De ce iti uraste site-ul Google
Pentru ca nu foloseste cuvintele cheie potrivite, scrii despre mult prea multe domenii si copiezi continut. Si mai sunt 🙂 Dincolo de toate sugestiile din articol, nu uita totusi de continut si de relevanta lui pentru cititorii tai.

Monitorizeaza eficient campaniile interne&externe cu Analytics
Fie ca derulezi un concurs pe site sau o campanie de reduceri, Google Analytics iti permite sa urmaresti conversiile adaugand cativa parametri. Vezi cateva optiuni prin care poti monitoriza atat campaniile interne, cat si pe cele externe.

SEO: Cum faci fata schimbarilor de algoritm
Ai fost lovit de noul val Panda? Sau esti ingrijorat in legatura cu noile schimbari de algoritm Google? Poti derula propriul audit SEO: verifica exact cum te afecteaza astfel de schimbari, ce pagini au de suferit si ia masuri.

BONUS: Cateva tool-uri si sugestii pentru o monitorizare SEO care sa te ajute sa diminuezi efectele negative ale unor astfel de schimbari.

Atrage mai multe click-uri pe Twitter
In intervalul orar 14.00-15.00 se pare ca ai mai multe sanse sa obtii o rata de click buna pentru postarile tale pe Twitter. Ai grija insa si la alte elemente, foloseste, de exemplu, mai multe verbe. Dincolo de astfel de statistici, testeaza si creeaza-ti propria retea pentru un CTR mare.

Focus pe ROI in AdWords si Facebook Ads

Un numar de telefon dedicat pentru fiecare campanie de tip PPC te poate ajuta sa monitorizezi mai bine rezultatele fiecarei campanii derulate, astfel incat sa ajustezi din mers si sa obtii mai multe conversii. Urmareste cateva modalitati prin care poti monitoriza mai bine conversiile.

Spor la conversii!

Comentează

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>