Tu stii ce ii intereseaza pe cititorii tai?
E important, de aceea e si un subiect pe care se discuta mult. Trebuie sa stii ce vor cititorii blogului tau sau vizitatorii proiectului tau de afiliere pentru a le livra exact ce ii intereseaza. Apeleaza la chestionare cu intrebari simple si directe, la discutiile periodice pe Facebook sau e-mailuri de feedback.

Butoane care atrag click-uri
Pentru a gasi cele mai potrivite butoane de call-to-action pentru site-ul tau e nevoie sa testezi permanent. Poti incepe insa cu dreptul daca urmaresti cateva recomandari pentru butoane atractive: experimenteaza formate diferite, prioritizeaza mesajele si fii specific daca nu vrei sa ai o rata de abandon mare. Scopul tau este sa convertesti, orice ar insemna acest lucru: sa citeasca un articol, sa cumpere un produs sau sa se aboneze la un newsletter.

Cum iti ajustezi strategia SEO in era cuplului Panda-Penguin
Pana cand Google nu va extinde gradina zoologica a update-urilor, ar fi util sa iti adaptezi strategia SEO la schimbarile de algoritm de acum. Vezi ce modificari sunt recomandate la nivel de link building, optimizare on-page si continut.

Indicatori obligatorii in Analytics
Dincolo de unici si numarul de pagini vizualizate ai grija sa urmaresti si indicatori care iti arata efectiv si profitabilitatea site-ului tau. Vezi pas cu pas cum poti seta diverse tipuri de goal-uri si descopera traseul vizitatorilor pe site-ul tau si conversiile generate de ei.

SEO: Optimizarea on-page pentru un site e-commerce
Mai ales in lumina sirului de schimbari Google care influenteaza modul de a face acum SEO, e recomandat sa acorzi si mai multa importanta optimizarii site-ului tau. Pentru un site de comert electronic e nevoie sa lucrezi la elemente specifice. Vezi concret ce imbunatatiri trebuie sa faci pentru fiecare element din pagina, de la imagini si descrieri la url si meta title.

Spor la conversii!

Comentează

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>