Magazinele online de fashion atrag atentia tot mai multor romani care cumpara de pe internet. Pentru cei care prefera atitudinea in vestimentatie, Fashionlab.ro este unul dintre magazinele potrivite.

Aduce in exclusivitate in Romania produsele mai multor branduri alternative de succes, vine cu un magazin proaspat, plus cu oferte atractive pentru afiliati. Cu posibilitatea de a castiga dublu pana pe 15 mai, de exemplu. Pentru a fi cat mai pregatiti pentru aceasta oferta, Mihaela Nicolae, Managing Partner Fashionlab.ro, ne dezvaluie care sunt cele mai cumparate produse in aceasta perioada.

2Parale: Ce produse sau categorii de produse se cumpara mai mult in aceasta perioada de inceput de sezon de pe Fashionlab.ro?

Mihaela Nicolae: La inceputul primaverii, clientii se orienteaza in principal catre incaltaminte: pantofi si sandale din colectiile noi de la Irregular Choice si Poetic Licence, doua branduri care se deosebesc prin creativitate si culoare de majoritatea brandurilor care se gasesc in magazinele traditionale din Romania.

2Parale: Care este profilul cumparatorului Fashionlab.ro, cand si cum cumpara?

Mihaela Nicolae: Clientul Fashionlab.ro este preponderent de sex feminin, cu varsta intre 25 si 40 de ani, cu un venit mediu spre ridicat, studii superioare, persoane deschise, orientate spre nou, amatoare de produse de calitate, cu un design deosebit care sa le confere sentimentul de unicitate si originalitate.

2Parale: Cum s-a schimbat valoarea medie a unei comenzi comparativ cu anul trecut?

Mihaela Nicolae: La noi valoare cosului de cumparaturi a ramas constanta in jurul valorii de 300 de lei, in ciuda accentuarii crizei economice.

2Parale: Cu ce sectiuni, colectii si facilitati ati dezvoltat in acest an magazinul sau intentionati sa o faceti?

Mihaela Nicolae: Un amplu proces de restructurare a site-ului a inceput inca de anul trecut, din toamna, cand am lansat noua platforma, mult mai atractiva in plan coloristic si mai bine structurata pentru o navigare mai usoara in site. Fata de vechea versiune, am impartit site-ul in doua mari categorii – Femei si Barbati – au fost adaugate noi sectiuni, precum Blogul Fashionlab.ro si Propuneri de Tinute menite sa ofere consiliere si informare clientelor noastre interesate de fenomenul modei in general si de produsele noastre in particular .

In ceea ce priveste colectiile noi, Fashionlab.ro si-a obisnuit clientii ca in fiecare nou sezon sa aducem branduri noi, unice in Romania, de la cele mai prestigioase targuri de moda din Europa. In acest sezon de primavara-vara 2011 nu ne vom abate de la regula si pregatim cateva surprize.

Fashionlab.ro
An aparitie: 2008
Categorie: Fashion
Comision campanie 2Parale: 10%
Perioada recurenta: 3 luni
Feed de produse disponibil

2Parale: Segmentul de fashion e in crestere pe piata romaneasca. Din experienta Fashionlab.ro, cum s-a schimbat atitudinea consumatorului in procesul de cumparare, s-au depasit anumite bariere?

Mihaela Nicolae: Oamenii se schimba, lumea evolueaza, la fel si societatea romaneasca consumatoare de fashion. Criza cred ca a avut si aspecte pozitive in sensul ca oamenii pasionati intr-adevar de imaginea lor au invatat sa investeasca in produse de calitate, au invatat sa evite fenomenul de turma si sa isi achizitioneze piese cheie care pot da atitudine tinutei si te pot scoate din anonimat.

In ceea ce priveste comertul online se observa o deschidere din ce in ce mai mare, oamenii au mai mare incredere, au invatat sa comande de pe internet, incep sa stie sa faca diferenta intre un magazin serios si unul cu o oferta dubioasa. Este imbucurator ca si persoanele trecute de 45 de ani dau dovada de deschidere si comanda haine sau incaltaminte de pe net.

2Parale: De ce ar trebui afiliatii sa promoveze produsele Fashionlab.ro?

Mihaela Nicolae: Cred ca sloganul nostru „Be Unique” spune totul. Prin oferta de produse alternative, de o calitate foarte buna si la preturi decente ne deosebim net de celelalte magazine online, iar valoarea cosului mediu da posibilitatea afiliatilor sa realizeze castiguri substantiale.

2Parale: Ce modalitati de promovare recomandati afiliatilor, ce converteste mai bine?

Mihaela Nicolae: Noi punem la dispozitie toata gama de unelte: bannere, feed-uri de produse, link-uri text, reclame text, insa afiliatii trebuie sa isi adapteze modalitatile de promovare in functie de targetul vizat.

Segmentul feminin poate reactiona mult mai bine la bannere sau articole de moda in care se plaseaza produse cu poza si link, pe cand barbatilor, fiind mult mai pragmatici, li se poate parea mai util un feed de produse.

Multumim si spor la vanzari!


Comentează

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>