Cum scrii despre produse ca sa vinzi
Daca vrei sa vinzi si sa iesi bine la cautarile pe Google, concentreaza-te pe continutul unic si pe valoarea adaugata.  Mai ales in contextul  in care Google a modificat algoritmul de cautare. Fie ca esti advertiser, fie ca esti afiliat, citeste cateva sugestii pentru o descriere de produs care sa vanda.

Ce ii atrage pe afiliati
Comisionul, avantajele competitionale ale advertiserului si bonusurile acordate afiliatilor in functie de performante sunt in topul  celor mai atractive criterii ale unei campanii de afiliere, potrivit unui sondaj realizat pe un site american. Vezi ce ii atrage pe afiliati si testeaza in campania ta.

Tool-uri gratuite pentru site-ul tau
Vrei sa stii cum stai in raport cu alti competitori? Sau care este imaginea ta in social media? Vezi cateva tool-uri gratuite care te pot ajuta sa imbunatatesti performantele site-ului tau.

O pagina pe Facebook, pas cu pas
Daca inca te mai gandesti sa construiesti o pagina de Facebook pentru site-ul tau, de exemplu, sau ai una pe care doresti sa dezvolti, afla cateva sugestii concrete care te vor ajuta sa intelegi mai bine cum poti folosi in avantajul tau optiunile platformei.

Focus pe utilizator
Anul acesta, se pare ca focusul in marketing se muta pe interactiunea cu utilizatorul si integrarea comunicarii in viata lui de zi cu zi, pe canalele pe care el le foloseste. Fii cu un pas inaintea concurentei si vezi cateva tendinte care se vor dezvolta in urmatoarea perioada.

Spor la conversii!

Comentează

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>