campanii_august_2Produsele populare, fie ca vorbim de branduri, articole sezoniere sau la moda, pot genera comisioane frumoase afiliatilor. Poate fi vorba de ultima aparitie marca Apple sau Samsung, de un produs mult discutat sau de articole pentru nunti ori sezonul de iarna. Sunt multi afiliati care au profitat de anumite momente si obiceiuri de cumparare pentru a castiga comisioane.

O buna ocazie sa incercati acest lucru e prin noile programe de afiliere din 2Parale: extindem reteaua cu 3 campanii.

Pentru ca cei mai multi romani au cel putin un telefon mobil, o tableta sau un laptop, magazinul Accesorii-Electro propune afiliatilor din 2Parale sa castige comisioane prin promovarea accesoriilor si pieselor de schimb pentru acestea, de la display nou la huse de protectie si incarcatoare auto. Afiliatii pot castiga un comision de 10%, plus bonusuri lunare daca genereaza cele mai multe vanzari valide.

Pentru ca subiectul Bitcoin creste in popularitate, afiliatii pot colabora cu BTCXchange, platforma de tranzactionare a Bitcoinului in Romania. Pentru fiecare nou cont validat, afiliatii primesc un comision de 2 lei.

Tot un produs popular in ultima vreme aduce si Lampioanebuc.ro, care ofera afiliatilor cel mai mare comision din categoria Divertisment. Afiliatii pot promova o gama larga de lampioane pentru nunti, botezuri si aniversari, fiecare vanzare generandu-le un castig de 10%.

Pentru a fi mai eficienti in promovare, gasiti mai multe informatii utile in descrierea fiecarei campanii. De asemenea, analizati si gama de produse.

TIP OF THE WEEK: Chiar daca obisnuiti sa promovati doar cateva categorii de produse si sa colaborati doar cu advertiserii din anumite piete, merita sa incercati permanent zone si advertiseri noi. Avem multe exemple de la afiliati din 2Parale, diferenta o vor face rezultatele, rata de conversie… elemente pe care nu le veti cunoaste pana nu testati.

ACCESORII-ELECTRO.net
Tip campanie: Sale
Categorie: IT&C
Comision: 10%
Perioada de recurenta: 1 luna.

BTCXCHANGE.ro
Tip campanie: Lead
Categorie: Financiar
Comision: 2 lei/lead
Perioada de recurenta: 1 luna.

LAMPIOANEBUC.ro
Tip campanie: Sale
Categorie: Divertisment
Comision: 10%
Perioada de recurenta: 1 luna.

Bun venit in retea noilor advertiseri si sa aveti impreuna spor la conversii!™ 

  1. sunt de cca 1.5 luni pe 2 parale, am postat zilnic ,dar am reusit sa generez doar o vinzare ,gresesc undeva ?, in plus pe Linkedin nu pot fi postate toate benerele ,se accepta postari de maximum 140 caractere, nici in Linkedin , nici in Globallshare nu apare poza produsului la care fac publicitata si acest lucru este in detrimentul tuturor ,deoarece vizitatorii sunt interesati sa intre mai repede dac vad si o poza. se poate face ceva in acest sens ? Va multumesc si va doresc o zi buna

  2. sunt de cca 1.5 luni pe 2 parale, am postat zilnic ,dar am reusit sa generez doar o vinzare ,gresesc undeva ?, in plus pe Linkedin nu pot fi postate toate benerele ,se accepta postari de maximum 140 caractere, nici in Linkedin , nici in Globallshare nu apare poza produsului la care fac publicitata si acest lucru este in detrimentul tuturor ,deoarece vizitatorii sunt interesati sa intre mai repede dac vad si o poza. se poate face ceva in acest sens ? Va multumesc si va doresc o zi buna

  3. Bună, Aurelia!
    Referitor la generarea de vânzări, te rog să ne scrii pe suport@2parale.ro, iar unul dintre colegii mei te va ghida cu siguranță.

    Cât despre LinkedIn și GlobAllShare, fiind platforme independente, trebuie să ținem cont că vin cu propriile lor limitări.

    Zi frumoasă!

  4. Bună, Aurelia!
    Referitor la generarea de vânzări, te rog să ne scrii pe suport@2parale.ro, iar unul dintre colegii mei te va ghida cu siguranță.

    Cât despre LinkedIn și GlobAllShare, fiind platforme independente, trebuie să ținem cont că vin cu propriile lor limitări.

    Zi frumoasă!

Comentează

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>