Sursa foto: Business Magazin

E in viata romancelor de mai bine de 17 ani, cu determinare si consecventa.

Dupa 3 ani dificili, TinaR pluseaza cu si mai multa determinare si lucreaza la un produs mai bun, dezvoltat in jurul ideii de brand romanesc: designeri locali, preturi adaptate la puterea de cumparare autohtona, mai multa interactiune cu femeia romanca…Tinta? Sa devina un brand de mandrie nationala. Totul sub amprenta echipei condusa de Rares Jianu, fondatorul afacerii.

In plina campanie de relansare, TinaR a demarat o campanie in 2Parale si ofera unul dintre cele mai atractive comisioane din fashion. Are planuri mari pe online si nu numai. Rares Jianu ne dezvaluie o parte din ele, plus atuurile campaniei TinaR.

2Parale: Ce presupune procesul de relansare a business-ului si brandului TinaR?

Rares Jianu: Ne dorim sa aducem tot mai mult creativitate locala in piesele noastre si sa ne diferentiem asa, in zona de produs, de brandurile internationale. Colectia de toamna-iarna a fost lucrata sub indrumarea unui designer roman creditat la targurile mari de moda: Ludmila Corlateanu. La colectia de primavara-vara lucram, la fel, cu Adelina Ivan. In fiecare sezon ne vom concentra pe asocierea cu talentele romanesti, iar preturile produselor vor ramane conectate la puterea de cumparare a romancei, fara indoiala!

Foto: Alex Galmeanu

Dar nu-i suficient sa stai cuminte si sa lucrezi constiincios la un produs tot mai bun. Asa ca, in urma cu cateva luni, am ales sa “flirtam” cu femeia pe care noi o cunoastem cel mai bine, de 18 ani, si la suflet, si la trup: romanca pasionata de moda. Am facut-o in vitrine si pe Facebook, cu intrebarea: “Tu ce zambet porti azi?”, atasata unor vizualuri cu 7 cliente TinaR de toate varstele si masurile, care si-au asortat zambetele cu hainele noastre intr-un shooting de grup cu fotograful Alex Galmeanu.

Am ales vitrinele, care ajunsesera un fel de “zgomot”, mai ales in mall: femeile treceau lejer pe langa ele, nu mai erau agatate, inspirate. Odata cu relansarea le-am oprit pentru putin in fata vitrinelor: s-au identificat cu una dintre clientele care au pozat pentru noi foarte natural si au intrat in magazine sa… se caute. Am ales si Facebook-ul pentru ca ne doream sa le cunoastem si mai bine pe femeile TinaR si cum de la 9 la 24 acolo le gasim… Acolo luam parte la bucuriile si mahnirile lor. Acolo povestim cu ele despre haine, cosmetice, muzica si mancare buna, reviste, valori, cauze pentru care merita sa mai lupti, de toate!

De ce o relansare asa? Ca sa ajungem, pe termen mediu, prin piese bune, preturi bune si conversatie buna, din nou in lista celor 5 branduri pe care romanca le ia in seama de fiecare data cand pleaca la shopping in mall. Ca sa fim, pe termen lung, un lovemark la noi acasa.

2Parale: Care este rolul magazinului online in tot acest proces?

Rares Jianu: In noiembrie, dupa ce am restarnit curiozitatea si apetitul pentru piesele noastre, dupa 3 ani grei de business, am deschis si magazinul online, vorba unei fane: “Va iubesc, dar unde va gasesc, daca la mine in oras nu e magazin?”. TinaR are o putere destul de mare de acoperire cu cele 19 magazine offline, stradale si in malluri, dar nu atat de mare pe cat e cererea. Magazinul online e cea mai buna solutie, asadar, ca sa ajungem usor si repede la fanele noastre de peste tot din tara!

2Parale: Care sunt planurile de extindere pe online pentru urmatoarele luni?

Rares Jianu: Ne-am propus un target de vanzari online de 100.000 de euro pe luna, in 2012. Daca vom reusi sa-l atingem, vom fi in topul brandurilor de moda cu o pozitie foarte buna si online si offline, pe piata locala. Ceea ce ne va permite sa planuim multe… de la aplicatii cu care sa se rasfete clienta noastra si care sa-i inlesneasca decizia de cumparare pe tinar.ro, pana la o platforma de shopping dedicata Poloniei pentru ca, in toamna, TinaR a inceput exportul in Polonia.

2Parale: Care este profilul cumparatoarelor TinaR, ce si cum cumpara?

Rares Jianu: Cel mai des la TinaR vin femei intre 25 si 35 de ani, care au crescut cu brandul, care au o poveste cu hainele, care-si fac cadou saptamanal o bluza si o esarfa, care-si improspateaza garderoba de birou, lunar, la noi, care sunt incantate de culorile vesele ale tricotajelor lucrate manual si cumpara trei piese la pret foarte bun, intr-un weekend, ca sa faca in ciuda vremii mohorate…

Cumparatoarele au de la 20 la 50 de ani, uneori chiar vezi in magazine mame cu fiice cumparand acelasi cardigan fin, aceeasi camasa de bumbac, aceeasi geanta stylish.

TINAR
17 ani pe piata romaneasca
19 magazine offline
Peste 5.000 de produse pe colectie
Comision campanie 2Parale: 20%
Perioada recurenta: 1 luna

2Parale: Revenind la magazinul online, pe ce mizati in aceasta perioada in care interesul pentru shopping este foarte mare?

Rares Jianu: Mizam pe niste preturi mai mici cu 50% de sarbatori. Mai toate piesele ajung, astfel, sub 99 de lei si n-au cum sa nu te atraga sa-ti faci shoppingul de cadouri online! In plus, orice comanda care depaseste 100 de lei e livrata gratuit.

2Parale: Stocurile sunt de multe ori o problema in astfel de perioade aglomerate. Cum gestionati voi aceasta situatie?

Rares Jianu: TinaR produce intr-un volum foarte mare, ca toti retailerii mass-market: avem in stoc de la 300 la 1.000 de bucati pe model, intr-o gama de culori foarte variata. Nicio grija, asadar!

2Parale: Ce produse/categorii de produse se cumpara mai mult in decembrie-ianuarie?

Rares Jianu: Vindem foarte bine bluze-statement, din dantela sau cu tot soiul de aplicatii, rochii pentru petreceri, geci stylish de iarna si genti versatile, usor de purtat la multe tinute.

2Parale: De ce ar trebui afiliatii sa promoveze produsele TinaR?

Rares Jianu: Brandul e foarte bine cunoscut si a fost foarte asteptat pe online. Cu produse bine lucrate, vesele, la preturi mici, n-are cum sa nu faca valva! Plusam cu un comision de 20%!

Mult spor la vanzari!

  1. Mi se pare foarte buna intentia de relansare a brandului si o felicit deoarece si eu am fost si sunt „consumatoare” de TinaR. Pentru 2parale perioada micuta de recurenta, totusi. Succes!

  2. „Ne-am propus un target de vanzari online de 100.000 de euro pe luna, in 2012. Daca vom reusi sa-l atingem, vom fi in topul brandurilor de moda…”

    Eu nu cred ca in 2p vor prinde top 10 pe fashion.
    Sunt curios cate zile le trebuie/va trebuie, sa vedeti ca bannerele din sistem nu functioneaza ( nu se afiseaza pe siteuri ).

  3. „Ne-am propus un target de vanzari online de 100.000 de euro pe luna, in 2012. Daca vom reusi sa-l atingem, vom fi in topul brandurilor de moda…”

    Eu nu cred ca in 2p vor prinde top 10 pe fashion.
    Sunt curios cate zile le trebuie/va trebuie, sa vedeti ca bannerele din sistem nu functioneaza ( nu se afiseaza pe siteuri ).

  4. @Happy
    Ne bucuram, e un avantaj pentru tine, promovezi in cunostinta de cauza :). Multe campanii din 2Parale au perioada de recurenta de o luna, e ok pentru categoria fashion unde frecventa de cumparare este mai mare. Comisionul de 20% e foarte atractiv.

    @Cristian
    Ramane de vazut :). Pentru a fi functionale si pe Blogspot, a fost facuta ieri o modificare la bannere, te rog sa le preiei din nou din platforma. Mersi.

  5. @Happy
    Ne bucuram, e un avantaj pentru tine, promovezi in cunostinta de cauza :). Multe campanii din 2Parale au perioada de recurenta de o luna, e ok pentru categoria fashion unde frecventa de cumparare este mai mare. Comisionul de 20% e foarte atractiv.

    @Cristian
    Ramane de vazut :). Pentru a fi functionale si pe Blogspot, a fost facuta ieri o modificare la bannere, te rog sa le preiei din nou din platforma. Mersi.

  6. Cel putin in online, din punctul meu de vedere aveti de lucrat la imagine. Daca vreti sa aveti un brand pe on-line (si asemenea vanzari), ar fi bine sa nu aveti o copie a lui asos.com ci trebuie sa veniti cu niste lucruri originale.

    La produse, imaginile sunt asa simpliste ca eu nu as cumpara (pentru jumatatea mea), iar pe client trebuie sa il atragi vizual. Asta inseamna, investitie si munca.

    Cand vrei vanzari de 100 000 de euro pe on-line trebuie sa ai foarte bine pus la punct un site pe care ai dat minim 5000 Euro/ soft + care e integrat si cu ERP-ul din spate, la un nivel mai mult decat profesional (detalii pot explica prin comunicare pe mail si avem experienta in clienti mari pe fashion).

    Site-ul arata asa, facut de un student (se si vede „profesionalismul” (lipsa) din cod la o prima impresie).

    Desi nu suntem un afiliat mare pe fashion, o sa abordam aceasta piata cat de curand, dar din pacate cu asa o imagine, desi sunteti un brand puternic pe Offline, nu putem promova produsele voastre.

    Sper sa nu luati aceste critici in nume de rau, insa faceti o comparatie:
    cristalini.ro vs. tinar.ro (asta ca sa nu dau nume de magazine online care nu sunt in 2parale)

    Va astept cu noua imagine!
    Darius

  7. Cel putin in online, din punctul meu de vedere aveti de lucrat la imagine. Daca vreti sa aveti un brand pe on-line (si asemenea vanzari), ar fi bine sa nu aveti o copie a lui asos.com ci trebuie sa veniti cu niste lucruri originale.

    La produse, imaginile sunt asa simpliste ca eu nu as cumpara (pentru jumatatea mea), iar pe client trebuie sa il atragi vizual. Asta inseamna, investitie si munca.

    Cand vrei vanzari de 100 000 de euro pe on-line trebuie sa ai foarte bine pus la punct un site pe care ai dat minim 5000 Euro/ soft + care e integrat si cu ERP-ul din spate, la un nivel mai mult decat profesional (detalii pot explica prin comunicare pe mail si avem experienta in clienti mari pe fashion).

    Site-ul arata asa, facut de un student (se si vede „profesionalismul” (lipsa) din cod la o prima impresie).

    Desi nu suntem un afiliat mare pe fashion, o sa abordam aceasta piata cat de curand, dar din pacate cu asa o imagine, desi sunteti un brand puternic pe Offline, nu putem promova produsele voastre.

    Sper sa nu luati aceste critici in nume de rau, insa faceti o comparatie:
    cristalini.ro vs. tinar.ro (asta ca sa nu dau nume de magazine online care nu sunt in 2parale)

    Va astept cu noua imagine!
    Darius

  8. P.S. Pana si lupa de la search e copie fidela de la asos.com

    Cand vrei branding, nu faci copy. Iar daca nu investesti nu ai cum sa ai asteptari imense.

    Pentru contact, suntem in lista de afiliati de la 2parale

  9. P.S. Pana si lupa de la search e copie fidela de la asos.com

    Cand vrei branding, nu faci copy. Iar daca nu investesti nu ai cum sa ai asteptari imense.

    Pentru contact, suntem in lista de afiliati de la 2parale

  10. E chiar enervant adaugarea de banere/produse prin 2parale, mai ales daca sunt zeci de siteuri de adaugat. Cum putem automatiza? Feed-urile cum functioneaza?

  11. E chiar enervant adaugarea de banere/produse prin 2parale, mai ales daca sunt zeci de siteuri de adaugat. Cum putem automatiza? Feed-urile cum functioneaza?

  12. @Darius
    Ideile argumentate si sugestiile sunt intotdeauna binevenite, vom avea grija sa ajunga si la TinaR.

    @Catalin
    Grupurile de bannere le-ai incercat? Gasesti aici mai multe info. Feed-urile te pot ajuta mult pe partea de automatizare, dar rezultatele nu vin fara implicarea ta. Uite mai multe detalii despre crearea feed-urilor. Sper sa iti foloseasca, te putem ajuta cu mai multe info daca ne scrii pe afiliati(at) 2parale(dot)ro.

  13. @Darius
    Ideile argumentate si sugestiile sunt intotdeauna binevenite, vom avea grija sa ajunga si la TinaR.

    @Catalin
    Grupurile de bannere le-ai incercat? Gasesti aici mai multe info. Feed-urile te pot ajuta mult pe partea de automatizare, dar rezultatele nu vin fara implicarea ta. Uite mai multe detalii despre crearea feed-urilor. Sper sa iti foloseasca, te putem ajuta cu mai multe info daca ne scrii pe afiliati(at) 2parale(dot)ro.

Comentează

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>