Gata, ati scapat de ultima luna de vara cu potential redus de consum. Cum a fost? Pentru 2Parale, august a fost o luna generoasa: afiliatii au adus advertiserilor vanzari de peste 1,9 milioane de lei (fara TVA), usor mai crescute decat cele din iulie. La randul lor, afiliatii au contabilizat castiguri cu aproape 7% mai mari. Cei care au profitat de oportunitati chiar cu mai mult. Totul intr-o luna de vara.

Ne bucura ca rata de conversie continua sa creasca si ca vorbim tot mai mult de eficientizarea activitatii afiliatilor&advertiserilor din 2Parale.

Reducerile&promotiile au fost cuvintele cheie in august, fiind vizibile, surprinzator, mai mult pe  IT&C, acolo unde valoarea medie a unei vanzari a scazut. Pe de alta parte insa, segmentele Fashion si Carti au adus comisioane mai mari afiliatilor. Categoria Carti chiar este in topul cresterilor din august, cu vanzari mai mari cu 20%, performanta obtinuta si de programele de afiliere de Home&Deco.

Cele mai mari comisioane castigate de afiliati in august au venit din IT&C si Fashion. ClickShop a generat din nou un comision record lunar de 419 lei unuia dintre afiliatii din campanie. Felicitari atat afiliatului, cat si echipei ClickShop.

O alta veste buna din august e legata de procesarea comisioanelor, ratele de respingere au scazut in masa. Nu suna rau o rata de respingere de 4% pe Fashion sau 1% pe Carti, nu?

Nu uitati nici de programele de afiliere lansate in august, analizati-le oferta si testati-le. Pentru cei care vizeaza si pietele emergente, avem programe noi pentru Irak si Cipru.

Ce se cauta in septembrie

Fiecare luna septembrie aduce de obicei cresterea consumului, incepe una dintre cele mai bune perioade din an pentru cumparaturile online.

Focus pe produsele pentru noul an scolar si pentru gradinite, de la manuale, carti si articole educationale la haine si jucarii. Verificati noile campanii ale advertiserilor si cereti-le unelte de promovare cu noutati daca aveti nevoie.

Promovati noile colectii de haine pentru noul sezon, precum si ultimele promotii, mai ales la articole ale unor branduri mari.

Atentie la noile lansari de produse din segmentul IT&C, de la telefoane la laptopuri, alegeti cuvintele cheie pentru ele si optimizati-va pentru motoarele de cautare, faceti PPC. Aveti in vedere si imprimante, laptopuri pentru scoala.

Ocazii de castig sunt, concentrati-va pe solutii de a profita de ele.

Comentează

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>