Am intrat in sezonul de vara cu vanzari generate de 1,85 de milioane de lei (fara TVA), mai mari cu peste 8% fata de cele din luna mai. O veste si mai promitatoare pentru afiliatii este o crestere de aproape 29% a comisioanelor castigate in luna iunie. Zicem ca vara a inceput bine, nu? Si suntem convinsi ca va continua la fel, ne-am luat masuri ca viitorul sa sune bine :).

Iunie a adus cresterea vanzarilor pe multe nise cheie, de la Fashion la IT&C si Copii, evolutia fiind vizibila inclusiv prin comisioanele mai mari castigate de afiliatii care au promovat aceste produse. Ca valoare a vanzarilor, categoria Electronice continua sa ne surprinda: are una dintre cele mai constante si importante evolutii, numai in iunie inregistrand un plus de 62%. Produsele pentru slabit si cosmeticele sunt alte domenii unde a crescut valoarea medie a unei vanzari, dat fiind si sezonul favorabil.

Cele mai mari comisioane din retea au venit din IT&C si Fashion. Cu siguranta suna bine un castig de 298 de lei dintr-o singura vanzare in campania Clickshop sau unul de 261 de lei de la Fashion Days. Si alte categorii de advertiseri sunt in top, in raport gasiti mai multe informatii despre comisioanele pe care le puteti obtine.

Nu uitati nici de campaniile lansate in iunie, impreuna cu care puteti castiga bani.

Oportunitati in iulie

Dupa cum ziceam si mai sus, perspectivele sunt bune pentru aceasta vara.

Turam motoarele cu Summer Affiliate Challenge, o competitie pe toata reteaua de campanii, cu mai multe sanse de castig pentru fiecare si mii de euro pe care ii puteti castiga. Pe langa comisioanele si beneficiile suplimentare oferite de advertiseri. O provocare pentru cei care dovedesc ca stiu afiliere.

La nivel de produse promovate, e important sa va adaptati strategia la moment&tendinte si sa tineti cont de sezonalitate. Este asteptata o evolutie buna a segmentului Turism, inclusiv in cazul ofertelor de vacanta si bilete de avion pe site-urile de reduceri colective. Pentru ca vorbim de vacante, focus pe produsele de sezon de pe categoria Fashion. Aveti in vedere categoriile Carti si Ceasuri, care au inregistrat evolutii bune anul trecut, in aceeasi perioada.

Oportunitati sunt, important e sa nu le ratati si sa va concentrati pe solutii de a le fructifica.

Folositi datele din raport si haideti sa castigam mai mult in iulie.

  1. La categoria „carti” semnalezi un trend descrescator la pagina 4 a slide-ului si apoi propui cartile ca pe o oportunitate de crestere a castigurilor (pagina 11)….

  2. La categoria „carti” semnalezi un trend descrescator la pagina 4 a slide-ului si apoi propui cartile ca pe o oportunitate de crestere a castigurilor (pagina 11)….

  3. In trasarea trendurilor tinem cont de istoricul anilor trecuti, de evolutia din acest an, precum si de cautarile din domeniu. In cazul Cartilor vorbim de o tendinta de crestere, dupa cum arata si vanzarile mai mari cu 39% (slide 5) din luna iunie. Plus slide-ul 11, amintit de tine, in care am notat evolutia de anul trecut. A scazut doar valoarea medie a unei vanzari, totalul este insa in crestere. Ramane sa vedem la finalul lunii in ce masura isi vor mentine evolutia.

  4. In trasarea trendurilor tinem cont de istoricul anilor trecuti, de evolutia din acest an, precum si de cautarile din domeniu. In cazul Cartilor vorbim de o tendinta de crestere, dupa cum arata si vanzarile mai mari cu 39% (slide 5) din luna iunie. Plus slide-ul 11, amintit de tine, in care am notat evolutia de anul trecut. A scazut doar valoarea medie a unei vanzari, totalul este insa in crestere. Ramane sa vedem la finalul lunii in ce masura isi vor mentine evolutia.

Comentează

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>