Este o nebunie ce se intampla orele acestea si suntem foarte fericiti ca am facut modificarile de care aminteam. Ne prind extraordinar de bine.
Ce va rugam, insa, este sa nu va impacientati daca nu va apar instantaneu toate click-urile si comisioanele in interfata. Ele se inregistreaza, insa defazat. Acest sistem are ca scop integritatea serverelor, in asa fel incat procesele consumatoare de resurse (trimiterea de mailuri etc.) sa se execute „cand se poate”, fara a afecta functionarea platformei.
In acest moment rata de inregistrare a evenimentelor este mai mare decat rata de procesare a lor, motiv pentru care ele se acumuleaza in coada de procesare.
Avem multe actiuni in aceasta coada si estimam ca abia spre dimineata, cand mai scade traficul, se va ajunge „la zi”. Pana atunci, asteptati-va la vreo 15-30 de minute de defazare intre inregistrare si aparitie in interfata.
UPDATE (9:46): sunt in coada cateva sute de mii de actiuni neprocesate inca. Nu va impacientati daca nu va apar click-urile in interfata. Am pus redirectarea si inregistrarea inaintea raportarii in lista de prioritati si maine credem ca nu ii va parea nimanui rau. 😉
UPDATE (01:32 25/11/2012): actiunile se proceseaza in continuare. Au inceput sa apara clickurile si comisioanele in interfata; in acest moment e posibil ca o parte din utilizatori sa vada comisioane de vineri ca fiind inregistrate astazi.
Multumim pentru intelegere si spor la conversii!
Mihai says:
Daca site-ul 2Parale merge cum merge, site-urile multor advertiser-i participanti la BF raspund foarte greu sau nu raspund deloc…
Cred ca ne indreptam spre o experienta asemanatoare cu cea de anul trecut.
Catalin Cerga says:
N-am apucat sa ma entuziasmez pentru eficienta ce tinde spre infinit.
Nov 23
0 clickuri
0 leaduri
3 vanzari
0.0%
0.0%
Gigel says:
evomag.ro nu merge
elefant.ro nu mai merge
Ne agitam degeaba sa le trimitem trafic.
Concursuri online says:
merge foarte greu convertirea linkurilor, dar și-a revenit, în jurul orei 00.00 a fost cel mai greu
Ionut says:
Si la cei de la Flanco apare doar un catalog.Nici urma de cosul de cumparaturi.Sunt multe magazine care nu functoneaza.Sa speram ca in decursul zilei isi vor reveni .Ar fi trebuit ca multi sa fi invatat din experientele de anul trecut.
Roxana Ivan says:
Se anunta o noapte grea pentru unele magazine. Sa fim totusi optimisti :). Promovarea de care a beneficiat Black Friday anul acesta a fost fara precedent, ni s-a cam taiat respiratia cand am vazut atat trafic.
Val Daianu says:
la 12:00 aveam 1000de vizitatori pe un site lansat de 3 zile…iar la 3 am peste 3.300 de lei vanzari,The night is young.. si inca flanco nu si-a inceput campania… sa speram ca Black Friday ne face sarbatorile fericite. Spor la Conversii
Val Daianu says:
evoMAG e iesit din competitie deja si suntem abia la 7 AM, e cam lipsa de interes sa stii ce urmeaza si sa nu-ti faci temele
Marian says:
Vad numai numarul comisioanelor. :)) Pot fi cateva sute de lei sau cateva mii de lei :))
Felicitari pentru modificari !
Tudor Sandu says:
Pentru cei impacientati: a se vedea update-ul adus postului.
Ilie George says:
Deja aveam o depresie. Am muncit toata saptamana pentru Black Friday. Si doar un comision de 1 leu pe 23.11.2012 la ora 01.37.
Sa speram ca va fi bine
Val Daianu says:
@ Ilie george -suntem in aceeasi oala, eu am stat toata noaptea online si cvad doar 2 lei in cont, , si 0 click-uri… ma gandeam „halal ” black Friday, oricum ofertele nu sunt chiar atat de speciale precum se anticipa, sau nu le-am vazut eu
avram says:
Bravo Tudor , v-ati pregatit f . bine …sistemul a functionat perfect
Roxana Ivan says:
Cu siguranta va fi bine (sunt sute de mii de actiuni inregistrate, in asteptare ;)). Dupa cum a explicat si Tudor, prioritatea noastra e inregistrarea corecta a tuturor comisioanelor si vanzarilor. Si acest lucru se intampla. Se va rezolva si cu afisarea in statistici, keep calm. Multumim pentru intelegere.
@avram
Nimic nu e perfect. Sistemul isi face treaba si inregistreaza toate comisioanele. Nu stim daca acest lucru este important pentru tine, ne-ar placea sa credem ca da. Spor.
Ionut says:
Oricum este cert faptul ca multe magazine nu au invatat ce inseamna Black Friday.In cursul zilei de astazi ma asteptam la o ploaie de mesaje de la adviseri in care sa ne tina la curent cu derularea evenimentelor,cu promotiile in desfasurare ,cu stocurile disponibile.In timp ce noi pierdem timpul trimitand trafic catre ei,din partea lor primim o tacere totala.
Cristian Serban says:
Exista delay si ca numar de comisioane?
Marian says:
@ Val Daianu – daca e site-ul tau in semnatura sa stai linistit ca o sa ai vanzari destule.
La mine au inceput sa apara exact cum a spus si Tudor.
Tudor Sandu says:
Exista delay in primul rand la comisioane. Sunt inregistrate vanzarile si lead-urile aproape in timp real, insa generarea comisioanelor aferente e un proces mai consumator de resurse (trimitere mailuri etc.) si de aceea il amanam.
Iar la inregistrarea click-urilor e vorba de alte ratiuni pentru care le afisam in rapoarte defazat, insa vor aparea. Garantat!
Cristian says:
Nu am fost clar… in statistici pot sa vad ca azi am 5 comisioane sa zicem. Aceasta cifra are delay sau este cea exacta. Am inteles ca valoarea si comisioanele in sine vor aparea mai tarziu, voiam sa stiu referinta de numar, cifre.
Tudor Sandu says:
Sunt numarate doar cele procesate deja. Deci da, are delay.
sorin says:
La mine de 2 zile nu s-au mai contorizat click-urile, de comisioane nu mai spun! Astept cuminte si sper ca in zilele urmatoare sa ma bucur de rezultatele black friday :).
unu says:
delay de delay. Seamana a pierdere de timp ce se intampla aici. ieri nici un click contorizat si apare o singura vanzare…. ieri cred ca vi-a cazut totul si va fi greu cu imparteala…
adiz says:
ati putea sa nu mai trimiteti decat mailurile de azi/maine… oricum alea din trecut sunt degeaba :))
Alexandru says:
Nici mesageria nu mai functioneaza… Tot cu delay? 🙂