campanii august niseIn luna august vom atinge cel mai probabil vanzari de 60 de milioane de lei, generate de afiliati prin 2Parale. Pentru o evolutie accelerata si pentru mai multe oportunitati, extindem reteaua cu 7 noi programe de afiliere.

15%, 10% sau 7% sunt cateva dintre comisioanele ce pot fi castigate in noile campanii. Si aveti toate sansele sa colaborati bine si sa obtineti rezultate inca de la inceput, sunt advertiseri din nise care au confirmat deja in afiliere: Fashion, Copii, Cosmetice si Home&Deco.
Analizati oferta de produse, comisioanele si uneltele de promovare si testati-le cu incredere, in functie de interesele voastre. Sunt si bonusuri de performanta pe care le puteti castiga.

Daca v-ar placea sa lucrati cu anumiti advertiseri, nu uitati de Pachetul 99 care va poate aduce comision cu fiecare noua campanie recomandata de voi.

AVATEX.ro
Tip campanie: Sale
Categorie: Home&Deco
Comision:  10%
Perioada de recurenta: 1 luna.

BIO-TRADE.ro
Tip campanie: Sale
Categorie: Cosmetice
Comision:  8%
Perioada de recurenta: 1 luna.

COLORCARE.ro
Tip campanie: Sale
Categorie: Cosmetice
Comision:  10%
Perioada de recurenta: 1 luna.

FSHOES.ro
Tip campanie: Sale
Categorie: Fashion
Comision:  15%
Perioada de recurenta: 1 luna.

HUSTLE.ro
Tip campanie: Sale
Categorie: Fashion
Comision:  7%
Perioada de recurenta: 2 luni.

KIDZ.ro
Tip campanie: Sale
Categorie: Copii.
Comision:  7%
Perioada de recurenta: 1 luna.

VENTUMKIDS.ro
Tip campanie: Sale
Categorie: Copii.
Comision:  5%
Perioada de recurenta: 1 luna.
Bonus de performanta.

Bun venit in retea noilor advertiseri, spor la conversii sa aveti impreuna!

  1. iar daca observam ca kidz.ro este grup cu kuponiada care nu a mai platit de jumatate de an, cu siguranta stim pe ce nisa sa mergem. Ramane sa vedem si care este legatura intre retragerea fashionup si produsele fashion de pe elefant, de la care asteptam cu nerabdare efectuarea platilor.

Comentează

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>