Atrage trafic si conversii cu reclamele Facebook
Reclamele pe Facebook pot fi o sursa buna de trafic si conversii pentru site-ul tau sau anumite campanii din 2Parale. Vezi efectiv cum le poti folosi si pentru ce tipuri de public.

BONUS: Invata mai multe despre tacticile de licitare pentru reclamele pe Facebook, in ce situatii e recomandat sa incepi cu pret mai mare per click si in ce cazuri poti licita mai putin.

Pregateste-ti reclamele AdWords de sarbatori
Dupa o analiza complexa a cuvintelor cheie cautate de sarbatori, ai grija cum iti structurezi contul de AdWords. Vezi cum iti poti dezvolta o campanie AdWords eficienta pentru aceasta perioada, de la gruparea cuvintelor cheie la stabilirea bugetelor.

BONUS: Nu uita sa iti adaptezi continutul pentru perioada de shopping de sarbatori. Nuanteaza descrierile de produs astfel incat sa devina cadourile perfecte pentru copil, sotie sau cel mai bun prieten, regandeste mail-urile de multumire. Apeleaza la cateva schimbari de continut si sporeste-ti vanzarile.

Link building prin social media
Deja se stie ca actiunile din social media influenteaza rezultatele din motoarele de cautare. Foloseste activitatea de pe Facebook si Twitter pentru a imbunatati procesul de link building, vezi pe un studiu de caz cum poti identifica audienta importanta pentru nisa ta in retelele sociale si ce tactici SEO poti aplica.

10 greseli care iti ingroapa site-ul
Daca descrierile tale de pe blog nu spun prea multe, daca ai o pasiune pentru frazele complicate, mai gandeste-te. Afla mai multe despre cateva greseli de copywriting a caror repetare iti afecteaza site-ul.

Securizeaza-ti site-ul WordPress
Cand vorbim de securizare, nu trebuie sa te gandesti numai la hackeri, ci si la comentariile tip spam sau la setarile de acces pentru mai multi useri ai unei platforme. Vezi cateva sugestii utile prin care iti poti proteja site-ul.

Spor la conversii!

Comentează

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>