Numarul de vanzari si lead-uri generate prin 2Parale in ultimele 12 ore – primele semnificative pentru ofertele de Black Friday – a crescut cu 423% fata de intreaga zi de vineri, 16 noiembrie. Ca o simpla comparatie ;).

Ce s-a cumparat de Black Friday

Pana acum au fost preferate cartile, produsele IT&C si site-urile de fashion. Bineinteles ca au avut de castigat advertiserii ale caror site-uri au fost functionale.

Sa va faceti o idee, avem si un top al advertiserilor in functie de actiunile inregistrate.

1. Advertiser Carti – 626 actiuni
2. Advertiser Fashion – 428 actiuni
3. Advertiser IT&C – 384 actiuni
4. Advertiser IT&C – 362 actiuni
5. Advertiser Carti – 275 actiuni.

Si mai urmeaza. Lista tuturor advertiserilor cu oferte e pe 2parale.ro. Spor la conversii!

P.S.: Vanzarile si comisioanele se inregistreaza, nu trebuie sa va faceti probleme. Daca nu le vedeti inca in conturile voastre e din motive de delay in afisare.

  1. Unii advertiseri pacalesc atat sistemul 2parale, cat si „partenerii lor de incredere”, publisherii. Coordonatorii diviziilor de marketing s-au specializat in „strategii romanesti” specializate de atragere a clientilor si de evitare excesiva a platii comisioanelor muncite de „partenerii lor de incredere”. Felicitari initiatorilor!

  2. ” au avut de castigat advertiserii ale caror site-uri au fost functionale.”

    Si au avut de pierdut afiliatii care au promovat site-uri nefunctionale 🙂

    + Ce zic baietii mai sus: Rusine mare Flanco!

  3. Interesant ce s-a intamplat cu Altex si Media Galaxy marti. Au disparut dintr-o data.
    Au creat propriul sistem de afiliere. M-am inscris, am generat si acolo o gramada de click-uri. Nu am nimic.
    La fel si la eMAG profit share. Am doar doua comisioane. Ciudat. Sa mai vedem.
    Sunt curios daca cineva a castigat cu eMag si Altex la Black Friday.
    Mentionez ca am generat un numar semnificativ de click-uri pentru fiecare (cu 3 zerouri).

  4. Cred ca am sa ma gandesc serios si eu daca se mai merita sa mai promovez magazinele mentionate mai sus.
    evoMAG – disfunctionalitatea site-ului
    Flanco – neseriozitate si bataie de joc

  5. Hallelujah.RO propune excluderea definitiva advertiserului Flanco din campaniile 2parale ca masura legala pentru nerespectarrea ilicita a tuturor publisherilor ce au promovat campania Black Friday Flanco, dar si pentru incercarea de inselare a sistemului 2parale.ro! Rugam sustinatorii sa isi manifeste in scris aportul. Multumim!

  6. Abia acum am vazut ca in statistici imi apar vanzarile facute. Era sa lesin cand am vazut ca e trecut de jumtatea zilei iar eu aveam doar 2.5 lei comisioane(din leaduri).

    Asta dupa ce o saptamana am mancat black friday pe paine :))

  7. Din pacate, piata romaneasca mai are de invatat la capitolul e-commerce. Din fericire insa, mergem in directia potrivita. Sunt o multime de magazine si retaileri care ne arata acest lucru in fiecare zi.

    Revenind la statistici, numarul de actiuni este aproximativ in timp real, la comisioane exista delay-ul de afisare. Deocamdata nu va bazati pe rata de conversie, e influentata de numarul de click-uri care asteapta la coada :).

  8. Din pacate, piata romaneasca mai are de invatat la capitolul e-commerce. Din fericire insa, mergem in directia potrivita. Sunt o multime de magazine si retaileri care ne arata acest lucru in fiecare zi.

    Revenind la statistici, numarul de actiuni este aproximativ in timp real, la comisioane exista delay-ul de afisare. Deocamdata nu va bazati pe rata de conversie, e influentata de numarul de click-uri care asteapta la coada :).

  9. Si eu am „mancat” Black Friday pe paine…
    M-a sunat un prieten sa ma intrebe daca merita sa cumpere de la Flanco (era in magazin…) un ultrabook scazut de la 3000 la 2000 de lei; i-am zis sa nu mai stea pe ganduri, insa nu am castigat niciun comision 🙁
    Din pacate, desi Black Friday trebuia sa fie un eveniment profitabil pentru ambele parti (advertiser-i si afiliati), se pare ca advertiser-ii inca nu inteleg valoarea afiliatilor.

  10. Si eu am „mancat” Black Friday pe paine…
    M-a sunat un prieten sa ma intrebe daca merita sa cumpere de la Flanco (era in magazin…) un ultrabook scazut de la 3000 la 2000 de lei; i-am zis sa nu mai stea pe ganduri, insa nu am castigat niciun comision 🙁
    Din pacate, desi Black Friday trebuia sa fie un eveniment profitabil pentru ambele parti (advertiser-i si afiliati), se pare ca advertiser-ii inca nu inteleg valoarea afiliatilor.

  11. Sa inteleg ca cei ce au avut reclamele de la Flanco au luat „teapa romaneasca”? Eu nici pana la ora asta din 65 de click-uri nu am contorizat nici unul! Nu mai zic de lead-uri sau …! Activitate in cont zero! Dar track-eul zice diferit!

  12. Sa inteleg ca cei ce au avut reclamele de la Flanco au luat „teapa romaneasca”? Eu nici pana la ora asta din 65 de click-uri nu am contorizat nici unul! Nu mai zic de lead-uri sau …! Activitate in cont zero! Dar track-eul zice diferit!

  13. @ Ilie George acelas lucru am scris eu in „Black Friday – Cat s-a castigat pana acum prin afiliere” si abia acum am aflat si eu de Flanco, fiindca mi-am batut capul cu promovarea site-ului meu si n-am apucat sa intru pe site-ul lor.
    La Altex am avut ieri vre-o 11.000 de clickuri unice si ma pot lauda cu un comision de 70 de lei.. site-ul lor a fost varza toata ziua, iar la eMAG am obtinut cam la un numar asemanator de vizitatori fantastica suma de 14.5 lei, din care am vazut acum ca 2.5 lei au fost deja respinsi…?!
    in schimb in 2parale observ ca lucrurile stau destul de bine, inca nu vad ce si cum am vandut , dar mi-arata valoarea vanzarilor de cateva mii bune de euro

  14. @ Ilie George acelas lucru am scris eu in „Black Friday – Cat s-a castigat pana acum prin afiliere” si abia acum am aflat si eu de Flanco, fiindca mi-am batut capul cu promovarea site-ului meu si n-am apucat sa intru pe site-ul lor.
    La Altex am avut ieri vre-o 11.000 de clickuri unice si ma pot lauda cu un comision de 70 de lei.. site-ul lor a fost varza toata ziua, iar la eMAG am obtinut cam la un numar asemanator de vizitatori fantastica suma de 14.5 lei, din care am vazut acum ca 2.5 lei au fost deja respinsi…?!
    in schimb in 2parale observ ca lucrurile stau destul de bine, inca nu vad ce si cum am vandut , dar mi-arata valoarea vanzarilor de cateva mii bune de euro

  15. Ahaaa… acum chiar mi-ati stricat ziua!!! AM PIERDUT SI VIZITATORII CARE I-AM TRIMIS CATRE FLANCO, NU? SUNT CURIOS SA VAD CAM CARE AR FII NUMARUL ACESTORA, FIINDCA DEJA ERAM DEZAMAGIT DE aLTEX SI EMAG, ACUM SI-AU MAI BATUT SI ASTIA JOC DE NOI… ACUM AM VAZUT PE SITE-UL LOR… CREDEAM IERI DIMINEATA CA OR SA TINA PDF-UL ALA PANA LA 8, DUPA ACEEA DAU STARTUL, IAR DUPA 8 AM FOST OCUPAT CU PROMOVAREA SITE-ULUI MEU SI NU AM MAI INTRAT… SA INTELEG CA UNUL DIN MOTIVELE PENTRU CARE EU NU AM DORMIT IN NOAPTEA DE 22-23 A FOST SI ACELA CA M-AM OCUPAT SA FAC RECLAMA GRATUITA CELOR DE LA FLANCO NU?

  16. Ahaaa… acum chiar mi-ati stricat ziua!!! AM PIERDUT SI VIZITATORII CARE I-AM TRIMIS CATRE FLANCO, NU? SUNT CURIOS SA VAD CAM CARE AR FII NUMARUL ACESTORA, FIINDCA DEJA ERAM DEZAMAGIT DE aLTEX SI EMAG, ACUM SI-AU MAI BATUT SI ASTIA JOC DE NOI… ACUM AM VAZUT PE SITE-UL LOR… CREDEAM IERI DIMINEATA CA OR SA TINA PDF-UL ALA PANA LA 8, DUPA ACEEA DAU STARTUL, IAR DUPA 8 AM FOST OCUPAT CU PROMOVAREA SITE-ULUI MEU SI NU AM MAI INTRAT… SA INTELEG CA UNUL DIN MOTIVELE PENTRU CARE EU NU AM DORMIT IN NOAPTEA DE 22-23 A FOST SI ACELA CA M-AM OCUPAT SA FAC RECLAMA GRATUITA CELOR DE LA FLANCO NU?

  17. Eu am muncit enorm la promovarea Flanco cu zile bune in avans. ma bucuram ca sunt pe prima pagina la afisari, si cand am vazut zeci de click-uri (in SEO SITe nu pe 2 parale unde inca sunt oe data de 22 cu statistica), am zis ca incalt macar o vanzare … pauza, teapa… dar eu zic ca trebuie facuta putina „reclama” pe net, suntem sute de pacaliti! Seamana cu tepele date de SOV si nu e frumoas…! CAnd vad ca si la restul de IT&C a fost varza .. ma mai linistesc! 🙂

  18. Eu am muncit enorm la promovarea Flanco cu zile bune in avans. ma bucuram ca sunt pe prima pagina la afisari, si cand am vazut zeci de click-uri (in SEO SITe nu pe 2 parale unde inca sunt oe data de 22 cu statistica), am zis ca incalt macar o vanzare … pauza, teapa… dar eu zic ca trebuie facuta putina „reclama” pe net, suntem sute de pacaliti! Seamana cu tepele date de SOV si nu e frumoas…! CAnd vad ca si la restul de IT&C a fost varza .. ma mai linistesc! 🙂

  19. Felicitari tuturor pentru mobilizarea de Black Friday.

    Vom avea grija sa va anuntam cand vor fi afisate datele noi. Dupa cum am mai spus, deocamdata, daca totul merge cum am estimat si nu apar situatii neprevazute, cel mai probabil maine seara veti avea o situatie a statisticilor actualizate. Serverele lucreaza, s-au facut o serie de modificari pentru grabirea proceselor, am vazut progrese si surubarim in continuare. Multumim pentru intelegere.

  20. Felicitari tuturor pentru mobilizarea de Black Friday.

    Vom avea grija sa va anuntam cand vor fi afisate datele noi. Dupa cum am mai spus, deocamdata, daca totul merge cum am estimat si nu apar situatii neprevazute, cel mai probabil maine seara veti avea o situatie a statisticilor actualizate. Serverele lucreaza, s-au facut o serie de modificari pentru grabirea proceselor, am vazut progrese si surubarim in continuare. Multumim pentru intelegere.

  21. Acum 5 minute ….

    23:49 an affiliate generated a 4,597.99RON sale in IT&C

    23:50 an affiliate generated a 2,620.16RON sale in IT&C

    … vorbele nu-si mai au rostul acum

  22. Acum 5 minute ….

    23:49 an affiliate generated a 4,597.99RON sale in IT&C

    23:50 an affiliate generated a 2,620.16RON sale in IT&C

    … vorbele nu-si mai au rostul acum

  23. Dragi parteneri,

    Credem ca atat pentru Flanco cat si pentru dumneavoastra, Black Friday a reprezentat o foarte mare provocare.

    Dupa cum bine stiti, proiectele de discount se bazeaza pe stocuri de marfa bine definite care in mod traditional se epuizeaza intr-un tip foarte scurt.

    La fel s-a intamplat si in Black Friday. In doar cateva ore, stocul de produse a fost epuizat.

    Am avut de luat decizii extrem de grele : sa postam pe site lista cu produse cu stoc epuizat sau sa comunicam clientior faptul ca ii asteptam in magazine, acolo unde au mai ramas optiuni de achizitii.

    Sper sa fim si in asentimentul domniilor voastre.
    Dorim in sa ne informam clientii in mod corect, la fel cum s-a intamplat si in acest proiect.

    Va multumim foarte mult pentru remarci si va garantam intreaga noastra consideratie.

    Va stam la dispozitie sa discutam in particular orice solicitare.

    Toate cele bune.

    Echipa Flanco

  24. Dragi parteneri,

    Credem ca atat pentru Flanco cat si pentru dumneavoastra, Black Friday a reprezentat o foarte mare provocare.

    Dupa cum bine stiti, proiectele de discount se bazeaza pe stocuri de marfa bine definite care in mod traditional se epuizeaza intr-un tip foarte scurt.

    La fel s-a intamplat si in Black Friday. In doar cateva ore, stocul de produse a fost epuizat.

    Am avut de luat decizii extrem de grele : sa postam pe site lista cu produse cu stoc epuizat sau sa comunicam clientior faptul ca ii asteptam in magazine, acolo unde au mai ramas optiuni de achizitii.

    Sper sa fim si in asentimentul domniilor voastre.
    Dorim in sa ne informam clientii in mod corect, la fel cum s-a intamplat si in acest proiect.

    Va multumim foarte mult pentru remarci si va garantam intreaga noastra consideratie.

    Va stam la dispozitie sa discutam in particular orice solicitare.

    Toate cele bune.

    Echipa Flanco

  25. @Flanco: „Dorim in sa ne informam clientii in mod corect, la fel cum s-a intamplat si in acest proiect.”
    Poateveti reusi sa va informati si partenerii din afiliere in mod corect. „Anul asta ne-am pregatit”, desigur ca pentru clienti informati corect.
    Iar apropo de stocuri: am vazut ieri multe produse cu reduceri peste 800 lei in showroom, daca le-ati fi avut online probabil ca le-ati fi vandut, dar e clar ca nu asta a scopul, ci sa aduceti clientii in magazin.

  26. @Flanco: „Dorim in sa ne informam clientii in mod corect, la fel cum s-a intamplat si in acest proiect.”
    Poateveti reusi sa va informati si partenerii din afiliere in mod corect. „Anul asta ne-am pregatit”, desigur ca pentru clienti informati corect.
    Iar apropo de stocuri: am vazut ieri multe produse cu reduceri peste 800 lei in showroom, daca le-ati fi avut online probabil ca le-ati fi vandut, dar e clar ca nu asta a scopul, ci sa aduceti clientii in magazin.

  27. @Flanco voi spuneti ca ati vandut TOT ce ati avut in depozite de asta nici ieri si nici azi site-ul magazinului nu-i UP?

    N-ati fost UP ore ci minute si probabil aveti mii de produse care nu trebuiau sa fie la reducere de Black Friday ca sa se vanda.

    Strategia voastra a fost alta si ce ne ziceti acum e doar bla bla ieftin.

  28. @Flanco voi spuneti ca ati vandut TOT ce ati avut in depozite de asta nici ieri si nici azi site-ul magazinului nu-i UP?

    N-ati fost UP ore ci minute si probabil aveti mii de produse care nu trebuiau sa fie la reducere de Black Friday ca sa se vanda.

    Strategia voastra a fost alta si ce ne ziceti acum e doar bla bla ieftin.

  29. @Flanco
    Clickurile mele au ca sursa in mare parte CPC. 2Parale da din umeri, voi cautati scuze si eu raman cu buza umflata. Sper ca domniile voastre inteleg ca eu in viata mea nu mai calc in Flanco si am posibilitatea ca prin resursele mele sa directionez vizitatorii in alta parte. Dar nu port ranchiuna, timpul le va cerne pe toate.

    Nu ar fi fost nici o problema daca macar va chinuiati sa tineti site-ul up, dar ati ales sa chemati oamenii in magazine. Cei care erau vineri pe net doreau sa comande online, nu sa mearga in magazine. O decizie proasta, nu doar pentru mine ci mai ales pe termen lung in dezvoltarea voastra pe segmentul online si in relatia cu mediul online.

    Consider ca o mare parte din vina o poarta si 2Parale datorita faptului ca prezinta afiliatii drept niste unelte ieftine si astfel unele magazine aleg sa ne trateze cum ne tratati dvs.

    Sa ma fac inteles, consider ca Flanco are alte resurse decat Altex, mai ales datorita faptului ca puteti oricand sa mergeti in birourile de vis-a-vis sa cereti sfaturi.

  30. @Flanco
    Clickurile mele au ca sursa in mare parte CPC. 2Parale da din umeri, voi cautati scuze si eu raman cu buza umflata. Sper ca domniile voastre inteleg ca eu in viata mea nu mai calc in Flanco si am posibilitatea ca prin resursele mele sa directionez vizitatorii in alta parte. Dar nu port ranchiuna, timpul le va cerne pe toate.

    Nu ar fi fost nici o problema daca macar va chinuiati sa tineti site-ul up, dar ati ales sa chemati oamenii in magazine. Cei care erau vineri pe net doreau sa comande online, nu sa mearga in magazine. O decizie proasta, nu doar pentru mine ci mai ales pe termen lung in dezvoltarea voastra pe segmentul online si in relatia cu mediul online.

    Consider ca o mare parte din vina o poarta si 2Parale datorita faptului ca prezinta afiliatii drept niste unelte ieftine si astfel unele magazine aleg sa ne trateze cum ne tratati dvs.

    Sa ma fac inteles, consider ca Flanco are alte resurse decat Altex, mai ales datorita faptului ca puteti oricand sa mergeti in birourile de vis-a-vis sa cereti sfaturi.

  31. @FLANCO

    Va citez „La fel s-a intamplat si in Black Friday. In doar cateva ore, stocul de produse a fost epuizat.” .
    A fost epuizat stocul cu produse aferente acestui BF (cu toate ca modul de actiune al vostru ma determina sa nu va cred pe cuvant) , dar asta nu inseamna ca magazinul online trebuia redus la tacere.
    Erau, sunt cleinti care cumpara si produse la preturi normale, care aveau nevoie de o comparatie de preturi, sunt „n” motive sa ai un site „in viata”.

    Ideea de a inchide efectiv magazinul online, este de a ne scoate pe noi, afiliatii, din acest „parteneriat”, care functioneaza de trei zile doar intr-un singur sens.

    „Consideratia” voastra nu ne incalzeste la buzunare. In timp ce buzunarele voastre continua sa se umple, ale noastre erau goale inainte de ziua de 23.

    Unde vedeti voi un parteneriat?
    Da, munca de afiliat inseamna si o cota de risc, stim asta, dar va rog nu considerati sa puneti un egal intre risc si prostie, pentru ca nu este corect.

  32. @FLANCO

    Va citez „La fel s-a intamplat si in Black Friday. In doar cateva ore, stocul de produse a fost epuizat.” .
    A fost epuizat stocul cu produse aferente acestui BF (cu toate ca modul de actiune al vostru ma determina sa nu va cred pe cuvant) , dar asta nu inseamna ca magazinul online trebuia redus la tacere.
    Erau, sunt cleinti care cumpara si produse la preturi normale, care aveau nevoie de o comparatie de preturi, sunt „n” motive sa ai un site „in viata”.

    Ideea de a inchide efectiv magazinul online, este de a ne scoate pe noi, afiliatii, din acest „parteneriat”, care functioneaza de trei zile doar intr-un singur sens.

    „Consideratia” voastra nu ne incalzeste la buzunare. In timp ce buzunarele voastre continua sa se umple, ale noastre erau goale inainte de ziua de 23.

    Unde vedeti voi un parteneriat?
    Da, munca de afiliat inseamna si o cota de risc, stim asta, dar va rog nu considerati sa puneti un egal intre risc si prostie, pentru ca nu este corect.

  33. @Milu

    Buna ziua,
    Scopul nostru a fost sa oferim tuturor clientilor nostri posibilitatea de a beneficia de reducerile de Black Friday.
    Fiind o companie de multichannel, lucram atat cu clientii care vin in magazine cat si cu cei online.

    Dupa cum am declarat, fiind un proiect de reduceri, interesul este in permanenta mai mare decat posibilitatile de sustinere a comerciantilor.
    Pe acest forum nu vrem sa facem PR ci pur si simplu sa spunem ceea ce s-a intamplat in realitate.

    Stim ca lucrurile se pot perfecta, iar comunicarile de pe acest forum ne ajuta sa realizam acest lucru.
    Va reconfirmam faptul ca stocurile au fost semnificative in acest proiect.

    De asemenea, dupa cum stim cu totii, scopul Black Friday este sa dea startul sezonului de cumparaturi.
    El ar trebui sa reprezinte doar o mica parte din oportunitatile de business care se deschid in viitorul apropiat.
    Iar ceea ce va putem garanta este faptul ca vom comunica de fiecare data si vom incerca sa ne autodepasim astfel incat sa castigam cu totii, client, afiliat, Flanco.

    Multumim,

    Echipa Flanco

  34. @Milu

    Buna ziua,
    Scopul nostru a fost sa oferim tuturor clientilor nostri posibilitatea de a beneficia de reducerile de Black Friday.
    Fiind o companie de multichannel, lucram atat cu clientii care vin in magazine cat si cu cei online.

    Dupa cum am declarat, fiind un proiect de reduceri, interesul este in permanenta mai mare decat posibilitatile de sustinere a comerciantilor.
    Pe acest forum nu vrem sa facem PR ci pur si simplu sa spunem ceea ce s-a intamplat in realitate.

    Stim ca lucrurile se pot perfecta, iar comunicarile de pe acest forum ne ajuta sa realizam acest lucru.
    Va reconfirmam faptul ca stocurile au fost semnificative in acest proiect.

    De asemenea, dupa cum stim cu totii, scopul Black Friday este sa dea startul sezonului de cumparaturi.
    El ar trebui sa reprezinte doar o mica parte din oportunitatile de business care se deschid in viitorul apropiat.
    Iar ceea ce va putem garanta este faptul ca vom comunica de fiecare data si vom incerca sa ne autodepasim astfel incat sa castigam cu totii, client, afiliat, Flanco.

    Multumim,

    Echipa Flanco

  35. Drag partener Flanco, faceti o confuzie, magazinele Flanco sunt sau erau doldora de produse, nu ati epuizat stocurile intr-o ora. In plus flanco.ro nu a fost up mai mult de 5-6 minute legate nici vineri si nici sambata.

  36. Drag partener Flanco, faceti o confuzie, magazinele Flanco sunt sau erau doldora de produse, nu ati epuizat stocurile intr-o ora. In plus flanco.ro nu a fost up mai mult de 5-6 minute legate nici vineri si nici sambata.

  37. @Flanco : Comunicarea trebuie facuta in timpul promotiei. Dupa e doar Cancan si nu prea mai conteaza ce spuneti. Noi stim ca ne vom baza de acum incolo in a promova alte site-uri.

  38. @Flanco : Comunicarea trebuie facuta in timpul promotiei. Dupa e doar Cancan si nu prea mai conteaza ce spuneti. Noi stim ca ne vom baza de acum incolo in a promova alte site-uri.

  39. @ Marius Morariu

    Buna ziua,

    In ceea ce priveste infrastructura IT, sistemul Flanco a fost pregatit astfel incat sa poate functiona pe o baza semnificativa de clienti.

    Nu am avut nici o problema de functionalitate.

    Stim ca discutiile in ceea ce priveste stocurile limitate la produsele cu preturi foarte bune sunt foarte sensibile si sunt destul de greu de argumentat.
    Ar trebui probabil sa adunam toti clientii care au reusit sa cumpere si sa-i rugam sa comunice cu cei care au dorit un produs insa nu au mai gasit stoc.

    In astfel de cazuri, din pacate, cei mai vocali sunt clientii nemultumiti.
    Le dam intotdeauna dreptate si le reconfirmam si lor disponibilitatea noastra de fiecare data.

    Multumim,

    Echipa Flanco

  40. @ Marius Morariu

    Buna ziua,

    In ceea ce priveste infrastructura IT, sistemul Flanco a fost pregatit astfel incat sa poate functiona pe o baza semnificativa de clienti.

    Nu am avut nici o problema de functionalitate.

    Stim ca discutiile in ceea ce priveste stocurile limitate la produsele cu preturi foarte bune sunt foarte sensibile si sunt destul de greu de argumentat.
    Ar trebui probabil sa adunam toti clientii care au reusit sa cumpere si sa-i rugam sa comunice cu cei care au dorit un produs insa nu au mai gasit stoc.

    In astfel de cazuri, din pacate, cei mai vocali sunt clientii nemultumiti.
    Le dam intotdeauna dreptate si le reconfirmam si lor disponibilitatea noastra de fiecare data.

    Multumim,

    Echipa Flanco

  41. @Flanco: declaratia asta e vrajeala. Flaco a fost inactiv aproape tot BlackFriday-ul. Ati folosit site-ul pe post de catalog. Si cand i-ati dat drumu, habar nu am daca au fost doar minute sau ore(desi mai mult de 2 ore nu cred ca a stat) s-a vandut ceva. Eu am vandut de 5000 de lei.

    Dar trebuia sa anuntati ca nu se vor face vanzari prin flanco.ro

    Marius are dreptate, probabil oamenii ar fi cumparat si produse care nu erau neaparat la promotie. E aproape furt pe fata ce ati facut.

  42. @Flanco: declaratia asta e vrajeala. Flaco a fost inactiv aproape tot BlackFriday-ul. Ati folosit site-ul pe post de catalog. Si cand i-ati dat drumu, habar nu am daca au fost doar minute sau ore(desi mai mult de 2 ore nu cred ca a stat) s-a vandut ceva. Eu am vandut de 5000 de lei.

    Dar trebuia sa anuntati ca nu se vor face vanzari prin flanco.ro

    Marius are dreptate, probabil oamenii ar fi cumparat si produse care nu erau neaparat la promotie. E aproape furt pe fata ce ati facut.

  43. @Flanco: Citez „In ceea ce priveste infrastructura IT, sistemul Flanco a fost pregatit astfel incat sa poate functiona pe o baza semnificativa de clienti.”

    Inseamna ca au existat ALTE motive intemeiate pentru ca pe situl web sa se afle zilele astea doar pagina cu ‘veniti in magazine’ plus oferta in format pdf, sa stie omul ce poate gasi acolo si la ce pretz, tinand cont ca infrastructura it n-ar fi avut probleme.

    Ce-ar fi sa va spalati greselile oferind comision de lead de macar 5 lei de vizita ?

  44. @Flanco: Citez „In ceea ce priveste infrastructura IT, sistemul Flanco a fost pregatit astfel incat sa poate functiona pe o baza semnificativa de clienti.”

    Inseamna ca au existat ALTE motive intemeiate pentru ca pe situl web sa se afle zilele astea doar pagina cu ‘veniti in magazine’ plus oferta in format pdf, sa stie omul ce poate gasi acolo si la ce pretz, tinand cont ca infrastructura it n-ar fi avut probleme.

    Ce-ar fi sa va spalati greselile oferind comision de lead de macar 5 lei de vizita ?

  45. @Flanco
    Oferta voastra nu era clickable, nu cred ca ati vrut sa promovati online prin oferirea unui pliant in format online
    Cat despre stocuri epuizate… cum? Au comandat prin email? V-au sunat? Situl era o pagina neagra cu link spre pliant, care invita in magazine. Miercuri un angajat Flanco s-a abonat la una din listele mele de black si el putin el cunoaste conversatia. Ulterior am inteles si de ce.
    Nu are rost discutia, cel putin pentru mine, stiti mai bine decat noi ce ati gandit si ce ati facut, sper ca sunteti multumiti de decizie si de rezultate.

  46. @Flanco
    Oferta voastra nu era clickable, nu cred ca ati vrut sa promovati online prin oferirea unui pliant in format online
    Cat despre stocuri epuizate… cum? Au comandat prin email? V-au sunat? Situl era o pagina neagra cu link spre pliant, care invita in magazine. Miercuri un angajat Flanco s-a abonat la una din listele mele de black si el putin el cunoaste conversatia. Ulterior am inteles si de ce.
    Nu are rost discutia, cel putin pentru mine, stiti mai bine decat noi ce ati gandit si ce ati facut, sper ca sunteti multumiti de decizie si de rezultate.

  47. Toate faptele indica clar o teapa pregatita pentru afiliati cu mult timp in urma, totul a fost planuit, nimic nu a fost intamplator.
    Nu sa incercat sa tina site-ul up deloca, din prima a fost pagina neagra cu pliantul.
    Eu am facut cateva comisoane in cele cateva minute cand a functionat site-ul, undeva dupa ora 15:20, si unul aproape de ora 17, de aici se demonstreaza ca era stoc la ora 16:47 si voi ne mintiti cu nonsalanta, dar pana la ora respectiva tot ati invitat clientii sa vina in magazine.

    Strategia a fost cum sa facem reclama gratis, sa ii punem pe niste fraieri sa munceasca dejeaba. PS eu doar in noaptea de 22 spre 23 am muncit 8 ore sa promovez flanco.ro, plus ce am facut in zilele anterioara, reclama platita si altele.
    Pentru mine nu sunt asa importanti banii, castig suficient, ci faptul ca am fost inselat si furat pe fata, iar acum sunt mintit, cica se face PR

    Ce ziceti facem o campanie in masmedia prin care aratam ca Flanco trage teapa si sa recomandam clientilor sa mearga in alta parte? Sa demonstram atunci cand reducerile sunt false si sa promovam asta in tot mediul online?

    Unii dintre noi au conexiunile la toate publicatiile mari si o poate face.
    Ce ziceti cei cateva mii de euro pe care i-ati furat de la afiliati merita?

  48. Toate faptele indica clar o teapa pregatita pentru afiliati cu mult timp in urma, totul a fost planuit, nimic nu a fost intamplator.
    Nu sa incercat sa tina site-ul up deloca, din prima a fost pagina neagra cu pliantul.
    Eu am facut cateva comisoane in cele cateva minute cand a functionat site-ul, undeva dupa ora 15:20, si unul aproape de ora 17, de aici se demonstreaza ca era stoc la ora 16:47 si voi ne mintiti cu nonsalanta, dar pana la ora respectiva tot ati invitat clientii sa vina in magazine.

    Strategia a fost cum sa facem reclama gratis, sa ii punem pe niste fraieri sa munceasca dejeaba. PS eu doar in noaptea de 22 spre 23 am muncit 8 ore sa promovez flanco.ro, plus ce am facut in zilele anterioara, reclama platita si altele.
    Pentru mine nu sunt asa importanti banii, castig suficient, ci faptul ca am fost inselat si furat pe fata, iar acum sunt mintit, cica se face PR

    Ce ziceti facem o campanie in masmedia prin care aratam ca Flanco trage teapa si sa recomandam clientilor sa mearga in alta parte? Sa demonstram atunci cand reducerile sunt false si sa promovam asta in tot mediul online?

    Unii dintre noi au conexiunile la toate publicatiile mari si o poate face.
    Ce ziceti cei cateva mii de euro pe care i-ati furat de la afiliati merita?

  49. Dorin Boerescu says:

    Salut tuturor,

    Vreau sa multumesc tuturor afiliatilor si sa va felicit pentru rezultatele uimitoare pe care le-ati generat. Sunt convins ca perioada care urmeaza va beneficia puternic de efectul Black Friday si ca romanii vor cumpara din ce in ce mai mult online.

    Toate comisioanele sunt acum afisate in interfata si stiu ca multi dintre voi ati atins cifre impresionante. Toata echipa 2Parale face tot ce ii sta in putinta ca problemele aparute sa isi gaseasca rezolvarea.

    Ziua de vineri a depasit asteptarile tuturor jucatorilor implicati si indiferent daca ne place sau nu problemele sunt inevitabile la nivelul de trafic si volum de vanzari generat.

    E normal sa existe nemultumiri insa in marea majoritate a cazurilor lucrurile se rezolva prin comunicare si buna intentie, nu prin acuzatii grabite.

    Lucram impreuna cu echipa Flanco pentru gasirea de solutii potrivite si incercam sa ajungem la o varianta buna pentru toate partile.

    Ca in 99,99% din cazurile in care au mai fost dispute intre magazine si afiliati, sunt convins ca este vorba de o problema de comunicare/intelegere de ambele parti si in nici un caz de rea intentie.

    Va rog sa porniti de la aceasta premisa.

    Multumesc pentru intelegere si felicitari inca o data!
    Spor la conversii,

  50. Dorin Boerescu says:

    Salut tuturor,

    Vreau sa multumesc tuturor afiliatilor si sa va felicit pentru rezultatele uimitoare pe care le-ati generat. Sunt convins ca perioada care urmeaza va beneficia puternic de efectul Black Friday si ca romanii vor cumpara din ce in ce mai mult online.

    Toate comisioanele sunt acum afisate in interfata si stiu ca multi dintre voi ati atins cifre impresionante. Toata echipa 2Parale face tot ce ii sta in putinta ca problemele aparute sa isi gaseasca rezolvarea.

    Ziua de vineri a depasit asteptarile tuturor jucatorilor implicati si indiferent daca ne place sau nu problemele sunt inevitabile la nivelul de trafic si volum de vanzari generat.

    E normal sa existe nemultumiri insa in marea majoritate a cazurilor lucrurile se rezolva prin comunicare si buna intentie, nu prin acuzatii grabite.

    Lucram impreuna cu echipa Flanco pentru gasirea de solutii potrivite si incercam sa ajungem la o varianta buna pentru toate partile.

    Ca in 99,99% din cazurile in care au mai fost dispute intre magazine si afiliati, sunt convins ca este vorba de o problema de comunicare/intelegere de ambele parti si in nici un caz de rea intentie.

    Va rog sa porniti de la aceasta premisa.

    Multumesc pentru intelegere si felicitari inca o data!
    Spor la conversii,

Comentează

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>