Acum două zile spuneam că o săptămână bună se cunoaşte de luni 😉 În cazul lansării noilor programe de afiliere, avem parte de o săptămână plină de noi advertiseri. Luni am lansat cinci noi programe de afiliere si azi tocmai ce-am lansat alţi zece.

Advertiseri din toate categoriile, de la IT&C şi până la Fashion, trecând prin Rent-a-Car, Home Deco, Suplimente Alimentare, Cosmetice, Lenjerie, Cursuri & Traininguri şi Copii sunt pregatiţi pentru a fi promovaţi în digital.

Comisioane între 8% şi 40% îşi aşteaptă afiliaţii, împreună cu bannere, feed-uri şi quick link-uri.

ShariHome.ro
Tip campanie: Sale
Categorie: Home Deco
Comision: 12%
Perioadă de recurență: 1 lună
Feed de produse: În curând
Elemente de trafic leak ascunse: Da

CatMobile.ro
Tip campanie: Sale
Categorie: IT&C
Comision: 10%
Perioadă de recurență: 1 lună
Feed de produse: Da
Elemente de trafic leak ascunse: Da

eLejer.ro
Tip campanie: Sale
Categorie: Fashion
Comision: 15%
Perioadă de recurență: 1 lună
Feed de produse: Nu
Elemente de trafic leak ascunse: Nu

SmartCare.ro
Tip campanie: Sale
Categorie: Cosmetice
Comision: 11%
Perioadă de recurență: 2 luni
Feed de produse: Da
Elemente de trafic leak ascunse: Nu

Charme-Lingerie.ro
Tip campanie: Sale
Categorie: Lenjerie
Comision: 10%
Perioadă de recurență: 1 lună
Feed de produse: Nu
Elemente de trafic leak ascunse: Nu

FittShop.ro
Tip campanie: Sale
Categorie: Suplimente alimentare
Comision: 8%
Perioadă de recurență: 1 lună
Feed de produse: Nu
Elemente de trafic leak ascunse: Nu

Redist.ro
Tip campanie: Sale
Categorie: Cosmetice
Comision: 18%
Perioadă de recurență: 3 luni
Feed de produse: Nu
Elemente de trafic leak ascunse: Nu

AutoBoca.ro
Tip campanie: Sale
Categorie: Rent-a-Car
Comision: 10%
Perioadă de recurență: 1 lună
Feed de produse: Nu
Elemente de trafic leak ascunse: Da

Docento.ro
Tip campanie: Sale
Categorie: Cursuri & Traininguri
Comision: 40%
Perioadă de recurență: 3 luni
Feed de produse: Nu
Elemente de trafic leak ascunse: Nu

MamiAlapteaza.com
Tip campanie: Sale
Categorie: Copii
Comision: 8%
Perioadă de recurență: 1 lună
Feed de produse: Da
Elemente de trafic leak ascunse: Nu

Spor la conversii™!

  1. M-ar fi interesat cateva, dar ce te faci cu firmele care vor sa faca afiliere, in conditiile in care numarul de telefon este afisat peste tot?
    Advertiserii cred ca e timpul sa inteleaga faptul ca nimeni, nici un afiliat serios nu lucreaza si nu investeste bani in site-uri de afiliere, promovare etc., in conditiile in care comisioanele se pierd (comenzi telefonice sau pe chat).
    Nu vreau sa fiu eu din nou „Gica Contra”, eu deja am obosit sa vad magazine online intrand azi in afiliere, intesate de numere de telefoane si casute de chat si iesind maine din afiliere (eventual fara sa plateasca comisioanele afiliatilor).
    Asa nu progresam, chiar daca raportam ca pe timpul lui Ceausescu depasirea productiei la hectar.
    Tocmai pentru ca am o parere excelenta despre autorul acestui articol am revenit cu un nou comentariu, rugandu-l din nou (pe dumnealui si pe toti colegii si sefii dumnealui din retea) sa sprijine afiliatii in demersul lor de a ridica nivelul afilierii din Romania.
    Sprijinind afiliatii in acest demers, se ajuta si pe ei, ajuta si advertiserii.
    Daca imi urmeaza cineva sfatul sau nu, depinde doar de ei. Activitatile mele din alte domenii de activitate imi ofera suficiente venituri ca sa traiesc bine cu sau fara afiliere. 🙂
    Imi cer scuze daca am suparat din nou, nu asta a fost intentia mea.

  2. M-ar fi interesat cateva, dar ce te faci cu firmele care vor sa faca afiliere, in conditiile in care numarul de telefon este afisat peste tot?
    Advertiserii cred ca e timpul sa inteleaga faptul ca nimeni, nici un afiliat serios nu lucreaza si nu investeste bani in site-uri de afiliere, promovare etc., in conditiile in care comisioanele se pierd (comenzi telefonice sau pe chat).
    Nu vreau sa fiu eu din nou „Gica Contra”, eu deja am obosit sa vad magazine online intrand azi in afiliere, intesate de numere de telefoane si casute de chat si iesind maine din afiliere (eventual fara sa plateasca comisioanele afiliatilor).
    Asa nu progresam, chiar daca raportam ca pe timpul lui Ceausescu depasirea productiei la hectar.
    Tocmai pentru ca am o parere excelenta despre autorul acestui articol am revenit cu un nou comentariu, rugandu-l din nou (pe dumnealui si pe toti colegii si sefii dumnealui din retea) sa sprijine afiliatii in demersul lor de a ridica nivelul afilierii din Romania.
    Sprijinind afiliatii in acest demers, se ajuta si pe ei, ajuta si advertiserii.
    Daca imi urmeaza cineva sfatul sau nu, depinde doar de ei. Activitatile mele din alte domenii de activitate imi ofera suficiente venituri ca sa traiesc bine cu sau fara afiliere. 🙂
    Imi cer scuze daca am suparat din nou, nu asta a fost intentia mea.

  3. Tiberiu Anghelina says:

    Salut Gelu, Multumesc pentru aprecieri. Nu cred ca este cazul sa renunti la afiliere. Impreuna putem sa imbunatatim piata. Discutam mereu cu advertiserii pentru ascunderea elementelor de trafic leak, dupa cum stii deja si lucram la imbunatatirea comunicarii in aceastea privinta.

  4. Tiberiu Anghelina says:

    Salut Gelu, Multumesc pentru aprecieri. Nu cred ca este cazul sa renunti la afiliere. Impreuna putem sa imbunatatim piata. Discutam mereu cu advertiserii pentru ascunderea elementelor de trafic leak, dupa cum stii deja si lucram la imbunatatirea comunicarii in aceastea privinta.

  5. Buna, am vrut sa ma inscriu ca afiliat dar nu pot spune ca trebuie sa am un site,eu nu am asa ceva deci nu pot promova o campanie.Astept raspuns.

  6. Buna, am vrut sa ma inscriu ca afiliat dar nu pot spune ca trebuie sa am un site,eu nu am asa ceva deci nu pot promova o campanie.Astept raspuns.

  7. Multumesc pentru raspuns. Ceea ce ma uimeste pe mine este faptul ca ii primiti pe toti ca advertiseri. Opinia mea personala (pot sa gresesc, desigur) este ca ar trebui sa fiti mai selectivi si sa impuneti niste conditii eliminatorii.
    In plus, poate ca nu ar trebui sa primiti firme care au avut incidente de plata in 2parale sau alta retea de afiliere,
    Nu ma refer aici la faptul ca au intarziat o zi cu plata facturii, desigur.
    Poate ar trebui studiata mai atent o firma inainte de a fi primita ca advertiser, Este tot o opinie personala.
    Poate asa nu ar mai iesi din sistem in scurt timp dupa ce au intrat, eventual chiar fara sa plateasca.
    Un alt lucru care mi se pare ciudat: perioada care trece din momentul in care comisionul este aprobat de advertiser pana in momentul cand acesta este platit poate fi extrem de lunga uneori, ceea ce nu mi se pare in regula.
    La aceasta se adauga o perioada destul de lunga si asta pana la aprobarea comisionului, astfel ca afiliatii asteapta inca banii (daca ii primesc) mult timp dupa ce advertiserul a incasat banii de la cumparator.
    Acestea sunt cateva lucruri care ma fac sa prefer acum un contact personal cu cei care doresc sa fie promovati in site-urile mele, in detrimentul afilierii.

    • Tiberiu Anghelina says:

      Salut Gelu. Sunt mai multe filtre de care trec cei interesati in a lansa un program de afiliere. In aceeasi masura, daca un advertiser indeplineste aceste conditii de ordin financiar si tehnic, el isi poate lansa un program de afiliere. Daca nu reprezina interes pentru afiliati sau nu gaseste timpul necesar pentru a se ocupa de managementul programului de afiliere, acesta inchide programul.
      In privinta lansarii advertiserilor care au fost rau platinici in trecut, avem implementate elemente suplimentare de siguranta si verificare pentru a nu avea probleme in privinta platilor pe viitor.
      In privinta platii afiliatilor, exista advertiseri care au o perioada de procesare/plata a comisioanelor mica, si advertiseri care au o perioada mai lunga. Poti sa aflii aceste informatii din contul tau de afiliat si gasesti detalii in pagina fiecarui advertiser.
      Perioada e procesare tine de foarte multi factori, dar specificul business-ului este unul dintre ele si marketingul afiliat, performance marketingul implica doar plata pentru rezultate. Astfel, un advertiser nu poate sa proceseze un comision mai repede, daca comanda nu a fost finalizata.
      Pobabil tu lucrezi cu ai tai clienti pe model CPC sau CPM si oferi vizibilitate, dar nu poti sa asiguri performanta.
      Recomandarea mea este ca intotdeauna sa existe un mix intre CPC, CPM si CPA. Astfel, prin marketingul afiliat oferi marketing direct, de vanzare, in timp ce prin CPC sau CPM construiesti brand awareness.
      In legatura cu trafic leak-ul, sa stii ca DavoPro urmeaza sa ascunda elementele de trafic leak. https://blog.2parale.ro/2016/06/incepem-saptamana-cu-cinci-noi-programe-de-afiliere/

  8. Multumesc pentru raspuns. Ceea ce ma uimeste pe mine este faptul ca ii primiti pe toti ca advertiseri. Opinia mea personala (pot sa gresesc, desigur) este ca ar trebui sa fiti mai selectivi si sa impuneti niste conditii eliminatorii.
    In plus, poate ca nu ar trebui sa primiti firme care au avut incidente de plata in 2parale sau alta retea de afiliere,
    Nu ma refer aici la faptul ca au intarziat o zi cu plata facturii, desigur.
    Poate ar trebui studiata mai atent o firma inainte de a fi primita ca advertiser, Este tot o opinie personala.
    Poate asa nu ar mai iesi din sistem in scurt timp dupa ce au intrat, eventual chiar fara sa plateasca.
    Un alt lucru care mi se pare ciudat: perioada care trece din momentul in care comisionul este aprobat de advertiser pana in momentul cand acesta este platit poate fi extrem de lunga uneori, ceea ce nu mi se pare in regula.
    La aceasta se adauga o perioada destul de lunga si asta pana la aprobarea comisionului, astfel ca afiliatii asteapta inca banii (daca ii primesc) mult timp dupa ce advertiserul a incasat banii de la cumparator.
    Acestea sunt cateva lucruri care ma fac sa prefer acum un contact personal cu cei care doresc sa fie promovati in site-urile mele, in detrimentul afilierii.

    • Tiberiu Anghelina says:

      Salut Gelu. Sunt mai multe filtre de care trec cei interesati in a lansa un program de afiliere. In aceeasi masura, daca un advertiser indeplineste aceste conditii de ordin financiar si tehnic, el isi poate lansa un program de afiliere. Daca nu reprezina interes pentru afiliati sau nu gaseste timpul necesar pentru a se ocupa de managementul programului de afiliere, acesta inchide programul.
      In privinta lansarii advertiserilor care au fost rau platinici in trecut, avem implementate elemente suplimentare de siguranta si verificare pentru a nu avea probleme in privinta platilor pe viitor.
      In privinta platii afiliatilor, exista advertiseri care au o perioada de procesare/plata a comisioanelor mica, si advertiseri care au o perioada mai lunga. Poti sa aflii aceste informatii din contul tau de afiliat si gasesti detalii in pagina fiecarui advertiser.
      Perioada e procesare tine de foarte multi factori, dar specificul business-ului este unul dintre ele si marketingul afiliat, performance marketingul implica doar plata pentru rezultate. Astfel, un advertiser nu poate sa proceseze un comision mai repede, daca comanda nu a fost finalizata.
      Pobabil tu lucrezi cu ai tai clienti pe model CPC sau CPM si oferi vizibilitate, dar nu poti sa asiguri performanta.
      Recomandarea mea este ca intotdeauna sa existe un mix intre CPC, CPM si CPA. Astfel, prin marketingul afiliat oferi marketing direct, de vanzare, in timp ce prin CPC sau CPM construiesti brand awareness.
      In legatura cu trafic leak-ul, sa stii ca DavoPro urmeaza sa ascunda elementele de trafic leak. https://blog.2parale.ro/2016/06/incepem-saptamana-cu-cinci-noi-programe-de-afiliere/

Comentează

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>