Pana acum, la 2Parale, am avut comisioane record cat un salariu mediu pe economie, afiliati care au doborat un record in primele lor luni din retea, un afiliat caruia i-am dublat de doua ori comisioanele, insa niciun afiliat nu a reusit sa genereze succesiv doua comisioane record, unul dupa altul. Pana zilele trecute…

Acum ii dublam cu drag cele doua comisioane, unul de 1.172.02 lei si unul de 740.03 lei, ambele generate in aceeasi campanie. Si fiecare dintr-o singura vanzare. Exista vreo reteta pentru o astfel de performanta?

Octavian Jomir, afiliatul care a doborat succesiv cele doua comisioane prin colaborarea cu evoMAG, este de parere ca nu exista o reteta a succesului in afiliere. Mizeaza pe alte calitati.

octavian jomirEu cred ca un record este o combinatie dintre noroc si perseverenta. Daca ai rezultate constante in afiliere, atunci cu siguranta vei dobora un record (sau mai multe :)), mai devreme sau mai tarziu.

Personal, nu pot spune ca am promovat anumite produse/advertiseri pentru ca vroiam sa dobor un record, pur si simplu s-a intamplat. A contat foarte mult implicarea si sustinerea pe care am primit-o de la echipa Evomag (Mihai Patrascu, Roxana Nistor), cu care am o colaborare foarte buna, dovada fiind si inregistrarea cele doua comisioane record.

Octavian Jomir

Testeaza si invata permanent. Asa a si inceput afilierea. A descoperit blogurile a doi afiliati 2Parale Cristian Serban – seoserv.ro  si Marius Morariu – morariu.biz si a zis ca merita incercat.

De atunci si pana acum a incercat multe si in prezent foloseste in promovare atat PPC si SEO, cat si social media si e-mail marketing. A incercat si multe programe de afiliere.

Nu exista criterii standard dupa care aleg sa promovez un advertiser, incerc si vedem dupa. Am avut parte atat de surprize foarte placate, cat si de surprize mai putin placute.

A invatat si din greseli, asa cum au facut multi afiliati si advertiseri din 2Parale. Asa cum o facem si noi. In ceea ce il priveste, Octavian spune ca una dintre primele lui greseli in afiliere a fost sa creada ca o metoda de promovare folosita de alt afiliat va functiona si in cazul lui. Si ca o strategie de promovare a unui advertiser poate fi aplicata si celorlalti. Nu a fost asa in nicio situatie.

record jomir

Prin perseverenta, la pachet cu abilitatile si calitatile personale, Octavian intra in galeria campionilor din afiliere din campania Dublu pentru campioni. Iar comisionul lui troneaza pe homepage-ul retelei de afiliere 2Parale. Ca rasplata, 2Parale ii dubleaza comisioanele si ajunge astfel la un castig de 3.824 de lei doar din 2 conversii.

Ceea ce va dorim si voua. Felicitari, Octavian!

  1. Felicitari, atat pentru Octavian, cat si pentru advertiser si platforma 2Parale. Sunt de acord ca este indicat sa utilizam toate instrumentele care ne sunt puse la dispozitie, sa promovam toate campaniile advertiserilor, indiferent de comisioane, perioade de recurenta, categorii de produse, servicii. Nu se stie niciodata de unde „sare iepurele”! Si nici cand… Alegeti cu Spor! Success!

  2. Fiecare comision dintr-o vanzare ? Wow. Deci „teoretic” Tavi a vandut un TV 4k 190cm de 39.000 lei pentru comisionul de 1172… foarte tare performanta 😀

Comentează

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>