UPDATE: 

În prima săptămână de challenge, afiliaţii din Top 10 au generat peste 500 de comisioane, crescând temperatura cu 66 de grade. Cei mai harnici 10 super afiliaţi au acumulat 80 de grade, în urma generării a peste 1200 de comisioane.

UPDATE 2:

Avem nu unul, ci trei motive în plus pentru care cei înscriși în HOT Challenge să continue să genereze cât mai multe comisioane.

Cele trei premii speciale vizează afiliații și superafiliații ce au generat comisioane în cât mai multe programe de afiliere, pe cei cu cel mai mare comision ca valoare și pe cei cu cel mai mare număr de comisioane într-o singură zi.

Până în prezent, cel mai harnic afiliat are rezultate în 5 programe de afiliere, pe cand cel mai activ superafiliat,  în 9 programe. Cel mai mare comision generat de un afiliat a fost de 205,62 lei, iar de un superafiliat de 485,43 lei. Cel mai mare număr de comisioane înregistrat de către un afiliat într-o singură zi a fost de 62, iar de către un superafiliat a fost de 117 comisioane.

Fiecare din cele 3 premii este în valoare de 100 lei pentru afiliați și de 200 lei pentru superafiliați.

premii speciale

______________

De azi începe cea mai fierbinte competiție a verii.

S-a dat startul la HOT Challenge, provocare ce va rula toata luna iulie.

Sunt înscriși în competiție peste 115 de advertiseri cu promoții, dar și premii și comisioane speciale pe durata Challenge-ului.

Cea mai cuprinzătoare categorie este cea de Fashion, urmată la distanță considerabilă de categoriile de IT&C, apoi de Cosmetice, de Copii și, respectiv, de cea de Cărți și Materiale Didactice.

Hot-Challenge

Toți afiliații intrați în competiție sunt așteptați să se înscrie în cât mai multe programe de afiliere din Challenge și să genereze cât mai multe vânzări.

Premiile puse la bătaie atât de 2Parale, dar și de advertiserii participanți sunt gata să fie câștigate de cei mai harnici afiliați și superafiliați.

HOT Challenge constă în generarea a cât mai multe grade 2Parale, unitatea în care este măsurată performanța. Un grad 2Parale va fi obținut de un număr de comisioane, diferit în funcție de categoria în care au fost generate vânzările. De exemplu, pentru afiliați, un grad 2Parale în categoria de Fashion va necesita 7 comisioane, în cea de Carți, 15 comisioane, pe când în Turism e nevoie de 3 comisioane. Pentru Superafiliați, un grad va fi compus din mai multe comisioane pe fiecare categorie. Deci pentru categoriile menționate mai sus, un superafiliat are nevoie de 11, 23 și respectiv, 5 comisioane pentru a obține câte un grad.

Premiile acordate pentru primii trei clasați în cele două clasamente sunt evident legate de vară și de vacanță, au valori variate și pot fi alese în funcție de numărul de grade acumulate. Ca de obicei, câștigătorii pot opta și pentru primirea contravalorii în bani a acestora. În plus, vor exista și premii speciale, în bani, acordate tot pe fiecare categorie. Se va premia afiliatul și superafiliatul care va înregistra comisioane în cât mai multe programe de afiliere participante, cu condiția să aiba minim 5 și respectiv 10 comisioane pe fiecare program. De asemenea, va fi premiat și cel mai mare comision ca valoare pe perioada challenge-ului, la fel, pe cele două categorii. Un al treilea premiu va fi acordat afiliatului și superafiliatului care va înregistra cel mai mare număr de comisioane într-o singură zi.

Suplimentar, un număr mare de advertiseri a decis să motiveze afiliații prin mărirea comisioanelor pe perioada acestui Challenge, prin acordarea de bonusuri în bani sau premii constând în vouchere sau produse.

  1. Serban Cristian says:

    hello „marketing executive” lady! Ma scuzati, ar fi fost cumva oportun un link in acest articol catre competitia de care vorbiti? 😉

  2. Serban Cristian says:

    hello „marketing executive” lady! Ma scuzati, ar fi fost cumva oportun un link in acest articol catre competitia de care vorbiti? 😉

Comentează

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>