articol craciunExperiența organizării Black Friday-ului de anul acesta ne-a demonstrat că cele mai mari rezultate le-au obținut advertiserii care s-au pregătit corespunzător. Așa cum am mai spus, în afiliere rezultatele nu vin de la sine, este nevoie de implicare activă din partea ta.

Ai pregătit oferte de Crăciun și ai nevoie de ajutor în pregătirea programului de afiliere astfel încât campania de Crăciun să fie un succes?

Am pregătit pentru tine câteva idei care să te ajute să-ți setezi programul de afiliere corespunzător.

Activare afiliați

Black Friday a fost momentul oportun să vezi care sunt afiliații care pot aduce valoare adăugată în programul tău de afiliere. Ia legătura cu ei, întreabă-i dacă au cerințe speciale, propune-le condiții avantajoase. Nu vrei să-i pierzi.

Pe lângă activarea afiliaților care sunt înscriși în programul tău de afiliere, mai poți recruta și afiliați noi și nu orice afiliați, ci super afiliați. Pagina dedicată super afiliaților este resursa de care ai nevoie. O poți consulta aici. Dacă afiliații din această listă nu se află printre afiliații programului tău de afiliere, e momentul să-i recrutezi. O poți face scriindu-le, prin mesageria internă din platformă.

Comision promoțional, concurs cu premii, sunt doar câteva dintre modalitățile prin care poți să-ți motivezi afiliații să obțină rezultatele dorite.

Unelte de promovare

Pentru a activa o paletă cât mai largă de afiliați, este nevoie ca programul tău de afiliere să ofere afiliaților cât mai multe unelte de promovare din care nu trebuie să lipsească:

  • bannere cu promoțiile de Crăciun: bannerele trebuie să fie atât generaliste, cât și nișate, cu un call to action puternic.
  • feed de produse dedicat: este una dintre cele mai importante unelte de promovare din afiliere. Asigură-te că nu-ți lipsește.
  • landing page dedicat.

 

Comunicare

Comunicarea reprezintă unul dintre aspectele esențiale de care depinde performanța programului tău de afiliere. Fii proactiv! Comunică afiliaților oferta pe care o pregătești de Crăciun, oferă-le toate informațiile de care au nevoie.

Afiliații nu sunt clienții tăi, ci sunt agenții tăi de vânzare care trebuie să știe ce trebuie să promoveze și, mai ales, trebuie să știe asta din timp.

Fii proactiv! Asigură-te că afiliații tăi au toate cele necesare pentru a te promova.

Spor la conversii în luna cadourilor!™

Comentează

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>