Intr-un articol mai vechi vorbeam despre Promovarea produselor in functie de sezon si despre interesele sezoniere pe care le avem.

Cu ocazia asta am vrea sa va reamintim ca ar trebui sa va pregatiti pentru inceputul toamnei, dar si al sezonului rece. Chiar daca nu vom scapa imediat de caldura, totusi ziua se micsoreaza, devenim ceva mai agitati si de multe ori cu chef de cumparaturi (pentru ca acum stam pe internet mai mult) 😀 .

Mai e aproximativ o luna pana activitatea pe internet incepe sa intre in miscare. Unii vizitatori au inceput deja sa fie activi si asta se cunoaste in vanzari.

Revin din vacanta multi romani, ceea ce inseamna ca ei se vor muta din offline pe online. Daca vara stateau marea majoritate a timpului offline, toamna incep sa fie interesati de online. Si cand zic „interesati” ma refer in special la oferte, reduceri, produse si servicii.

Incepe scoala, deci un anumit tip de oameni sint interesati de produse specifice. Ar fi util ca din timp sa pregatiti campanii specifice. Scolarii si studentii incep sa se gandeasca la ceea ce urmeaza sa faca toamna asta.

Hainele si incaltamintea specifice incep sa aiba cautare, ceea ce inseamna ca strategiile si planurile se muta catre acest tip de produs. Ploile sint erau specifice toamnei, ceea ce inseamna ca un anumit tip de produse poate fi promovat in mod special.

Acum oamenii cauta locuri de munca, spatii de inchiriat, surse de finantare etc. Creati campanii speciale pentru acest nou inceput, oamenii devin interesati de oferte bune.

Toamna inseamna „back to work”, ar fi bine sa profitati. 🙂

Comentează

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>