5_campanii_iunieComisioane totale mai bune pentru afiliati, mai multe vanzari pentru cei peste 340 de advertiseri din retea- chiar si un record ca numar de vanzari pentru acest an, cateva comisioane record… am incheiat luna mai cu un bilant frumos.

Si promitator pentru lunile ce vor urma. Mai ales ca afiliatii pot promova noi branduri si pot castiga inclusiv bonusuri oferite in noile 5 programe de afiliere care debuteaza in 2Parale. Sau revin, dupa caz ;).

Se cunoaste deja potentialul campaniilor de Fashion in afiliere, o categorie care asigura unor afiliati castiguri similare unor salarii lunare, care genereaza constant venituri si provoaca creativitatea afiliatilor pentru noi abordari in promovare. Asa ca extindem campaniile de Fashion cu advertiseri care aduc fie branduri, fie bonusuri, fie know-how in comertul online.

Matar revine cu un nou program de afiliere in 2Parale si recompenseaza afiliatii cu un comision de 10% pentru fiecare conversie, plus o serie de bonusuri de performanta.

Tot 10% este si comisionul propus de Fuyor, care pluseaza pana la 13% pentru primele vanzari realizate in fiecare saptamana.

Michelle Shoes, lant de magazine cu 6 puncte de desfacere in Bucuresti, dezvolta o campanie de afiliere pentru magazinul online si ofera un comision de 10% tuturor afiliatilor din programul lor.

Pentru publicul tanar si nonconformist, afiliatii pot promova hainele si accesoriile Outliers.ro, care ii recompenseaza cu un comision de 8%.

Daca vizati si alte categorii de public, o optiune de colaborare si castig vine de la Accesorii de Petrecere, care include accesorii pentru orice eveniment, de la petreceri, aniversari copii si adulti, nunta si botez, serbare, party/carnaval. Si ofera comision de 8%.

Fiecare noua campanie vine cu atuurile ei, multe le gasiti si in paginile dedicate, plus informatii utile in promovare, va sugeram sa le cititi cu atentie.

TIP OF THE WEEK: Afiliatii interesati de alte nise si  produse pot alege din peste 35 de categorii, de la Carti, IT&C si Electronice la Telecom, Auto si Financiar. Campaniile pot fi clasate dupa mai multe criterii, precum comisioane aprobate afiliatilor sau castigul adus la fiecare 100 de click-uri trimise.

ACCESORII de PETRECERE
Tip campanie: Sale
Categorie: Copii
Comision: 8%
Perioada de recurenta: 1 luna.
Feed de produse disponibil – in curand.

FUYOR.com
Tip campanie: Sale
Categorie: Fashion
Comision: 10%
Perioada de recurenta: 3 luni.
Bonusuri de performanta.

MATAR.ro
Tip campanie
: Sale
Categorie: Fashion
Comision: 10%
Perioada de recurenta: 1 luna.
Feed de produse disponibil – in curand.
Bonusuri de performanta.

MICHELLESHOES.ro
Tip campanie: Sale
Categorie: Fashion
Comision: 10%
Perioada de recurenta: 1 luna.
Feed de produse disponibil.

OUTLIERS.ro
Tip campanie
: Sale
Categorie: Fashion
Comision: 8%
Perioada de recurenta: 1 luna.

Bun venit in retea noilor advertiseri si sa aveti impreuna spor la conversii!™ 

  1. La inceput am fost foarte entuziasmat de campania „Accesorii de Petrecere”, apoi, cand am vazut cat de mare este afisat numarul de telefon pe site, m-am gandit ca nu sunt interesati de vanzari online si sa dea comisioane afiliatilor.
    Cum pot sa ma sterg din campanie?

  2. La inceput am fost foarte entuziasmat de campania „Accesorii de Petrecere”, apoi, cand am vazut cat de mare este afisat numarul de telefon pe site, m-am gandit ca nu sunt interesati de vanzari online si sa dea comisioane afiliatilor.
    Cum pot sa ma sterg din campanie?

  3. @Farcas Gelu Danut
    Un pas ar fi sa le scrii in legatura cu nr. de telefon, pot implementa solutia de neafisare pentru traficul afiliat sau pot oferi comision mai mare, important e sa ajunga mesajul vostru la ei, sa constientizeze ca e un impediment in colaborarea cu ei.

    Altfel, te poti dezabona de la notificarile din anumite campanii.

  4. @Farcas Gelu Danut
    Un pas ar fi sa le scrii in legatura cu nr. de telefon, pot implementa solutia de neafisare pentru traficul afiliat sau pot oferi comision mai mare, important e sa ajunga mesajul vostru la ei, sa constientizeze ca e un impediment in colaborarea cu ei.

    Altfel, te poti dezabona de la notificarile din anumite campanii.

Comentează

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>