Top 10 campanii care au adus cele mai multe comisioane afiliatilor in ultimele 90 de zile este dominat de categoriile Fashion, Carti, IT&C si nisele Asigurari, respectiv Servicii B2C. In plus, ultima luna reconfirma faptul ca implicarea advertiserilor in programele lor de afiliere din 2Parale se vede direct in vanzari. Cu plusuri.

Kurtmann a redevenit liderul topului campaniilor, fiind secondat tot de o campanie de Fashion, cea derulata de StarShiners.

Cele mai notabile evolutii au fost inregistrate de RCA-Ieftin si 3 Suisses, advertiseri care au derulat in ultima perioada campanii speciale de crestere a comisioanelor oferite afiliatilor. 3 Suisses a marit de 3x comisionul, iar RCA-Ieftin a plusat cu 8%. Printre altele, pentru ca cei doi advertiseri actualizeaza constant uneltele de promovare si sunt activi in comunicarea cu afiliatii. Pe de alta parte, portofoliul de produse a propulsat campania dEpurtat.

Clasamentul la zi:

  1. Kurtmann
  2. StarShiners
  3. Cord Blood
  4. Elefant
  5. MyCloset
  6. RCA-Ieftin
  7. evoMAG
  8. dEpurtat
  9. 3 Suisses
  10. Fashion Up.

Dupa cum spunea, vara poate aduce multe surprize placute – a.k.a comisioane – afiliatilor care muncesc. Potential este. Puteti miza pe reducerile de vara, campaniile de fashion sunt in crestere, la fel si zone din IT&C si nise cu produse de sezon.

Nu uitati de noile programe de afiliere. Programul Divisima, de exemplu, lansat acum 3 luni, a intrat deja in Top 20 campanii.

Spor la conversii!

 

Comentează

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>