Tuatara.ro se numara printre cele mai cunoscute magazine online de fashion din Romania. Este si unul dintre primii advertiseri din 2Parale.

Un magazin in continua dezvoltare, care a ales in acest an sa prezinte produsele comercializate imbracand modele, nu sec. A adus in Romania noi branduri mari de fashion, precum Kaporal 5. Si este doar un exemplu din determinarea Tuatara.ra de a evolua, de a fi cu un pas inaintea celorlalti.

Aceasta atitudine se reflecta si in 2Parale, unde magazinul a dublat comisionul la 20%. Si ofera bonus pe noile bannere. Ce urmeaza ne spune Adrian Buzatu, Partner Tuatara.

2Parale: De ce ar trebui un afiliat sa promoveze produsele Tuatara.ro?

Adrian Buzatu: Suntem in proces de actualizare a magazinului cu noua colectie de toamna-iarna. Numai in acest weekend am postat aproape 250 de noi produse, atat pentru barbati, cat si pentru femei. Si vor mai aparea. Avem deja produsele brandurilor Fly53 si Kaporal 5 si urmeaza sa actualizam cu DrunknMunky, Iron Fist si Nanny State, pe incaltaminte, branduri cu o anumita pozitionare.

Afiliatii trebuie sa stie ca produsele noastre se adreseaza unui public cu viziuni occidentale, care adopta stilul urban, colectiile fiind mereu cele actuale. Cat de curand vom pune in reteaua 2Parale si bannere cu produsele din colectia toamna-iarna.

Recent am dublat comisionul la 20% si am pus la dispozitia afiliatilor un nou set de bannere. Pentru cei care promoveaza noile bannere respectand link-urile generate de platforma 2Parale oferim un bonus de 25%. Concret, pentru noile bannere comisionul urca la 25%.

Inca ceva foarte important pentru afiliati: garantam ca nu luam comenzi telefonic, se poate testa.

2Parale: Ce instrumente de promovare au convertit mai bine pana acum in campania voastra?

A.B.: Si bannerele, dar mai ales review-urile de produs cu link. Review-urile facute de afiliati special pentru un produs genereaza cele mai bune conversii. Chiar recomandam afiliatilor sa ne ceara materiale suplimentare despre produse, colectii. Avem descrieri, fotografii profesioniste si chiar continut video, inregistrari de la prezentarile colectiilor pe catwalk. E suficient sa ne ceara, noi suntem deschisi.

Altfel atragi un vizitator cu un model care prezinta cu atitudine o intrega tinuta, decat daca ii arati tricoul simplu. La un review de produs e indicat sa oferi sugestii complete. Putem face si bannere personalizate, de exemplu daca site-ul tau are background rosu iti dam un banner “asortat”.

2Parale: Care e profilul cumparatorului Tuatara.ro?

A.B.: In general e un echilibru, vorbim de 50% barbati si 50% femei, numai ca sunt multe fete care cumpara produse pentru barbati. Ca varsta, core target-ul e 18-35 de ani, sunt oameni urbani, care adopta stilul street.

tuatara.ro

An aparitie: 2007
Categorie: fashion
Comision campanie 2Parale: 20%
Perioada recurenta: 1 luna

2Parale: Care sunt cele mai cumparate produse sau categorii din magazin?

A.B.: Se cumpara in mod egal toate categoriile de produse. Evident, articolele de sezon sunt cele mai cumparate. Dintre branduri, Fly53 aste numarul 1, avand pozitionarea facuta, fiind deja prezent in Romania de trei ani, urmat de DrunknMunky care vine destul rapid din spate.

De anul aceasta am adus in Romania un alt brand mare, Kaporal 5. Este un brand extraordinar, mainstream, avem deja peste 100 de modele de la ei, sunt in trendul acestui an sosind cu produse  de foarte buna calitate cu accente vintage, echilibrand parca pe Tuatara.ro stilul army de la Fly53 sau cel street de la DrunknMunky.

2Parale: Cum s-au schimbat preferintele cumparatorilor vostri fata de anul trecut?

A.B.: E greu de spus, pentru ca au venit noi clienti anul acesta. Valoarea cosului de cumparaturi e la fel ca cea de anul trecut, nu am avut schimbari aici. Evident, in perioadele de reduceri valoarea cosului scade, dar si pentru ca noi oferim reduceri consistente. Valoarea medie a unei comenzi e in jur de 240-250 de lei.

2Parale: Cu ce sectiuni, colectii si produse ati dezvoltat in acest an magazinul?

A.B.: In fiecare an am schimbat designul site-ului si am adus noi imbunatatiri procesului de comanda. Anul acesta, de exemplu, produsele sunt prezentate pe modele, am refacut toate pozele de produs pe model.

Am deschis blogul, am implementat un program de puncte cadou pentru fidelizarea clientilor. Conteaza foarte mult, pentru ca jumatate dintre clienti sunt fideli magazinului, revin la noi. In plus, pentru a usura procesul de comanda, vizitatorii au acum posibilitatea de a finaliza comanda rapid, fara a fi nevoie de crearea unui cont.

2Parale: Care a fost evolutia veniturilor Tuatara.ro pana acum, comparativ cu perioada similara a anului trecut?

A.B.: Pana acum am depasit deja veniturile de anul trecut, iar pana la finele anului speram sa fie cu circa 20% mai mari decat cele din 2009. Pe vreme de criza se zice ca e bine :).

2Parale: Care credeti ca va fi evolutia segmentului de fashion pe piata romaneasca de comert electronic?

A.B.: Estimez ca piata de fashion se va dubla in urmatorii doi ani daca vremurile vor fi la fel de incerte.

Spor la conversii!


  1. Cateva observatii pentru Tuatara.ro :

    Campania Tuatara are o sectiune de anunturi care ar trebui sa fie defapt transformata in sectiune de „Termeni si Conditii” ,sectiune care nu exista defapt.

    Sectiunea de anunturi zice asa:

    „Afiliatii gasiti cu redirectari, linkuri gresite sau imagine schimbata pentru banner vor fi exclusi din campania Tuatara.ro”

    Redirectari? Pai noi afiliatii afisam uneltele 2parale iar 2parale redirecteaza spre tuatara.ro.
    Ce inseamna asta?Ce fel de redirectari?…..

    Linkuri gresite? Idem! Ce fel de linkuri gresite?….

    Totul este ambiguu si generalist cu putine detalii ceea ce face sa para dubios.Cel putin pentru mine.

    Pe langa asta siteul magazinului opereaza reduceri dar trebuie sa le cauti prin categoriile de produse.
    Siteul meu principal promoveaza reduceri.N-am reusit niciodata sa le gasesc usor pe tuatara de aceea am renuntat sa caut.

    In plus,in perioada asta de criza nu credeti ca v-ar ajuta sa expuneti mai mult produsele la care ati aplicat reduceri?

    Sunt abonat la newsletter de cateva luni bune.Cred ca am primit maxim 3 mailuri de atunci.Ma abonez la toate newsletter-urile advertiserilor care au campanii active pe 2parale pentru ca pot fi la curent mai usor cu ce face fiecare si ma ajuta sa pot lua niste decizii.
    Probabil ca mine mai sunt si altii deci putin mai multa atentie si aici n-ar strica.

    Multumesc.

  2. Marius, aici vorbim de anumiţi afiliaţi care au încercat sa facă mai multi bani prin redirecţionarea clienţilor folosind metode de tip share haunting folosind un script de redirecţionare scris in java sau html, anumiţi afiliaţi au decis sa schimba bannerul cu unul făcut in photoshop sau folosind un altfel de îmbrăcăminte in speranţa de a face bani (iar aici am putea vorbi de notorietatea brandului). Nu toţi afiliaţi au cunoştinţe solide de HTML de aici si problema cu linkurile greşite.

    De fiecare data când am intrat pe site-ul tuatara.ro am găsit repede tot ceea ce am vrut si iar filtrele integrate in site sunt bine gândite, produsele cu reducere le-am găsit uşor fiind evidenţiate printr-un banner sau text, sa nu uit de campania de reduceri „Monday Rocks” (www.mondayrocks.ro) iar in momentul de fata produsele care beneficiază de reduceri le găseşti in categoria „Monday Rocks”.

    Produsele noi le găseşti in categoria noutăţi, iar cele care beneficiază de preturi speciale in categoria „Oferte Speciale”. Din punctul meu de vedere, site-ul este bine structurat, are un design cu elemente web 2.0, găseşti informaţii la fiecare produs, mărimi disponibile, tipul de material, precum si posibilităţile de returnare iar plasarea comenzi se realizează destul de uşor.

    Ca afiliat am obţinut o suma destul de frumoasa si pot sa ma declar mulţumit, având in vedere ca nu am făcut întotdeauna review-uri asupra produselor. Nu am avut niciodată probleme in a primi emailurile folosind serviciul de newsletter. Toate cele bune.

  3. Marius, aici vorbim de anumiţi afiliaţi care au încercat sa facă mai multi bani prin redirecţionarea clienţilor folosind metode de tip share haunting folosind un script de redirecţionare scris in java sau html, anumiţi afiliaţi au decis sa schimba bannerul cu unul făcut in photoshop sau folosind un altfel de îmbrăcăminte in speranţa de a face bani (iar aici am putea vorbi de notorietatea brandului). Nu toţi afiliaţi au cunoştinţe solide de HTML de aici si problema cu linkurile greşite.

    De fiecare data când am intrat pe site-ul tuatara.ro am găsit repede tot ceea ce am vrut si iar filtrele integrate in site sunt bine gândite, produsele cu reducere le-am găsit uşor fiind evidenţiate printr-un banner sau text, sa nu uit de campania de reduceri „Monday Rocks” (www.mondayrocks.ro) iar in momentul de fata produsele care beneficiază de reduceri le găseşti in categoria „Monday Rocks”.

    Produsele noi le găseşti in categoria noutăţi, iar cele care beneficiază de preturi speciale in categoria „Oferte Speciale”. Din punctul meu de vedere, site-ul este bine structurat, are un design cu elemente web 2.0, găseşti informaţii la fiecare produs, mărimi disponibile, tipul de material, precum si posibilităţile de returnare iar plasarea comenzi se realizează destul de uşor.

    Ca afiliat am obţinut o suma destul de frumoasa si pot sa ma declar mulţumit, având in vedere ca nu am făcut întotdeauna review-uri asupra produselor. Nu am avut niciodată probleme in a primi emailurile folosind serviciul de newsletter. Toate cele bune.

Comentează

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>