SEO pentru un site WordPress
Pe scurt, trebuie sa citesti acest articol daca folosesti WordPress. Inclusiv comentariile. Te ajuta sa intelegi mai bine cum poti dezvolta eficient un site in WordPress, cu indicatii la toate nivelurile, mai ales la capitolul optimizare pentru motoarele de cautare.

Cum iti dublezi conversiile
Inveti din experientele celor care convertesc. O simpla mutare a butonului de call-to-action i-a adus lui Appsumo dublarea ratei de conversie. Video-urile de prezentare a unui produs pot creste vanzarile chiar si cu 144%. Vezi pe cateva studii de caz cum poti atrage conversii mai bune si testeaza.

Continutul potrivit pentru SEO si vanzari
Dupa toate update-urile marca Google, de la Panda la Penguin, e nevoie sa iti reevaluezi strategia de continut. Concentreaza informatia importanta in primul ecran, foloseste bullet-uri pentru organizarea informatiei si nu pastra mesajele call-to-action doar pentru final. Nu rata si alte sugestii prin care continutul te poate ajuta la SEO si pentru a atrage vanzari.

De ce nu converteste un call-to-action
Mesajul e anost  si informatiile din pagina nu aduc niciun beneficiu vizitatorului. Vrei ca vizitatorii site-ului tau sa dea click? Ai mai putin de 8 secunde sa ii convingi. Explica-le punctual avantajele si atrage-i cu mesaje clare, vizibile si orientate pe actiune. Evita o serie de greseli de creare a unui call-to-action si creste-ti conversiile.

Analytics+AdWords in e-commerce=Conversii
Pentru rezultate mai bune ale campaniilor tale AdWords, foloseste cat mai mult datele pe care le ofera Analytics unui business tip e-commerce. Analytics te ajuta inclusiv sa vezi care este impactul campaniilor PPC asupra celorlalte canale de marketing.

Spor la conversii!

Comentează

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>