Decembrie a fost anul trecut cea mai buna luna pentru afilierea prin 2Parale. Decembrie este si perioada in care consumul atinge unul dintre varfurile dintr-un an, luna pentru care multi retaileri se pregatesc cu maxim interes si asteptari pe masura.

Suntem constienti ca fenomenul Black Friday va fi greu de depasit in online, insa stim ca perioada e plina de oportunitati pentru comertul online si afiliere. Pentru ca sunteti deja peste 15.000 de afiliati si mai bine de 200 de advertiseri, vrem sa profitati de aceste ocazii.

1. Alege strategia de afiliere potrivita

Din experienta ultimilor ani, cele mai multe cumparaturi au loc in primele saptamani din luna decembrie, inainte de Craciun, cu o revenire in intervalul dintre Craciun si Anul Nou. Ceea ce inseamna ca timpul de promovare este destul de scurt. Si intens. Vor fi avantajati cei care au dezvoltat din timp proiecte dedicate produselor de sezon, pentru a permite si o buna indexare in motoarele de cautare. Aveti insa si optiunea metodelor de promovare cu rezultate mai rapide, de la e-mail marketing si AdWords la Facebook Ads. Daca ati construit comunitati in jurul site-urilor voastre, acum e un bun moment sa folositi acest atu.

2. Focus pe promovarea produselor de sezon

Stim, e evident. Si general valabil pentru orice anotimp, sarbatoare sau perioada speciala din an. Dincolo de evidenta, e important sa identificati produsele care se cauta in aceasta perioada si sa fiti relevanti. Faceti o minima cercetare inainte de a investi timp si/sau bani in promovare.

Analizati trendurile folosind de exemplu tool-uri precum Google Trends; daca aveti istoric in 2Parale, verificati ce produse v-au adus comisioane in luna decembrie a anului trecut, gasiti informatiile in tab-urile Comisioane&Statistici selectand perioada vizata.

3. Ce se cauta

Ca sa va faceti o idee, anul trecut, produsele din categoriile Cadouri, Fashion si Copii au avut cele mai bune evolutii in luna decembrie. Programele de afiliere de IT&C si Asigurari au adus si ele comisioane bune afiliatilor.

Focus pe:

Cadouri – o buna segmentare si adresare catre un public specific va vor ajuta semnificativ. Ne referim la nise precum cadouri sotie, bijuterii cadou Craciun, jucarii baieti 3-5 ani, iPhone 5 oferta etc. In functie de site-ul vostru, experienta si public, puteti promova produse cat mai nisate.

Produse copii – de la jucarii, carti si accesorii la hainute.

Smartphone-uri – da, toti viseaza la un Mos generos. Si tot mai multi retaileri si producatori estimeaza un varf al interesului pentru smartphone-uri, mai ales pentru ultimele modele lansate. De avut in vedere si tabletele, laptop-urile, precum si electronicele si electrocasnicele.

Asigurari auto – a venit momentul reinnoirii politelor RCA, intervalul decembrie-ianuarie marcheaza o perioada de varf in domeniu.

Reduceri, reduceri, reduceri – multe magazine online incep promotiile specifice sezonului. Ofertele speciale si reducerile sunt un magnet sigur pentru cumparatori.

4. Urmariti ofertele advertiserilor

In stransa legatura cu punctul anterior, pentru a alege in cunostinta de cauza produsele pe care le puteti promova, de ajutor va sunt mesajele trimise de advertiseri prin sistemul intern de comunicare din 2Parale. Puteti afla informatii despre reduceri, oferte speciale, noi unelte de promovare. Urmariti si newsletterele advertiserilor pentru a vedea ce campanii si promotii deruleaza.

5. Profitati de bonusuri si comisioane speciale

Avem aproape 230 de campanii in retea, acoperim peste 30 de nise, cu siguranta puteti selecta campaniile interesante&potrivite pentru voi. O serie de advertiseri au oferte speciale pentru afiliatii care ii promoveaza in luna decembrie. Un comision dublu, de 20%, de la TinaR suna bine, zicem noi.

6. Atrageti trafic

Consumul va fi destul de mare in aceasta perioada, la fel si interesul cumparatorilor. Nu e un moment bun sa reduceti intensitatea promovarii, ci mai degraba sa profitati si sa atrageti trafic, sa plasati cookie-uri in toata avalansa de vizitatori atrasi de oferte. Cine munceste va culege roadele, inclusiv din recurenta.

Dupa cum se vede, un afiliat harnic de Black Friday inca inregistreaza constant comisioane din recurenta. A depasit chiar rate de conversie de 40%. Voi cum stati cu rata de conversie?

Oportunitati mai sunt, dupa cum ziceam, important e sa va implicati, indiferent de experienta in afiliere. Testati, analizati, invatati, optimizati si din cand in cand play the money button.

Aveti si alte recomandari pentru aceasta perioada? Ce strategii preferati?

Comentează

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>