Dupa cum probabil ati vazut, au inceput inscrierile la Gala Premiilor eCommerce(GPeC) 2011. Anul acesta vorbim de o editie cu totul speciala, care intensifica demersurile de educare a pietei si de crestere a increderii consumatorilor din .ro in tranzactiile online. Demersuri pe care le sustinem intru totul.

De ce sa te inscrii la GPeC

Te bucuri de avantajele celei mai complexe editii de pana acum. Lansata sub conceptul Academia de eCommerce, competitia din acest an se va derula pe parcursul a 8 luni, timp in care magazinele inscrise vor fi evaluate periodic in 3 etape de jurizare. Magazinele inscrise vor avea ocazia de a discuta personal cu membrii juriului si de a primi consultanta, dar si de a participa la prima Scoala de Vara pe teme de e-commerce.

Castigi increderea utilizatorilor si mai multi clienti. Magazinele care intrunesc conditiile de preselectie devin Magazine de incredere certificate TRUSTED, certificare ce le poate aduce beneficii timp de un an. TRUSTED este un program national de certificare a magazinelor online, lansat de organizatorii GPeC impreuna cu Legi-Internet si Asociatia pentru Protectia Consumatorilor din Romania. Este o certificare ce recomanda magazinul online ca fiind de incredere si ca respecta bunele practici din industrie.

• Nu este vorba de o simpla certificare, ci de un intreg proces care aduce avantaje reale magazinelor. Conditiile de preselectie sunt mult mai riguroase si presupun respectarea unor standarde precise. De exemplu, doar 2 din cele 8 magazine care au solicitat inscrierea pana acum au reusit sa treaca de preselectie. Celelalte 6 magazine au primit insa un raport de evaluare cu recomandari prin care pot deveni eligibile. Adica un prim pas prin care isi pot imbunatati site-ul si serviciile. Mai urmeaza…

Inveti sa vinzi mai mult. Ai ocazia de a trece printr-un amplu proces de auditare care iti va arata punctele tari ale magazinului si unde mai e nevoie de optimizari. Vei putea discuta personal cu juratii care iti vor explica punctajele obtinute si vor veni cu recomandari care te vor ajuta sa iti imbunatatesti business-ul.

„E prima oara cand participantii au ocazia sa isi remedieze problemele in timpul competitiei pentru ca scopul GPeC 2011 este ca, la final, sa avem in piata magazine performante.”
Andrei Radu, directorul Link 2 eCommerce si organizatorul GPeC

• Pe langa seria de intalniri consultative dintre jurati si magazine, GPeC 2011 aduce si prima Scoala de Vara care consta in 5 zile de cursuri si seminarii pe teme de Usability, SEO, AdWords, Analytics, Marketing & PR, Legal si Tehnici de Vanzare Online.

• Beneficiezi de o reducere de 10% ca advertiser 2Parale, taxa de participare fiind de 700 lei+TVA.

Iti sugeram sa te inscrii, mai ai timp doar pana pe 15 mai. Pe site-ul gpec.ro gasesti mai multe informatii despre criteriile de preselectie si intreg desfasuratorul galei.

Comentează

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>