibil.

Bun venit in retea noilor advertiseri si sa aveti impreuna spor la conversii!™ 

Comentează

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>