lansari 11 februarieCu doar 2 zile rămase până la Valentine’s Day, sărbătoarea iubirii, 8 advertiseri noi intră în rețea și vă propun începerea unui parteneriat ce se vrea a fi de durată și plin rezultate pozitive pentru ambele părți.

Oferta de comisioane pe care o propun este una variată, la fel și tipologia de advertiseri.

Fashion, Cosmetice ori IT&C sunt categoriile ce sunt la mare căutare în perioada următoare.  Noii veniți în aceste categorii sunt qwerty.ro, komodos.ro, hainedetop.ro și produsesalon.ro.

Merită să arunci un ochi pe oferta lor de comisioane. Produsele oferite de ei îți pot aduce câștiguri frumoase în perioada următoare.

Nu trebuie neglijate nici celelalte categorii. Vovalenjerie.ro este noul advertiser al categoriei Lenjerie ce îți propune un comision de 10%. Birotica, este categoria ce astăzi se mărește cu un nou advertiser, cadouperfect.com ce oferă un comision atractiv de 20%.

Mlgame.ro este noul advertiser din categoria Divertisment ce oferă un comision de lead în valoare de 2,2 lei.

Cel mai nou advertiser al categoriei Mall Online este top-shoptv.com, advertiser orientat exclusiv pe produsele teleshopping de cea mai bună calitate.

Oportunități

S-a dat startul etapei de înregistrare a comisioanelor în Love Challenge. Nu știi ce advertiser să promovezi în această perioadă?

Oferta este bogată, aici îi poți vedea pe toți cei înscriși în Love Challenge. 116 advertiseri, 116 șanse de câștig te așteaptă.

Nu uita de ofertele pregătite de advertiseri. Comisioane dublate, vouchere pentru top 3 afiliați, premii în produse ori comisioane majorate sunt doar câteva dintre ofertele pe care le-au pregătit advertiserii. Le poți vedea pe toate dacă dai click pe logo-ul fiecărui advertiser din pagina challenge-ului.

Mult succes celor înscriși în Love Challenge!

qwerty.ro
Tip campanie: Sale
Categorie: IT&C
Comision: 3%
Perioada de recurență: 1 lună
Feed de produse disponibil: Da

komodos.ro
Tip campanie: Sale
Categorie: Fashion
Comision: 10%
Perioada de recurență: 1 lună
Feed de produse disponibil: Da

hainedetop.com
Tip campanie: Sale
Categorie: Fashion
Comision: 10%
Perioada de recurență: 1 lună
Feed de produse disponibil: în curând

produsesalon.ro
Tip campanie: Sale
Categorie: Cosmetice
Comision: 10%
Perioada de recurență: 1 lună
Feed de produse disponibil: în curând

vovalenjerie.ro
Tip campanie: Sale
Categorie: Lenjerie
Comision: 10%
Perioada de recurență: 1 lună
Feed de produse disponibil: Da

cadouperfect.com
Tip campanie: Sale
Categorie: Birotica
Comision: 20%
Perioada de recurență: 1 lună
Feed de produse disponibil: Da

top-shoptv.net
Tip campanie: Sale
Categorie: Mall Online
Comision: 10%
Perioada de recurență: 2 luni
Feed de produse disponibil: Da

mlgame.ro
Tip campanie: Lead
Categorie: Divertisment
Comision: 2.2 lei
Perioada de recurență: 1 lună

Bun venit în rețea noilor advertiseri. Să aveți spor la conversii!

  1. Salut Gelu!

    Asa cum iti spuneam in discutiile avute in trecut, fiecarui advertiser in procesul de integrare i se ofera suportul necesar pentru a implementa codul pentru a nu mai afisa numarul de telefon. Decizia este a lor daca pun in practica implementarea acestui cod ori nu. Noi nu-i putem obliga sa o faca, este un risc pe care si-l asuma.

    De altfel, in directorul de campanii, in dreptul fiecarui advertiser se specifica in clar daca advertiserul preia comenzi telefonice. In final este decizia afiliatului cu cine va dori sa colaboreze, acesta fiind informat cu privire la conditiile programului de afiliere pentru care decide sa inceapa promovarea.

    Spor la conversii!

Comentează

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>