Ghid pentru SEO in noul Analytics
Unii s-au obisnuit deja cu noua versiune a Google Analytics, altii asteapta noi optiuni care sa le permita sa foloseasca mai eficient datele. Vezi unde gasesti informatiile utile si optiunile care te pot ajuta in strategia ta SEO.

Atrage publicul potrivit prin social media
Sunt cateva milioane de utilizatori de retele sociale in Romania din care trebuie alesi cei vizati de site-ul tau. Daca pe Facebook continutul potrivit iti va aduce cititori, pe LinkedIn urmareste grupurile din domeniile conexe site-ului tau si interactioneaza cu ele. Cu tacticile adecvate fiecarui canal te poti conecta cu publicul potrivit.

Cum te ajuta automatizarea in SEO
Un prim pas pentru o optimizare buna e sa te asiguri ca site-ul are o baza solida din punct de vedere tehnic. Ai la indemana cateva unelte si automatizari pentru a pune bazele unui proces SEO tehnic care sa iti usureze si eficientizeze munca.

Foloseste Facebook&Twitter pentru reclame PPC mai bune
Facebook&Twitter pot fi doua canale care te pot ajuta sa dezvolti reclame AdWords mai bune, daca tii cont de trenduri si de feedback-ul primit. Poti testa diverse formulari pe aceste canale, poti vedea care sunt cele mai populare subiecte si afla ce intrebari se posteaza in legatura cu produsele tale.

Optimizeaza cautarea pe un site cu produse
Fie ca ai un magazin online, fie un proiect de afiliere axat pe produse, ai grija la optiunile de cautare de pe site-ul tau. Organizeaza cat mai bine categoriile de produse si filtrele aferente si asigura-te ca ai site-ul cat mai bine optimizat pentru cautarile organice.

Spor la conversii!

Comentează

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>