Tu ce strategie preferi?
Continutul se pare ca devine din ce in ce mai atractiv pentru utilizatorii de internet. Poti profita de aceasta tendinta  si poti dezvolta site-uri/blog-uri de nisa din care sa castigi prin afiliere. Eficiente sunt si site-urile care ofera cupoane de reducere. Afla mai multe despre cele mai eficiente strategii in afiliere.

Cum ajungi la majoritatea clientilor
Citirea mailului este principala activitate online din Romania. Suficient cat sa realizezi importanta e-mail marketingului, foloseste acest canal pentru a-ti fideliza clientii si majora vanzarile. Foloseste un ton personal, e vorba totusi de persoane, nu de niste adrese si testeaza mult. Si fara SPAM. Afla mai multe sugestii utile.

Cand Facebook se traduce in trafic si implicare
Ai optiuni de Like pentru continutul de pe site? Ce trafic ti-a adus Facebook-ul? Afla mai multe despre informatiile si avantajele pe care ti le poate aduce butonul magic Like, foloseste-l eficient. Citeste si un studiu recent despre numarul de utilizatori ai retelelor sociale, in Romania.

Lungimea conteaza. In branding 🙂
Business-ul tau are un slogan? Ar trebui. Afla cateva sugestii utile pentru a crea un slogan memorabil, diferentiaza-te pe piata, creeaza-ti un brand.

Cel mai bogat roman investeste in e-commerce
Dinu Patriciu investeste 100.000 de euro intr-o librarie online de carti digitale. Si nu se opreste aici, platforma va contine, printre altele, si sectiuni de stiri, jocuri, bloguri si comert electronic. Clar nu avem banii lui Patriciu, dar e foarte util sa urmaresti in ce investeste un om care a face miliarde de euro.

Spor la conversii!

Comentează

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>