O luna in care a crescut traficul magazinelor online, sustinut de vanzari pe masura, nu are cum sa nu ne bucure si mobilizeze pentru rezultate si mai bune.

Dupa un inceput in forta in prima luna de toamna, consumul a continuat sa creasca in octombrie. Pentru prima data in 2Parale, am depasit pragul de 2 milioane de click-uri livrate advertiserilor din retea, printr-o crestere cu 34% a numarului de click-uri. In plus, afiliatii 2Parale au generat advertiserilor vanzari de circa 1,45 de milioane de lei, la o valoarea medie a unei comenzii de 267 de lei, mai consistenta decat cea din octombrie 2010.

Pentru ca tabloul sa fie complet, numarul vizitelor inregistrat de site-urile de comert electronic din Trafic.ro a crescut cu 4,6% fata de septembrie. Cu plusuri consistente pentru categoriile Imbracaminte/Incaltaminte (36,7)  si Electronice/Electrocanice (23%).

Daca este sa vorbim de bani insa, advertiserii din categorii precum Reduceri colective, Fashion si Electronice au adus mai multe castiguri afiliatilor. Pe de alta parte, continua sa creasca valoarea medie a unei comenzi si, prin urmare si comisionul dintr-o vanzare, din domeniile IT&C, Carti si Electronice.

Cele mai mari comisioane aprobate in octombrie au provenit din Turism si Lenjerie. Primul, de 507,22 de lei – in campania Continental Hotels – are chiar sanse sa bata recordul actual si sa fie dublat. Raportul de mai jos va arata concret care au fost cele mai mari comisioane/segment.

Ne-am bucurat sa vedem ca scade rata de respingere a comisioanelor pe tot mai multe dintre principalele categorii de advertiseri.

Ce se cumpara in noiembrie

Suntem intr-o luna bogata in zile onomastice si evenimente, incep cumparaturile pentru decembrie, ne-am bucura sa profitati de aceasta perioada si sa castigati mai mult. Profitati inclusiv de ofertele speciale ale advertiserilor.

Noiembrie 2010 a marcat inceputul boom-ului pentru produsele pentru Copii, optimizati-va site-urile pentru aceasta categorie, se cauta deja jucarii si haine de sezon.

Daca tot vorbim de optimizari, intensificati promovarea campaniilor de Fashion cu recurenta mai mare de 1 luna, va pot aduce castiguri in lunile urmatoare, cu solduri. Concentrati-va pe produse de brand si de sezon. Tot pe brand, fie al produselor, fie al advertiserilor, mizati si pe IT&C, o categorie in crestere in aceasta perioada.

Turismul este un alt segment cu potential in aceasta luna. Puneti accent pe oferte pentru Craciun/Revelion, targuri de Craciun, vacante la schi, fie ca optati pentru advertiserii din Turism, fie pentru variantele propuse de campaniile de Reduceri colective.

Avem noi campanii in retea care va pot ajuta sa fructificati aceste tendinte si ne pregatim sa lansam altele proaspete. Voi nu trebuie decat sa valorificati ocaziile.

Daca faceti afiliere de ceva timp, folositi cat mai mult experienta anilor trecuti si statisticile activitatii voastre din 2Parale, va pot ajuta cu informatii pretioase.

Spor la conversii! Cum au fost vanzarile voastre in octombrie, a crescut traficul?

Comentează

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>