Idei pentru copywriting axat pe conversii
Un simplu verb inclus intr-un call-to-action a dus la dublarea ratei de conversie. Indiferent de tipul site-ului tau, copywriting-ul te poate ajuta sa iti orientezi vizitatorii in directia dorita de tine. Starneste curiozitatea, foloseste verbe si formulari care fac apel la emotii si ai mai multe sanse la conversii.

SEO: un CTR mai mare pentru blogul tau
Ce ai zice sa apara la cautari si rating-ul pentru review-rile tale? Poti folosi Rich Snippets, o serie de microdate care completeaza rezultatele afisate de motoarele de cautari. Vezi ce tipuri de date iti pot fi tie utile, alege cu grija si testeaza-le. Utilizarea lor corecta iti poate aduce mai multe sanse de click si, implicit, mai mult trafic.

Greseli de link building
O strategie buna de link building, corelata cu cea de continut, pot face minuni atat pentru un site aflat la inceput, cat si pentru unul cu istorie. Ai grija la pasii pe care ii urmezi pentru ca link building-ul sa fie si eficient si sa iti aduca trafic, vezi cateva greseli frecvente si mai ales cum le poti evita/indrepta.

BONUS: Raspunsuri la cateva intrebari legate de tacticile de link building si optimizarea continutului.

Facebook Promoted Posts vs. Sponsored Stories – studiu de caz
Daca nu ai incercat pana acum reclamele Facebook, merita sa o faci. Avem si afiliati si advertiseri care le folosesc cu succes. Ca sa te lamuresti, vezi un studiu de caz legat de eficienta posturilor promovate vs. rezultatele aduse de sponsored stories.

Cum scrii reclame AdWords mai bune decat competitia
Cu siguranta ai mai incercat pana acum sa iti depasesti concurenta. Unii au si reusit :). Studiaza mai intai competitia si analizeaza-i reclamele in functie de cateva criterii. Pe baza analizei dezvolta reclame AdWords cu focus pe valoarea adaugata.

Spor la conversii!

Comentează

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>