Ultimele saptamani au adus mai multor afiliati din 2Parale certificarea in afiliere si, implicit, accesul in toate cele peste 340 de campanii din retea. Pe de alta parte, sunt afiliati care au inregistrat minim un click, au trecut astfel de prima etapa si pot face un pas urmator catre a doua etapa a certificarii, care le permite colaborarea cu toate campaniile din 2Parale, ci nu cu doar 10% dintre ele.

In ce consta a doua etapa a certificarii

Odata ce un afiliat a trimis cel putin un click in campaniile pe care le-a ales pentru promovare, putem spune ca a facut primul pas pentru a castiga bani prin afiliere. Pentru a obtine certificarea este nevoie sa genereze o conversie valida si sa obtina un comision aprobat de unul dintre advertiserii cu care colaboreaza. In lipsa acestui pas, afiliatul poate lucra cu doar 10% dintre campanii, fiind sters random din programele de afiliere unde a fost acceptat. 

Pentru a impiedica acest lucru,  intra acum in contul tau de afiliat si genereaza primul comision.  Ca apoi sa nu te mai poti opri :). Si nu o spunem noi, ci multi afiliati care au ajuns nu numai sa castige constant, ci si sa obtina comisioane record. Te poti inspira din cateva povesti despre pasiune, perseverenta, despre afiliati care au pornit de la zero si au generat comisioane record.

Foarte important: nu iti face griji, oricand poti sa te certifici in afiliere si sa ai acces la toate campaniile din 2Parale, plus avantaje in relatia cu advertiserii. Este nevoie sa parcurgi  cele 2 etape ale certificarii:

1. sa trimiti cel putin un click,

2. sa obtii cel putin unui comision acceptat de un advertiser. 

De ajutor pentru certificare

Daca acest drum spre certificare ti se pare, pe alocuri, complicat:

•  vezi cateva idei pentru a obtine primul click,
•  consulta sectiunea de tutoriale video din 2Parale, unde poti regasi raspunsuri la intrebarile tale.
•  scrie-ne pe adresa afiliati@2parale.ro, cu subiectul CERTIFICARE, ne poti spune ce probleme ai intampinat cu afilierea. 

TIP: Recomandarea noastra este sa nu pornesti cu prejudecati legate de categorie sau metodele de promovare folosite, testeaza, diversifica, comunica cu advertiserii si, nu in ultimul rand, monitorizeaza. Asa poti optimiza sau schimba planul tau de promovare.

Mult succes in afiliere  si abia asteptam momentul cand vom scrie despre tine intr-o poveste de succes!

Comentează

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>