Focus pe cuvinte cheie performante cu ajutorul Analytics
O provocare in SEO este sa descoperi cuvintele cheie care iti aduc trafic si sa le potentezi rezultatele. Vezi pe un studiu de caz cum poti analiza performantele fiecarui cuvant cheie cu ajutorul Google Analytics si cum poti folosi datele in avantajul tau.

Resurse tool-uri utile marketing online
Cauti un tool de link building? O unealta pentru analiza social media sau a conversiilor? Noteaza-ti cateva resurse unde gasesti unelte pentru SEO, conversii, web development, social media, blogging, forumuri si multe  alte zone de marketing online.

3 noi optiuni de incercat la AdWords
Reclame video si posibilitatea de a veni cu mai multe detalii despre ofertele periodice sunt doua dintre update-urile pregatite de Google AdWords.  Vezi cateva plusuri si minusuri, observatii pe diverse domenii si care sunt efectele fiecaruia asupra ratei de click.

Cum iti aduce vanzari fiecare categorie de afiliati
Unii afiliati fac SEO, altii PPC sau au site-uri de reduceri. Fiecare are nevoi diferite pentru a genera mai multe vanzari intr-o campanie, ai grija sa ii grupezi pe categorii si sa ii sprijini cu instrumentele sau continutul potrivit pentru ei.

De ce pleaca vizitatorii de pe site-ul tau?
Un site greu de parcurs si navigat creeaza frustrari vizitatorilor si risti sa ii pierzi. Continutul slab structurat sau abundenta de reclame si pop-up-uri sunt alte motive de abandon, ia masurile potrivite pentru a evita astfel de greseli.

Spor la conversii!

Comentează

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>