Valentine’s Day, Dragobete, 1 martie, 8 martie, noul sezon de primavara-vara… Ne asteapta o perioada plina de oportunitati de a vinde mai mult online si de a castiga prin afiliere. Motiv pentru care echipa 2Parale a turat motoarele in ideea de a va aduce noi programe de afiliere pentru noi colaborari (plus o serie de optimizari in platforma, stay tuned). In februarie extindem reteaua cu 11 programe noi de afiliere. We have fresh cookies ;).
Acoperim nise care si-au dovedit potentialul in afiliere, categorii de produse cautate in aceste saptamani, precum si segmente in crestere in comertul online din .ro. Puteti colabora cu noi magazine de fashion, copii, home&deco, sport&pescuit, food&drinks. Noi zicem ca suna bine un comision de 15% pe Fashion. Sau oferta Ezbill: un comision de 20% la fiecare conversie, plus un discount de 20% pentru afiliati, la oricare dintre abonamentele de pe site.
Avem si o veste buna pentru afiliatii axati pe promovarea jocurilor online: Khan Wars revine cu o noua campanie in 2Parale.
Analizati oferta noilor advertiseri si profitati de perioada buna pentru cumparaturile online. Nu uitati nici de magazinele cu oferte de Valentine’s Day.
BIGBOYSTOYS.RO
Tip campanie: Sale
Categorie: Copii
Comision: 10%
Perioada de recurenta: 6 luni
Feed de produse disponibil.
BIOPORTAL.RO
Tip campanie: Sale
Categorie: Food&Drinks
Comision: 8%
Perioada de recurenta: 1 luna
Feed de produse disponibil.
BICICLOP
Tip campanie: Sale
Categorie: Sport&Pescuit
Comision: 10%
Perioada de recurenta: 1 luna
Feed de produse disponibil.
CONFORTMAX.RO
Tip campanie: Sale
Categorie: Home&Deco
Comision: 5-10%
Perioada de recurenta: 1 luna
Feed de produse disponibil.
DEPURTAT.RO
Tip campanie: Sale
Categorie: Fashion
Comision: 10%
Perioada de recurenta: 1 luna
Feed de produse disponibil.
EZBILL.RO
Tip campanie: Sale&Lead
Categorie: B2B
Comision: 20% / 2,5 lei
Perioada de recurenta: 2 luni
Bonus afiliati: discount de 20% la oricare dintre abonamentele de pe site.
ILOVEBRANDS.RO
Tip campanie: Sale
Categorie: Fashion
Comision: 15%
Perioada de recurenta: 3 luni
Feed de produse disponibil.
KHAN WARS
Tip campanie: Lead
Categorie: Divertisment
Comision: 1,3 lei/lead
Perioada de recurenta: 1 luna.
OCHELARIST.RO
Tip campanie: Sale
Categorie: Optica
Comision: 8%
Perioada de recurenta: 1 luna
Feed de produse disponibil.
ROMASPORT.RO
Tip campanie: Sale
Categorie: Fashion
Comision: 8%
Perioada de recurenta: 2 luni
Feed de produse disponibil.
WELOVECOUTURE.RO
Tip campanie: Sale
Categorie: Fashion
Comision: 3,5 – 7%
Perioada de recurenta: 1 luna.
Feed de produse disponibil.
Bun venit in retea noilor advertiser, spor la conversii sa aveti impreuna!
cata says:
Eu mi-am facut 2 conturi la KhanWars si n-am primit nici un lead…
Roxana Ivan says:
@Cata, verificam, multumim pentru informatie. Este important sa stim si contextul, inclusiv daca ai folosit uneltele de promovare si ai cookie-ul de afiliere. Just checking.
Liviu says:
Eu tot incerc sa gasesc retele de afiliere pentru MMORPG-uri sau MMO – browser, si nu ma refer doar la khan wars ca e totusi destul de invechis si slabut. Am nevoie de ceva de noutate si tot nu gasesc pe 2parale.ro
Liviu says:
Eu tot incerc sa gasesc retele de afiliere pentru MMORPG-uri sau MMO – browser, si nu ma refer doar la khan wars ca e totusi destul de invechis si slabut. Am nevoie de ceva de noutate si tot nu gasesc pe 2parale.ro
cata says:
Da, Roxana. Am folosit un link generat in quick link. Am folosit doua adrese diferite e-mail, una pentru conectarea pe facebook si alta la inregistrare normala..Am primit e-mail de confirmare pe ambele…nu stiu unde e greseala 🙂
Am inceput insa sa promovez campania si am facut lead-uri…procentul undeva de peste 3% din cei ce au dat click pe link (foarte putin zic eu).
cata says:
Da, Roxana. Am folosit un link generat in quick link. Am folosit doua adrese diferite e-mail, una pentru conectarea pe facebook si alta la inregistrare normala..Am primit e-mail de confirmare pe ambele…nu stiu unde e greseala 🙂
Am inceput insa sa promovez campania si am facut lead-uri…procentul undeva de peste 3% din cei ce au dat click pe link (foarte putin zic eu).
Roxana Ivan says:
@Liviu
Daca ai advertiseri cu care ti-ar placea sa lucrezi, le poti recomanda sa lanseze un program de afiliere. Si castigi si comision 😉 https://www.2parale.ro/campaigns/2parale-ro.
@cata
Decizia promovarii e la tine, comisioanele se inregistreaza corect, am vazut de altfel ca faci treaba buna in aceasta campanie si ai strans ceva comisioane :). Crearea unui cont implica mai multi pasi, nu doar trimiterea adresei, advertiserul te poate ajuta cu mai multe detalii. Mult spor.
Roxana Ivan says:
@Liviu
Daca ai advertiseri cu care ti-ar placea sa lucrezi, le poti recomanda sa lanseze un program de afiliere. Si castigi si comision 😉 https://www.2parale.ro/campaigns/2parale-ro.
@cata
Decizia promovarii e la tine, comisioanele se inregistreaza corect, am vazut de altfel ca faci treaba buna in aceasta campanie si ai strans ceva comisioane :). Crearea unui cont implica mai multi pasi, nu doar trimiterea adresei, advertiserul te poate ajuta cu mai multe detalii. Mult spor.