Așa cum am anunțat în 17 aprilie, câștigătorii premiului special, cină afiliat cu advertiser, din cadrul Love Challenge au fost advertiserul Floria.ro și afiliatul Magnetik Achemy.

Reprezentanții celor doi câștigători au luat cina pe 22 aprilie.

Cum a fost la cină?

Long-Term-Relationship

Ei bine, Simona Huțuțuc, Marketing Specialist la Floria, și Andreea-Silvia Chițu, reprezentant Magnetik Alchemy, ne-au povestit despre experiența avută la cină.

Andreea și Ricardo au ales un restaurant micuț, dar elegant, unde ne-am simțit foarte bine. Ne-am înțeles când în română, când în engleză, pentru că Ricardo este portughez, dar înțelege și românește. Discuția a fost ca o călătorie prin cultura portugheză și prin tradițiile românești. Am vorbit despre importanța diferenței între culturi în marketing și nu numai, despre importanța florilor în România comparativ cu celelalte țări și despre cât de importantă este strategia în succesul unui business.
Inevitabil, am ajuns și la discuția despre fotbal, care ne-a acaparat. Ricardo ne-a spus că s-a născut în Porto, dar ne-a avertizat să nu atingem subiectul returului dintre Porto și Bayern. Deși ține cu Benfica, ”It`s a sensitive subject” ne spune, destul de serios.

Ne-au povestit despre Sales Online Engine ca despre un proiect serios, de anvergură. Ce face Sales Online Engine? Dezvoltă și implementează strategia de care ai nevoie, după ce îți trasezi obiectivele pe care vrei să le atingi. Ricardo ne-a povestit că în facultate, după ce făcuse o strategie de joc, a reușit să ajungă în finala unui campionat de fotbal, cu niște colegi pe care îi cunoscuse doar cu o noapte înainte, într-un club.

Noi le-am povestit despre rebrandingul Floria, despre comportamentul clienților noștri, despre avantajele Floria și despre programul de fidelizare. Ne-am lăudat cu fapul că Floria a fost prima florărie online care trimite fotografia buchetului livrat, lucru care a devenit, în timp, un must do al florăriilor online. Colega mea, Mădălina, a povestit despre segmentul corporate și despre cerințele clienților atunci când comandă aranjamente pentru recepții. Am ajuns cu toții la concluzia că piața florilor în România este într-o continuă și frumoasă dezvoltare.

La final, Andreea ne-a spus că a primit un buchet de flori de la Floria și a fost foarte mulțumită de serviciul nostru.

Am avut o zi frumoasă, și ne vom aminti cu drag că Football is a reflection of real society. Everyone has its role on the field, and every role is important.

Simona Huțuțuc, Specialist Marketing @Floria.ro

Andreea-Silvia Chițu ne-a povestit și ea cum s-a simțit alături de Ricardo, reprezentantul Magnetik Alchemy, la cină cu reprezentanții Floria.

Ne-a bucurat inițiativa 2Parale de a organiza o întâlnire în care să putem înțelege mai bine poziționarea pe piață a celor de la floria.ro, segmentele de clienți care pot fi targetati și nevoile lor, strategia pe termen scurt și mediu.

Ne dorim ca rezultatele obținute în competiția Love Challenge să marcheze începutul unei colaborări de durată, pe o piață cu mult potențial, cum este cea a florăriilor online.

Nu în ultimul rând, ne-a făcut plăcere să le cunoaștem pe Simona și Mădălina în cadrul unui setting informal unde am avut ocazia să depășim granița advertiser-afiliat

Andreea Silvia Chițu – reprezentant Magnetik Alchemy

Ne bucură să vedem că atât advertiserul Floria cât și afiliatul câștigător, Magnetik Alechemy, s-au bucurat de acest premiu. Sperăm să vedem cât de curând și continuarea rezultatelor pozitive în programul de afiliere Floria.ro.

Pentru afiliații care încă nu au aplicat la campania Floria.ro, o pot face aici.

Toți câștigătorii challenge-urilor 2Parale pot fi văzuți pe pagina Hall of Fame.

Comentează

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>