Tinand cont de contextul pietelor de comert online, respectiv afiliere, era oarecum previzibil ca Valentine’s Day va aduce mai multe vanzari magazinelor online decat anul trecut. Surprinzator a fost insa ca s-au preferat cadourile mai scumpe.

Punctual, in saptamana premergatoare Valentine’s Day, in intervalul 8-14 februarie mai exact, vanzarile generate de catre afiliatii din 2Parale celor aproape 230 de magazine online din retea au crescut cu 57% comparativ cu perioada similara a anului trecut (fara reduceri colective). Cele mai multe cumparaturi online s-au realizat pe 12 februarie, marti, cu doua zile inainte de Ziua Indragostitilor.

ziua_indragostitilor_vanzari afiliere_

Cumparatorii online s-au orientat mai mult decat alta data catre flori, bijuterii, ceasuri, lenjerie si alte articole oferite de magazinele de cadouri. In topul categoriilor cu cele mai mari evolutii la nivel de vanzari se numara Cadouri (+550%), Ceasuri (+155%), Lenjerie (+77%).

Pe de alta parte, se pare ca femeile au ales drept cadou pentru domni produse IT&C, categorie pentru care vanzarile au evoluat, mai ales daca vorbim de valoarea medie a unei comenzi, in crestere cu 9% pana la 756 lei.

Comisioane mai mari pentru afiliati

De altfel, cele mai mari vanzari generate in saptamana analizata sunt pentru produse IT&C, cu un varf de 9.073 de lei cheltuiti la o singura comanda. Cel mai mare comision inregistrat de un afiliat provine tot din zona IT&C si se ridica la 220 de lei.

Comparativ cu anul trecut, au fost alese si alte cadouri mai scumpe. De exemplu, valoarea medie a unei comenzi pe segmentul Bijuterii s-a marit cu 50%, procent similar si pentru magazinele de Lenjerie, in timp ce pe segmentul Ceasuri s-a dublat valoarea medie a unei tranzactii, pana la 443 lei.

Si goana dupa cumparaturi inca nu s-a terminat, vin Dragobetele, 1 martie, 8 martie… magazinele online ofera reduceri si in urmatoarele saptamani. Am actualizat lista magazinelor.

Comentează

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>